Stránka 2 z 3

Napsal: 16 pro 2011, 16:57
od AmarokCZ
Jasně, že je to o lidech, nicméně moje zkušenost s ČP je taková, že "dnes podáte, zítra dodáme", často je to spíš 2 až 3 dny, ale to jejich heslo platí jen pro určité typy zásilek. Lidi jako vždy neumí pořádně číst a pak si dělají z ČP srandu jakože "dnes podáte, zítra hledáte". Když mě nezastihnou, tak to mám na poště - obrovská výhoda.
Kdežto PPL - většina řidičů jsou protivní blbečci a když si chci něco objednat, tak abych si na to vzal dovolenou, jinak pruděj, že nejsem doma a účtujou si za to těžký poplatky a ve výsledku stejně musím zůstat doma, protože to jinak jejich neschopnost neumožní doručit. Navíc často se na dodání prostě vyserou a napíšou, že jsem nebyl doma. :roll:

Tomu vy říkáte zásilková služba? Podle mě je to naporostý výsměch.

Napsal: 16 pro 2011, 17:09
od EKKAR
bastlir40 píše:... Pošta funguje podle toho,jak má zrovna náladu. Mě šel balíček poštou ze 130km dálky den a z města 15km daleko odemne šel 14 dnů. Do dneška jsem nepochopil,proč mají na autě "Dnes podáte,zítra dodáme". Málo kdy se tak stane. :(

GeorgeB mě předběhl :)
Podle vyjádření v nejmenovaném tisku, jehož redaktor se na tenhle slogan zeptal vlastně hned po jeho "vyjetí na veřejnost" se to týká pouze a výhradně OBCHODNÍCH BALÍKŮ a balíků označených "PROFI".

Takže zase je to rychlé dodání jen pro někoho, protože aby tenhle status odesílatel získal, musí mít s ČESKOU 3,14ČTOU smlouvu a odesílat měsíčně minimálně X zásilek. Pro příjemce to ovšem znamená, že pokud není zastižen doručovatelem doma nebo na udané adrese, musí si pro obchodní balík dojít nebo dojet na jednu jedinou dodávací poštu ve městě, která tyto balíky může ukládat... Což konkrétně v mém případě znamená letět přes celé město až na nádražní počtu...

A s tím oznamem "NEZASTIŽEN" si už na mne taky nepřijdou - několikrát mi hodili do schránky avízo, že si mám vyzvednout na poště balíček i když jsem byl celý dopoledne doma a nevytáhnul paty, protože jsem na balíček čekal - po vyrozumění odesílatelem. Vždycky akorát zvednu telefon a volám přímo vedoucí poštovního provozu - že pokud nebudu mít nedoručený balík do půl hodiny v ruce, posílám písemnou stížnost na pardubický řiditelství, s doloženým svědectvím lidí, že jsem doma byl. Poprvé se mě snažila odbýt, tak jsem jí řek "Jak chcete", zavěsil jsem a okamžitě napsal mail na řiditelství. Je rozdíl když zásilka dojde a já skutečně nejsem doma, nebo když se doručovatel ani nepokusí zazvonit a hned hází do schránky avízo o nedoručení. Od tý doby se mi nestalo, že by nejpozději okamžitě nevykopala někoho autem na expres doručení - asi už má pupínky až na (_!_) když zaslechne v telefonu moje jméno...

Napsal: 16 pro 2011, 17:17
od ZdenekHQ
Tady to dělal pošťák ČP běžně - už v Brně na centrále si napsal "nezastižen" a dal to pošťačkám na "místní" 10km vzdálený poště, které to (samozřejmě až druhý den) doručily do schránek. Má štěstí, že ho vyhodili dřív, než jsem ho "identifikoval".

Napsal: 16 pro 2011, 17:21
od hafca
Taky jsem to tak dělal. Jenže po čase vedoucí na poště nějak otupěli a zkoušeli ze mě dál dělat blbce. Ze začátku to měli dokonce tak vymakaný, že měli už dopředu vyjeté z tiskárny papírky, že nebyl učiněn pokus o zastižení a ať si proto jdu na poštu. :roll: Začal jsem si ty lístečky kopírovat a posílat i s komentářem na ČTÚ. A pak se děly věci. :lol: Párkrát to zkusili i na ně, jenže dostali několik pokut, museli se omluvit a je klid.

Napsal: 16 pro 2011, 17:25
od AmarokCZ
ZdenekHQ: stále lepší, když ti do dají na poštu než když ti to nedoručí vůbec a pak se musíš dohadovat s prodejcem (odesílatelem) o tom, že PPL jsou magoři neschopní cokoliv doručit.
Asi před dvěma lety jsem si cosi objednal, bohužel nebyla možnost využít ČP, takže přes PPL. Poprvé mě nazastihli a když jsem se k večeru den poté vracel domů, tak na schodech ležel promočenej balík, na druhou stranu nikdo dobírku neplatil, takže jsem na blbosti společnosti PPL alespoň jednou vydělal.

Napsal: 16 pro 2011, 17:32
od ZdenekHQ
I to se stalo, zrovna v případě té ženské a špatnýho počasí. Nikoliv náledí, jen trošku sněžilo. Pak už si mě pamatovala, balík museli poslat znovu.

