Reklamace vs Odstoupeni od smlouvy do 14 dnu

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#16 Příspěvek od BOBOBO »

Ale vždyť to tam snad máš , co je :
Prodávající kupujícímu spotřebiteli dále DŮRAZNĚ DOPORUČUJE zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV ZÁVAD zboží nepřebírat a okamžitě to oznámit prodávajícímu anebo pro rychlejší vyřízení věci konečnému přepravci, tj. přímo řidiči anebo přepravci prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách prodávajícího.

Uživatelský avatar
shugoss
Příspěvky: 54
Registrován: 06 led 2011, 01:00
Bydliště: Heart of Yurop!

#17 Příspěvek od shugoss »

Obal igelitovy obal nebyl nikde viditelne poruseny :(

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#18 Příspěvek od BOBOBO »

Vím , že je to škola jednou za život , tak asi nemáš vyfoceno před odbalením , ale abychom si i my dovedli představit tvou škodu , mohl by jsi alespoň nyní vyfotit , abychom se zde nedohadovali o třeba , ale jen , 10 cm škrábanci na laku .

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od hafca »

Asi by bylo dobré sem napsat kde jsi to vlastně kupoval. Ať se můžem podívat do jejich podmínek. Třeba se dá ještě něco vymyslet.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#20 Příspěvek od mi-ro »

A jestli myslíš tím že šlušnost tady chybí na všech stranách, vzpomeň si na moje slova až tě život vycvičí. Pak nejen že mi dáš za pravdu ale možná je budeš sám používat.
..to bude jen ňákej odpůrek

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#21 Příspěvek od p32 »

Tak je to tvoje chyba. Kdysi před asi 5 lety jsem své máti taky objednal pračku přes internet s dovozem samozřejmě až domů s tím, že jsem si emailem a potom i telefonicky potvrdil, že pračku dopraví až k bytu v paneláku, že je tam výtah.
V dohodnutou dobu jsem tam už byl a navedl mobilem řidiče na adresu a šel ho čekat ven. Tam vyložil pračku ven z auta a chtěl podpis atd. Tak jsem mu řekl, že dohoda je doprava až k bytu. Protože vypadal normálně, tak jsem mu i podržel dveře a pomohl s tím jak chtěl. Nahoře to zase zkoušel, ale řekl jsem mu, že je nutné to rozbalit a předat jako takové. Po rozbalení byl vlastní obal v pořádku, tak se podepsalo a zaplatilo.
Ze strany máti jsem si pak poslechl jak jsem otravnej, ale když jsem ji vysvětlil už jen možnosti reklamace poškozeného po rozbalení, tak zmlkla. Doteď ji funguje a já teď jen vzpomínám na to, jak jsem se nedal jen tak odbýt.

Takže teď ti mohu jen připomenout, že i dopravce je pojištěný na skryté vady při dopravě a je to jen věc dohody tvoje s dopravcem i prodejcem. Prodejce to málokdy posílá ze svého skladu, ale jak už někdo psal, tak přimo z meziskladu u nás nebo v eu od vlastního výrobce.


Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#23 Příspěvek od BOBOBO »

Ještě jsi nám neposlal tu fotku .

Uživatelský avatar
shugoss
Příspěvky: 54
Registrován: 06 led 2011, 01:00
Bydliště: Heart of Yurop!

#24 Příspěvek od shugoss »

Nemam sebou - praskly plastovy horni kryt u elektroniky - kdyz nic, tak bude delat randal pri odstredovani, coz muze byt "to nejmensi" protoze dal dovnitr nikdo nevidi. Polystyrek popraskany - rozpadly v miste narazu
Nicmene stejne nechapu, k cemu by tu ta fotka byla... Nejedna se o skrabanec ale MINIMALNE praskly jeden plast, co bude pri normalnim pouzivani pracky pusobit znacny hluk.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#25 Příspěvek od BOBOBO »

No , že se třeba dá ten díl slepit-svařit a hodit problém za hlavu .

Uživatelský avatar
shugoss
Příspěvky: 54
Registrován: 06 led 2011, 01:00
Bydliště: Heart of Yurop!

#26 Příspěvek od shugoss »

Si predstav, ze ti prijde nova vec s petiletou - tobe prijde normalni resit hned po jejim rozbaleni, jak ji opravit a tim padem ztratit zaruku uplne?

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#27 Příspěvek od p32 »

No a tobě přijde normální si to řádně nepřebrat a nezkontrolovat ? Snaží se ti jen poradit pro případ, že bys nic s reklamací nevyřešil. Stále se dá i koupit nový plastový díl a opravit doma, no a kvůli prasklému plasťáku nebude nic hlučné. Asi nám nepíšeš všechno.

Uživatelský avatar
shugoss
Příspěvky: 54
Registrován: 06 led 2011, 01:00
Bydliště: Heart of Yurop!

#28 Příspěvek od shugoss »

Co vsechno? Napsal jsem jak se to stalo a jak to aktualne je. Snazim se jen zjistit jake jsou moznosti reklamace ci odstoupeni od smlouvy z vasich zkusenosti. Az mi vsechno zamitnou, cemuz bych se rad vyhnul, tak budu resit nejakou opravu - ale v jinem tematu ;[[ Taky je otazka jak by se stavel opravar na opravu neceho, co je viditelne poskozene...

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#29 Příspěvek od rnbw »

Keby si tam zavolal hned, tak to uz mas vyriesene. Kto ti bude po troch dnoch verit, ze to bolo rozbite uz od zaciatku?

Uživatelský avatar
shugoss
Příspěvky: 54
Registrován: 06 led 2011, 01:00
Bydliště: Heart of Yurop!

#30 Příspěvek od shugoss »

Zrejmes pozorne necetl muj prvni prispevek

Odpovědět

Zpět na „Poradna“