Stránka 2 z 2

Napsal: 05 zář 2012, 12:31
od EKKAR
Já sem přihodím malej granát do diskuse - koncernový auta VW mají pomocí počítače přes komunikační rozhraní OEBD (servisní zařízení VAG/VAS) NASTAVITELNOU INTENZITU POSILOVACÍHO ÚČINKU - je to závislé na motorizaci auta (váha agregátu) a na tom, jakou charakteristiku zvolí uživatel - pro zajímavost, existuje i varianta nastavení "pro invalidy", kdy je účinek servořízení natolik "maximalizován", že volantem lze na místě otáčet pouze jedním prstem.

Myslím že na základě tohoto faktu by stálo za to ZKONTROLOVAT, JESTLI BYLO ŘÍZENÍ PO VÝMĚNĚ NASTAVENO NA STEJNOU INTENZITU POSILOVACÍHO ÚČINKU, NA JAKOU BYLO NASTAVENO PŮVODNĚ...

Napsal: 05 zář 2012, 12:43
od rnbw
Neplati to nahodou len pre elektricky posilnovac?

Napsal: 05 zář 2012, 12:56
od EKKAR
Však ten Partner má podle smyslu původního dotazu taky elektrohydrauliku.

Napsal: 05 zář 2012, 14:10
od drabek06
Není to elektro posilovač. Na motoru je čerpadlo hnaný řemenem z rozvodů. Co jsem do toho zas čuměl jak husa do flašky, tak jediný co se nejspíš měnilo je ten ventil do kterýho vedou všechny ty trubičky a přepíná cesty oleji do toho pístu.

Napsal: 05 zář 2012, 15:29
od Jimmi2
Od rozvodů......? Snad normálně klíňákem, nebo ne?

Napsal: 06 zář 2012, 20:22
od denis15
Pažout má většinou klasiku honěnou řemenem-dolít, párkrát dojet na doraz, tam počkat a na druhou stranu. Zkontrolovat, dolít, něco najet a opět zkontrolovat. Neteče to náhodou do těch manžet na řízení (obvyklé u Fabie)? Pokud ano, začni šetřit. Pokud je vše vpořádku, není důvod, aby to vše vyteklo.
Buď rád, že je to tužší. Některé auta jsou tak přeposilované, až to není pěkné. :wink:

Napsal: 06 zář 2012, 21:41
od drabek06
Tak náš servismen dnes přišel s tím že se nechá udělat znova sbíhavost kol, že prej má pocit že tam kam to dával on, že se na to vyprdnul. Ale když sem nad tím tak přemejšlel tak to přece nemůže mít vliv na tuhost řízení u stojícího auta. Takže se s tím asi budu muset smířit, ale vůbec se mě to nelíbí. Podle mě to je někde odfláknutý.

To denis15: možná některý auta jsou přeposilovaný, ale já v tuhle chvíli nelehce kroutim za jízdy jednou rukou volantem. Můžu bez problémů říct že se za jízdy řídí lehčeji a felina 1.3 bez posilovače v který sem jezdil 2 roky každej den . . .

Napsal: 07 zář 2012, 06:12
od BOBOBO
Ihu vzal jsi to za nešťastný konec hned zpočátku . Pokud jsi auto vyzvedával ty ze servisu , měl jsi ho tam nechat . Toť můj názor . Obzvlástě , když jsi do toho zatáhl kolegy a ti řekli dobrý , bude jakákoliv cesta obtížná . Jedině se dát do samostudia a to řízení i s komponenty sám nastudovat a porovnat , zda ty kusy patří k sobě a pracují . Již není jiné cesty , kromě to šoupnout na své náklady jinam . Tos' určitě číst nechtěl .

Napsal: 07 zář 2012, 08:41
od drabek06
Ono se to řekne :D Po dobu opravy sem měl Roomstera, takže sem byl celkem zhejčkanej, takže když sem sedl do toho Peugeota, tak sem si připadal jak v tanku, až po nějaký době sem si začal uvědomovat že řízení takhle opravu tuhý nebylo. Jinak už študuju a mobilizuju půl internetu :lol: Stavím se i přímo v Peugeot servisu a zeptám se na to těch servisáků. Podle mě je chyba právě v tom řídícím ventilu co měnil. On tam třeba pasuje rozměrově, ale vnitřkem je možná jinej, třeba kanálky s menším průměrem a tím pádem se nestíhá plnit ten pracovní válec . . .

Napsal: 07 zář 2012, 19:31
od EKKAR
Měls u toho Rooma zůstat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 07 zář 2012, 20:56
od Jimmi2
Ještě bych překontroloval nahuštění pneu :wink:

Napsal: 27 črc 2013, 14:58
od drabek06
Tak co se včera nestalo. Jedu si to takhle jako každej den několikrát centrem Liberce a stojím na křižovatce a rozjíždím se a všímám si že řízení jde poměrně tuze. Po rozjetí to bylo lepší, ale na další křižovatce se situace opakovala. Tak jsem si říkal, že jsem někde pích, takže jsem zajel do nejbližší, klidnější ulice, vylezu z auta a koukám na gumy a všechny normálně nafouklý. Otevřu kapotu a koukám na hladinu oleje v nádržce posilovače . . . úplně prázdná :roll: . Kouknu zezadu za motor, kde je řízení a vše bylo čerstvě od oleje. Takže mě bylo jasný že někde něco prdlo a olej šel ven. Takže jsem jel do servisu a byla prdlá jedna hadice, kterou tam dal servisák minulej rok, když se posilovač opravoval. Ten 🤐 co to dělal, tak musel napojovat tuhle tlakovou hadici a udělal to tak, že na kovovou trubičku napojil gumovou hadici, pak po kusu k tomu připojil kovovou trubičku a k ní opět gumovou hadici. A jednu z těch hadiček co použil, byla obyčejná, bez nějakýho výpletu. Takže se teď nafoukla a prdla. Včera tam v tom servisu dal tlakovou v jednom kusu, bez nějakejch šílenejch spojů a redukcí a je vše OK. Ale hlavně co se změnilo ke starýmu, je účinek toho posilovače. ! Před rokem po jeho opravě jsem tu řešil že řízení jde poměrně ztuha, oproti stavu před servisem. Mno a po včerejší opravě jde řízení jako dříve, takže krásně lehounce. Takže zakopanej pes byl celou dobu v těch mega redukcích a spojích co tam ten mamlas před rokem vytvořil . . . :D

Napsal: 27 črc 2013, 17:04
od helios
Ten mamlas si zaslúži rozbiť hubu. A potom mu urobiť patričnú reklamu. Takýmito 🤐 opravami ťa ohrozil na živote... 8O

Napsal: 27 črc 2013, 17:13
od drabek06
Naštěstí se dávaj auta už nějakou dobu jinam. Já jsem od začátku co jsem na firmě získal názor, že je to patlal a teď se to jen potvrzuje . . .

Napsal: 29 dub 2015, 20:53
od arambula
Je to jednoduchý. Část tlaku se "spotřebovala" na nafouknutí hadice...