Napsal: 16 pro 2011, 17:51
od pigeonit
Interní heslo jedné nejmenované balíkové společnosti zní "Co nerozbijem to ukradnem" :lol:

Jinak doporučuju pro pobavení toto:

http://fiser.blog.idnes.cz/c/159824/Ma-prace-u-DPD.html

Co se týká ešopů, tak spokojenost. Preferuji osobní odběr, když je to poblíž. Platím převážně předem, nejsem paranoidní a stejně mi můžou poslat cihlu. Nějaký rozbalení na poště je prd platný...... A taky nekupuju nic za miliony. S rychlostí pošty jsem neměl nikdy problém, jen na naší pobočce jsou obvykle fronty až ven :(
Kurýři pohoda, pracuju dva bloky od domova, takže cinknou a hned jsem tam. Bez toho si nedokážu představit, že bych je využil. Domluvit si s nima přesný čas je skoro nemožné

Napsal: 16 pro 2011, 19:27
od milan222
kdyz nechcete aby posta baliky rozmlatila, staci je pevne prevazat provazem. ldyz jede balik po dopravniku, tak si predstavte jak to neaka baba co ma super naladu zveda. to proste zbouchne od boku a taky to nekam musi hodit. ten vozejk nebo kam ty baliky davaji... no a kdyz je za co chytnout tak to uz neni jak na vrakovisti ale jako v automobilce na portalovem jerabu

Napsal: 16 pro 2011, 19:27
od Jirka
Zvláštní je, že mají většinu pochvalných "recenzí" napsanou 22. září. :)
A nějak těm "recenzím" na internetu nevěřím.

Napsal: 16 pro 2011, 19:59
od kevin_mitnick
AmarokCZ píše: Jediné, co mě naprosto maximálně sere je to, že mnoho obchodů odstupuje od spolupráce s ČP a místo toho využívá sračky jako PPL, atd.
Nevim, ja mam prave tu nejhorsi moznou zkusenost s Ceskou postou a na firmy jako PPL, nebo UPS se nemuzu stezovat ani v nejmensim. Treba s UPS jsem jeste nikdy nemel problem domluvit si s kuryrem jine misto doruceni. Chapu, ze v meste jako treba Praha to nejde, protoze tam tech kuryru jezdi 30, ale tady na malomeste mi kuryr zavola "mam pro vas zasilku, jste doma?". Ja reknu "bohuzel jsem v praci, muzete mi to dovezd na xxxxxx ulici 15?". Odpoved vetsinou zni "bez problemu, pisu si, budu tam kolem druhe, vyhovuje??". Tohle pro mne posta neudela, tam rovnou vedouci posty rozda postackam papirky, aby se nemuseli tahat s baliky a veslo se jim do tasek vic reklamnich letaku...

Napsal: 16 pro 2011, 22:06
od AmarokCZ
kevin_mitnick: u nás na "malodědině" to funguje tak, že nějakej blbeček přijede až ke mě domů, zjistí že nikdo není doma a takhle se to stále opakuje. Výjimečně se stane, že zavolá, ale pokud bude moje zaměstnání např. technik WiFi ISP sítí, tak mi tu zásilku nedoručí nikdy, protože takový člověk mění svoji pozici několikrát denně.
To, že ČP dává balíky přímo na poštu je ve městech naprosto běžná záležitost a každý asi chápe proč tomu tak je ...
Díky neschopným firmám jako je PPL jsem skoro přestal nakupovat v GME, protože jsem měl problémy s doručením. Přece po mě nemohou chtít, abych celý den doma seděl a čekal až někdo zazvoní. :?

Uvědomujete si vůbec, že ceny PPL a ČP jsou rozdílné a nedá se tudíž očekávat stejná služba.
A všiml jste si vůbec někdo toho, že ČP zaplatíte za to, že balík doručí, kdežto PPL-ku zaplatíte za to, že se balík pouze pokusí doručit??? :nut:

Napsal: 16 pro 2011, 22:22
od EKKAR
AmarokCZ píše:....

Uvědomujete si vůbec, že ceny PPL a ČP jsou rozdílné a nedá se tudíž očekávat stejná služba.
A všiml jste si vůbec někdo toho, že ČP zaplatíte za to, že balík doručí, kdežto PPL-ku zaplatíte za to, že se balík pouze pokusí doručit??? :nut:
Jenže ta počta se ani NEPOKUSÍ O DORUČENÍ - ale rovnou háže avízo... To je ta "zaplacená služba" ???

Napsal: 16 pro 2011, 22:33
od AmarokCZ
EKKAR: ... a PPL se rovnou na vše vykašle a vrátí balík odesílateli. To je zaplacená služba? V případě ČP se ke mě ten balík alespoň dostane (musím si pro něj sice dojít, ale mě to problém nedělá). Navíc balík na poště je v "bezpečí", kdežto PPL mi nechala balík na dešti před vchodem - to o nich taky něco říká.

Dodatek: u ČP se mi nikdy nestalo, že by mi balík nedošel, nebo že by balík nedorazil tam, kam jsem ho poslal. O zásilkových službách toto ze svých zkušeností opravdu říct nemohu.

Napsal: 17 pro 2011, 09:34
od hafca
Je to asi o vlastních zkušenostech. Mě na rozdíl od různých přepravních společností vyšplouchla vždy jen pošta. Několikrát se mi stalo, že jsem ve schránce našel až druhou výzvu abych si přišel pro balík. Jednou jsem paní vedoucí řekl, že čekám kdy za ty peníze co jim platím zavedou speciální lístečky. Na těch už bude jen napsáno, že mám třeba v Brně balík a ať si pro něj dojdu.
Tobě nepřijde jako okrádání když si zaplatíš hromadu peněz za dodání balíku na adresu a nakonec pro něj musíš jet třeba několik km na poštu a věnovat tomu čas který jsi mohl strávit třeba vyděláváním peněz? Případně telefonovat za své a domlouvat si kvůli jejich lemplovitosti nové dodání?

Napsal: 17 pro 2011, 11:19
od AmarokCZ
hafca: mě zase jako okrádání přijde, když kurýr dvakrát napíše, že mě nezastihl a přitom u mě vůbec nebyl a pak balík vrátí odesílateli, nebo když nechá balík venku na dešti. :wink: