Stránka 2 z 2

Napsal: 01 bře 2011, 20:50
od Atlan
vyskušam poreferujem..... ci to chodí

Napsal: 05 bře 2011, 18:27
od mkat
Ja viem ze si pisal aby sa neriesilo dobijanie,no neda mi pripomenut ze pokial ti altenator dava aj 16 Vmoze ti v najblizsej dobe odist bateria,lebo je prebijana.Ja by som asi dal do poriadku dobijanie a mal by si po probleme. :oops:

Napsal: 05 bře 2011, 21:16
od EKKAR
No právě, v každém normálním autě drží regulátor dobíjení napětí na maximálně 14,5V, aby baterka nebyla v oblasti silnýho plynování - a veškerá automotive technika, pokud je certifikovaná pro provoz v autě a napájení z jeho palubní sítě, musí vydržet i 18V - a špičkově (mžikově) ještě mnohem víc... Takže bych taky doporučil začít tím alťasem a regulátorem + veškerými spoji na trase altík - baterka...

Napsal: 06 bře 2011, 09:39
od Atlan
to je BMW.... aternator je v predu na motore a bateria v kufri ma vlastnu ridiacku a nejako takto divne to dobija... v servise povedali ze je to OK.
Nije to moje auto... mam riesit dosledok nie problem.....