Reklamace vs Odstoupeni od smlouvy do 14 dnu
Moderátor: Moderátoři
Ale vždyť to tam snad máš , co je :
Prodávající kupujícímu spotřebiteli dále DŮRAZNĚ DOPORUČUJE zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV ZÁVAD zboží nepřebírat a okamžitě to oznámit prodávajícímu anebo pro rychlejší vyřízení věci konečnému přepravci, tj. přímo řidiči anebo přepravci prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách prodávajícího.
Prodávající kupujícímu spotřebiteli dále DŮRAZNĚ DOPORUČUJE zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV ZÁVAD zboží nepřebírat a okamžitě to oznámit prodávajícímu anebo pro rychlejší vyřízení věci konečnému přepravci, tj. přímo řidiči anebo přepravci prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách prodávajícího.
Tak je to tvoje chyba. Kdysi před asi 5 lety jsem své máti taky objednal pračku přes internet s dovozem samozřejmě až domů s tím, že jsem si emailem a potom i telefonicky potvrdil, že pračku dopraví až k bytu v paneláku, že je tam výtah.
V dohodnutou dobu jsem tam už byl a navedl mobilem řidiče na adresu a šel ho čekat ven. Tam vyložil pračku ven z auta a chtěl podpis atd. Tak jsem mu řekl, že dohoda je doprava až k bytu. Protože vypadal normálně, tak jsem mu i podržel dveře a pomohl s tím jak chtěl. Nahoře to zase zkoušel, ale řekl jsem mu, že je nutné to rozbalit a předat jako takové. Po rozbalení byl vlastní obal v pořádku, tak se podepsalo a zaplatilo.
Ze strany máti jsem si pak poslechl jak jsem otravnej, ale když jsem ji vysvětlil už jen možnosti reklamace poškozeného po rozbalení, tak zmlkla. Doteď ji funguje a já teď jen vzpomínám na to, jak jsem se nedal jen tak odbýt.
Takže teď ti mohu jen připomenout, že i dopravce je pojištěný na skryté vady při dopravě a je to jen věc dohody tvoje s dopravcem i prodejcem. Prodejce to málokdy posílá ze svého skladu, ale jak už někdo psal, tak přimo z meziskladu u nás nebo v eu od vlastního výrobce.
V dohodnutou dobu jsem tam už byl a navedl mobilem řidiče na adresu a šel ho čekat ven. Tam vyložil pračku ven z auta a chtěl podpis atd. Tak jsem mu řekl, že dohoda je doprava až k bytu. Protože vypadal normálně, tak jsem mu i podržel dveře a pomohl s tím jak chtěl. Nahoře to zase zkoušel, ale řekl jsem mu, že je nutné to rozbalit a předat jako takové. Po rozbalení byl vlastní obal v pořádku, tak se podepsalo a zaplatilo.
Ze strany máti jsem si pak poslechl jak jsem otravnej, ale když jsem ji vysvětlil už jen možnosti reklamace poškozeného po rozbalení, tak zmlkla. Doteď ji funguje a já teď jen vzpomínám na to, jak jsem se nedal jen tak odbýt.
Takže teď ti mohu jen připomenout, že i dopravce je pojištěný na skryté vady při dopravě a je to jen věc dohody tvoje s dopravcem i prodejcem. Prodejce to málokdy posílá ze svého skladu, ale jak už někdo psal, tak přimo z meziskladu u nás nebo v eu od vlastního výrobce.
Nemam sebou - praskly plastovy horni kryt u elektroniky - kdyz nic, tak bude delat randal pri odstredovani, coz muze byt "to nejmensi" protoze dal dovnitr nikdo nevidi. Polystyrek popraskany - rozpadly v miste narazu
Nicmene stejne nechapu, k cemu by tu ta fotka byla... Nejedna se o skrabanec ale MINIMALNE praskly jeden plast, co bude pri normalnim pouzivani pracky pusobit znacny hluk.
Nicmene stejne nechapu, k cemu by tu ta fotka byla... Nejedna se o skrabanec ale MINIMALNE praskly jeden plast, co bude pri normalnim pouzivani pracky pusobit znacny hluk.
Co vsechno? Napsal jsem jak se to stalo a jak to aktualne je. Snazim se jen zjistit jake jsou moznosti reklamace ci odstoupeni od smlouvy z vasich zkusenosti. Az mi vsechno zamitnou, cemuz bych se rad vyhnul, tak budu resit nejakou opravu - ale v jinem tematu ;[[ Taky je otazka jak by se stavel opravar na opravu neceho, co je viditelne poskozene...