Stránka 2 z 4

Napsal: 12 úno 2012, 22:49
od fredis
Jezevec Ti to napsal jasně. A nejen on a nejen tam :cry: Každý soudný člověk si udělá obrázek sám o těch výlevech tady.Jinam můžeš jít sám! Třeba do.. Tady stačí už ten jeden píčus.

Napsal: 12 úno 2012, 23:12
od EKKAR
Franto klid - kontaktuj "velkýho krále zabijáků Killroye" a nechej toho vosla sestřelit...

Napsal: 12 úno 2012, 23:19
od jarda
Díky za představení, každý máme nějaké jméno, já jsem Jarda. Takže nazdar "pi..s, a nepíši Ti více, Tvoje vulgárnosti nemusím. A ve speciáních službách v UH nebyli primitivové, ale vybraní specialisté. Kontakty stále jsou... a známe se navzájem. Pá...a zítra scanem ty součástky. mám je jako konstruktér a zalétávač. Srandisto.

Pardon, jen se bráním. Ze zákona. Nevadí mi smazání příspěvků.

Napsal: 12 úno 2012, 23:26
od EKKAR
Myslím že prvotní dotaz zněl na specifikaci výroby SOUČÁSTEK, nikoliv montáže konstrukčních celků nebo kompletního radiovybavení a už vůbec se nejednalo o nějaké zkoušky odolnosti avioniky. Takže vytáhni klapky, ty jeden zalítávači, stáhni plyn a hooodně rychle nasaď na přistání, nebo dostaneš do peří brokama...!!!

Napsal: 12 úno 2012, 23:58
od jarda
Tuším jsme jinde, ne? Součástky některé scannerem dávám, 0,02 procent R jste neviděli, a ten komplet... a France relé... a další nemám po ruce, ráno. Kecy jsou na bulvár, a toto jsou fakta. A je mi to jedno.

Napsal: 13 úno 2012, 09:29
od Lukar
Kdyby si radši místo těch vykopávek sem hodil dříve supertajné datašíty nebo málo známý pokec o tolerancích k výběrovým součástkám, ke kterým bys měl mít jako konstruktér,zalétavač či co ještě, snadný přístup.--Nitro-- i jiní by mohli počíst, případně porovnat parametry. Navíc když už máš ty známosti... :roll:

Napsal: 13 úno 2012, 09:53
od jarda
Jen kvalita a spolehlivost, zahořování a výběr. Data jsou v katalozích Tesla. Také jsem je kupoval a i obkresloval. Dnes jsou i na netě.

Napsal: 13 úno 2012, 09:56
od Andrea
Kde máš ty odpory 0,02%?

Napsal: 13 úno 2012, 09:59
od Vogon
Ty hele, počkej, neodbívej ho takhle spatr. Mám hromadu tranzistorů typu KF a TR označených měči. Právě že mě by docela zajímalo jakým způsobem to zahořování probíhalo a jaké byly tolerance.
Používám to jako náhradní díly do zařízení kde velmi záleží na bezpečnosti a rády bcyh věděl jak spolehlivé ony součástky jsou. Takže se prosím pochlub jaké máš informace.
děkuji.
Edit: a protože on to zase šestkrát upraví takže tohoto se týká moje otázka:
jarda píše:Jen kvalita a spolehlivost, zahořování a výběr. Data jsou v katalozích Tesla. Také jsem je kupoval a i obkresloval. Dnes jsou i na netě.
No ale chlubíš se tady jak jsi informován, a jaké máš známosti a zkušenosti. Mohl bys mi prosím tedy nějaké informace poskytnout.

Napsal: 13 úno 2012, 10:01
od jarda
Vpravo dole, pod TR 161, dva vinuté, a dám i WK, ale ve sklepě je zima...

Napsal: 13 úno 2012, 10:20
od Nitro
Pánové nehádejte se prosím Jako mladší èlovìk co pamatuje koncern Tesla z vyprávìní a užívání jejich výrobkù.Snažil jsem si pouze udìlat obrázek o dobì normách dùvodech a postupech pøi kterých vznikali tyto souèastky. Vím že je to zhola nemožné ale chtìl bych si utvoøit co nejjasnìjší obraz o tomto tématu. Vždyt pøece znalosti jsou o nekreslených informacích. Všem zùèastnìným dìkuji.
---------------------------
Jedna ze života k lepšímu Zde v Tesle Vrchlabí vyrábìli jak známo Elektronky a posleze zobrazovaèe, Takhle pøíhoda je od zamìstnace který tam dlouhé roky pracoval. Vyrábìli elektronky pak vyšší místa rozhodli o pøesunu do Polskeho závodu. Tam je vesele soudruzi z PLR montovali asi pùl roku . Mezitím byly veškeré stroje pøesunuty technologie pøestavìna a Vrchlabí se pøeorientovalo na jiný sortiment. jenže jak už to tak bývá kdo chce od polákù kvalitu nedostane nic. Najednou bylo vše pøesunuto zpìt do Vrchlabí a všechno se zabìhlo do starých koleji. Výroba se rozbìhla zpìt a pokraèovala až do roku 1983 Kdy se podaøilo pøitáhnout odkudsi jetou linku na výrobu LED ...

Napsal: 13 úno 2012, 10:25
od termit256
Kdysi nam v tesle vojaci vratili zdroje pro vysilacky proto, ze vykonove tranzistory byly matne pochromovane. Byl k nim pristup zvenku - na chladici. Menilo se to za leskle, pry by se na matne vic chytal radioaktivni prach :-)

Napsal: 13 úno 2012, 10:28
od jarda
Všude je něco... a všude jsou i jiní. Podstatou je kvalita.

Napsal: 13 úno 2012, 10:31
od Nitro
@ termit 256 tøeba se pánové domnívali že sou to kvùli povrchove úpravì dvojkové kusy

Napsal: 13 úno 2012, 10:38
od jarda
Vogon

Nemám potřebu se chlubit, jen koníček a tvrdá práce. A ruční..., a na této úrovni nebyli blbci.