Stránka 2 z 3

Napsal: 19 kvě 2011, 22:23
od Atlan
o rieseni s IO viper22A si neuvažoval ? Inak možno že lepšie bude ked si dáš spätnú väzbu cez optočlen v tvojom zapojení... ale ak ti nevadi trocha väčšie lietanie výstupného napätia....

Napsal: 19 kvě 2011, 22:25
od AmarokCZ
Atlan: podle mě to napětí lítat takhle nebude ...

Napsal: 21 kvě 2011, 15:07
od Burajko
To zavisi od tesnosti vazby medzi sek.vinutim a primarnym vin. skadial bere spatnu vazbu.

Napsal: 22 kvě 2011, 21:28
od HofiX
Už mám navinutou první část primáru a právě přemýšlím:
1) kam umístit stínící Cu pásky
2) jestli umístít pomocné vinutí pod sekundár, nebo nad sekundár

Jak by to bylo nejlepší?

Může být tohle uspořádání, nebo byste doporučili jiné?

Kód: Vybrat vše

2. pol. primáru
(stínící pásek)
pom. vinutí
sekundár
stínící pásek
1. pol. primáru
jádro (osa cívky)
Díky

Napsal: 22 kvě 2011, 21:50
od Andrea
Ten primár dělíš proč?

Napsal: 22 kvě 2011, 22:10
od HofiX
Andrea píše:Ten primár dělíš proč?
Kvůli menšímu rozptylu a ať je tvrdší výstup, když je zpětná vazba odvozena z pomocného vinutí. Nebo je to zbytečné u tak malého výkonu?

Napsal: 22 kvě 2011, 22:21
od Andrea
A opravdu u flybacku dělený primár zmenší rozptyl a udělá tvrdší výstup?
Kvalita regulace přece závisí na vazbě mezi sekundárem a pomocným vinutím, jaký na to má vliv primár?

Napsal: 22 kvě 2011, 22:38
od HofiX
Andrea píše:A opravdu u flybacku dělený primár zmenší rozptyl a udělá tvrdší výstup?
Kvalita regulace přece závisí na vazbě mezi sekundárem a pomocným vinutím, jaký na to má vliv primár?
Sakra to mě nenapadlo:D Tak bude méně zatížen RCD zatlumovací člen na primáru. (teda v mém případě dioda a transil. Doufám, že to transil vydrží...:)

Napsal: 22 kvě 2011, 22:51
od Andrea
Já se ptám, mně je jasné prokládání vinutí u propustného měniče, kde proud teče zároveň primárem i sekundárem, a jeho vliv na zmenšení proximityefektu a rozptylu, ale uniká mi smysl prokládání u flybacku, kde proud teče jen primárem nebo jen sekundárem. :?:

Napsal: 22 kvě 2011, 23:00
od HofiX
Aháááá. Takže ono je to vlastně u flybacku jedno protože nikdy nejsou aktivní primár a sekundár současně?? :idea: Paráda. To je dobré vědět. :)

Takže struktura bude následující:

Kód: Vybrat vše

pom. vinutí
sekundár
stínící Cu pásek
primár
jádro
Ale na pořadí pomocného vinutí a sekundáru tím pádem vlastně taky nezáleží, správně :?:
Stínící pásek bude v tomto případě mít nějaký účel, nebo u flybacku je též zbytečný?

Napsal: 23 kvě 2011, 01:07
od Burajko
Snad na vsetkych flyb. trafach(imp.) bol deleny primar,zevraj kvoli medzi zavitovej kapacite...

Napsal: 23 kvě 2011, 09:39
od HofiX
Andrea píše:Ten primár dělíš proč?
Burajko píše:Snad na vsetkych flyb. trafach(imp.) bol deleny primar,zevraj kvoli medzi zavitovej kapacite...
Tak já teda nevím :D

Napsal: 23 kvě 2011, 12:57
od Burajko
Ak mas nejake flyb. trafo,rozmotaj ho a uvidis.

Napsal: 23 kvě 2011, 22:45
od HofiX
Tak mám obavu, že jsem zkončil na sekundáru. Ještě chybělo navinout pom. vinutí, stínění a 2. pol. sekundáru a už nebylo kam, takže navíjím znova :D
Je nutné dávat stínění k obou polovinám primáru, nebo se dá v případě nouze 1 vypustit? Které?

Napsal: 24 kvě 2011, 05:08
od Burajko
Tienenie sa dava okolo celeho trafa na skratovanie rozptylovych prudov.Len dufam ,ze to tvoje tienenie nebude zavit nakratko...