VARI prevodovka asi 15 rocna ma 1,2,pojazd rychlo ako 3a R

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#16 Příspěvek od tiktak1953 »

luky, az teraz som si konecne pozrel od teba tie manualy,bol tam aj moror Vary,diky!ja som si tiez hned na Teru urobil vpredu drzak na skladanie tak, ze ohol do L hruby plech, a na konci kde sa to chyti ohol o 360 stupnov.Netreba ani tam urobit dieru na prsty,kto chce nech si urobi.
Altan aj tebe sa musim velmi podakovat ,lebo som sa teraz tam kukol iba ,aviac nemam cas.Nevedal som ,ked si napisal prvy krat naseRtraktory, ci si to R napisal aby si si zo mna utiahol.Ked si to opravil ,tak si sa urcite iba pomylil.Cav.
Mne sa stalo pred dvoma dnami u kamosa, ked som frezoval ze motor stracal otacky a zhasinal.Nic som nevidel na motore za chybu ,a teraz uz bola sucha sviecka,tak prislo na rad upchata triska.Vykrutil som na karburatore spodok ,a ziadna spina v nom ,tak som dal vyko spat lebo som sa ponahlal ,totizto vsade na okoli uz bola velka burka (mohla byt spina v triske)a bolo uz dobre,dokoncil som a utekal domou.
luky,Altan ak vas poprosim,a budete mat cas ,ci by ste sa niekde nepozreli na zapalovanie Vari

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#17 Příspěvek od tiktak1953 »

Teraz som bol pozriet u kamarata prevodovku ,a je tam stitok v predu skoro necitatelny,slabo vidiet len:hmotnost,vyr č.00768,a z typu slabo 317.Takze to moze byt DSK 317..Co by som chcel teraz co najskor vediet.
Opravujem co som tu zle napisal,lebo som to nezbadal!
Prve by mala ist dole z vrchu spojkova myska.Potom by som chcel vediet, ako bezpecne rozdelit v strede tie dva bloky,kedze su loziska osiek nalisovane v bloku,treba to silou
Ci musi byt pri roztahovani riadiaca paka v neakej polohe ,aby sa napr.neulomila.Ako napr.vrchny a spodny blok od seba roztahovat.Ci napr.predtym nerteba dat vonka snekove kolo, lebo nepusti snekovu osku ,a moze ju poskodit.

Pripadne na co davat pozor, pri dalsom rozoberani.(tam by uz nemalo co byt take)Suc.su drahe ,naco skusat a potom nieco poskodit,lebo do nutra nevidno.
Diky,vdaka vam

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#18 Příspěvek od tiktak1953 »

Uz som na rozdelovani horneho a dolneho bloku.Kusok to islo, tak4 mm a dalej sa bojim, lebo dalej to nechce ist .Bud to pojde tazsie, alebo som nieco neurobil co mal.Po snekovej osky som z hora buchal mosaznym kladivom,asi malo,bojim sa kedze neviem ci mozem dalej pokracovat takto,ako do teraz.
Vedel by mi niekto povedat toto: 1.) rychl.paka ma byt v akej polohe,alebo je to jedno?
2.)Ten kolik prepinania prevodov musi byt vytiahnuty,alebo dovnutra strceny?
3.)Snekova oska po rozdeleni musi ostat v spodnom ze.
4.dalsia oska ma ostat v ktorom bloku tiez dolnom
Este ma napadlo ci pri rozdelovani blokov sa nemusi davat pozor ,aby zub jedneho kola sa nezachytil na vrchu druheho kola.Musi sa najst potocenim miesto na volny presun.
Kajel z snek.osky je dole
Snekove kolo je vonku.Blok je uz ako som pisal 4 mm roztiahnuty.

UZ JE TO ROZOBRATE.
napisal som okolo toho blbosti, lebo som nevedel ako to vnutri vypada.Drzalo to tak velmi lozisko pod myskov spojky! Ta oska (volal som ju snekova, ale teraz vydim ze to neni snekova) nepreska cez lozisko ,tak som zrazil lozisko dole a bolo to rozdelene! Nic tam ine nedrzalo.Fakt som sa bal ,ze tam musi byt neaka rychlost(neutral) aby sa nic neposkodilo.Ak by niekto chcel napisem ,ako rozobrat tu prevodovku,hlavne ako som dal dole mysku spojky, lebo vykrutit matku a ako pridrzat mysku a ,potom stiahnut mysku spojky je doma problem.Co som si nato narychlo urobil, mozem dat niekedy obr.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“