Stránka 2 z 3
Napsal: 23 bře 2013, 19:13
od Andrea
Fredy00 píše:Vzorce samozřejmě umím
Používat nebo papouškovat?
Napsal: 23 bře 2013, 19:38
od Fredy00
Jéžiš šmarjá, je snad jasný že když sem je od 9. třídy nepotřeboval, vezmu si tabulky.
Udšlám si arguscos co znám, získám úhel, a z něho na kalkulačce získám sinφ
Napsal: 23 bře 2013, 19:57
od Andrea
Takže je neumíš, tak Arguse pozdravuj.
Napsal: 23 bře 2013, 19:59
od Fredy00
Tak se pochlub, uděláme porovnání.
Napsal: 23 bře 2013, 20:03
od Andrea
Čím se mám pochlubit?
Napsal: 23 bře 2013, 20:05
od Fredy00
Jak bys to řešila ty, čím jiným?
Napsal: 23 bře 2013, 20:18
od Andrea
No k získání úhlu bych použila arcus cosinus. Prosím tě co je to za střední školu, že se v ní dá prolézt do čtvrťáku a ani jedinkrát nepoužít základní goniometrické vzorce? To za tebe chodil do školy brácha dvojče, zatím co ty jsi někde pařil nebo jak je to možné? Mně to hlava nebere.
Napsal: 23 bře 2013, 20:28
od Prochy
Dyt sem svuj postup napsal, to ti nestaci?
Napsal: 23 bře 2013, 20:46
od Bernard
Mně tu někdo připomíná Felixe Holzmanna.
Napsal: 23 bře 2013, 20:50
od Hill
Fredy00: kolikrát tě mám žádat, abys necitoval bezprostředně předcházející příspěvky? Zbytečně je to tu pak dvakrát za sebou.
Na odpověď tu máme přece tlačítko
nad a pod vláknem.
A nehádej se s Andreou, je to zbytečné, nejméně s třídevítkovou jistotou má opět pravdu - odhalila to až děsivě přesně: neznalost goniometrických funkcí ukazuje na fatální selhání tvoje nebo nejméně dvou vyučujících (mat., fyz., el., málokdy tyto předměty učí týž, což ovšem snižuje až vylučuje vliv selhání školy, resp. vyučujícího).
A v tom, co ti radí, má pravdu zrovna tak, jen se tě snaží nasměrovat k řešení a přimět k tomu, abys na to přišel sám.
Ostatní se o to taky pokoušíme, ale je to skutečně dřina...
Napsal: 23 bře 2013, 21:43
od monterjirka
Fredy00 píše:... U Induktivní (čeho?) je to tak, že proud předbíhá napětí.
....
On někdo změnil fyzikální zákony?
Za našich studentských let se říkalo
cívka jako dívka - nejprve napětí, potom proud
Napsal: 24 bře 2013, 11:51
od sqad
On to tak možno aj myslel...
Ak máš napr. vetu ,,Múr zakrýva krík" tak tiež nie je zrejmé, či múr zakrýva krík, alebo krík zakrýva múr.
Napsal: 24 bře 2013, 12:08
od tomasjedno
sqad píše:On to tak možno aj myslel...
Možná že ano, ale blbě to napsal.
V prostém oznámení "A zakrývá B" je A podmět (zakrývatel) a B předmět (zakrývaný). Teprve pokud by bylo třeba zdůraznit, že B je zakryto Ačkem, a ne třeba Cčkem či Dčkem, použil by se slovosled "B zakrývá A".
Napsal: 24 bře 2013, 12:22
od Andrea
monterjirka píše:cívka jako dívka - nejprve napětí, potom proud
Tuto mnemotechnickou pomůcku jsem nikdy jaksi nepochopila.
Možná kdyby to znělo: S cívkou jako s dívkou,...
Napsal: 24 bře 2013, 12:50
od sqad
tomasjedno píše:Možná že ano, ale blbě to napsal ...
To je jedna možnosť, alebo druhá - dobre to napísal a iní to zle pochopili...
Priznám sa, že o ,,implikačných" pravidlách v hovorovej reči som až do tvojho príspevku nepočul, a to som na hodinách slovenčiny dával dobrý pozor...
Jediné zmysel tvojho príspevku vidím v profesionálnej deformácií programátora, ktorý pravidlá v písaní kódu aplikuje do hovorovej reči, kde predtým neboli a doteraz nie sú, len preto, aby ,,pavedecky" zdôvodnil prečo kritizovať druhých.
Stokrát omieľané zvýšenie tolerancie zjavne nepomáha, a toto vlákno očividne účel nesplní. Som za presunutie do koša.