Jaké trafo pro stejnosměrný motor 24V/2kW?

Vše co se týká silnoproudu.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#16 Příspěvek od rezis »

... To ozubené kolečko od čerpadla zavaříš přímo do náboje řemenice na dva klíňáčky a řemínky pospojíš s motorem...
a čerpadlo na 99% umře
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#17 Příspěvek od BOBOBO »

Nevyjadřuj se k věcem , které jsi v životě nevyzkoušel a neviděl ! Poslední dobou máš samé kameňáky . Tady se podívej , jak to vypadá alespoň zvenku . http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... a&start=30 osobně jsem si postavil potom toto . http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... a&start=30

Uživatelský avatar
AlesALF
Příspěvky: 206
Registrován: 16 pro 2010, 01:00
Bydliště: mezi HK a JC

#18 Příspěvek od AlesALF »

Jo a ještě si nezapomeň dodělat ložiskový domeček mezi tu první navařenou řemenici a čerpadlo, jinak ti radiální namáhání od napnutých klíňáků odrovná čerpadlo. (a že jsem jich už pár mrtvejch na domadělanejch traktorech viděl :-( škoda jich)

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#19 Příspěvek od BOBOBO »

Spočítej si radiální tlak na hřídel soukolí zubového čerpadla při tlaku např. 200atm a kroutící moment pro 3kW při 14stech a průměru 200mm . :D Jo pokud je někdo hovado a našponuje řemeny k prasknutí , to je potom jiná .

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#20 Příspěvek od rezis »

BOBOBO : komentář začátku tvého příspěvku vynechám.
Hřídel zubových čerpadel pokud není opatřena ložiskovým domkem (což u ještěrek není) nesmí být namáhána ani radiální ani axiálními silami.
Jinak musí být právě opatřeno domkem. Viděl jsem jich vydřených dost - motám se kolem traktorů a těchto věcí celkem často.
Ano funguje to, ale ne dlouhodobě. Většinou to začíná průsakem a přisáváním vzduchu což začne pěnit olej a hydraulika chová částečně pneumaticky což je velký problém. Doporučuji než si za něčím budeš stát prostudovat pár katalogových listů...
Jinak co jsi vytvořil nezpochybňuji.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
littlefox
Příspěvky: 3
Registrován: 05 dub 2013, 02:00

#21 Příspěvek od littlefox »

díky moc za rady asi to opravdu překopu na nějaký klasický motor 3X400 to bude ta nejlevnější varianta. Měl bych ale ještě jeden dotaz :D co budu potřebovat a jak zapojit naftové topení z autobusu abych s tím mohl vytápět dílnu dík moc

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#22 Příspěvek od pepik9 »

Přijde na to, jakej tlak je potřeba.
A na to topení si tu (nebo jinde) dej hledat: bufík

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#23 Příspěvek od BOBOBO »

Můžeš to ještě prokombinovat se svarforem , tam je také podrobnější popis .

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#24 Příspěvek od rezis »

littlefox píše: co budu potřebovat a jak zapojit naftové topení z autobusu abych s tím mohl vytápět dílnu dík moc
Moc málo informací... neměly autobusy náhodou teplovodní bufíky? Měl jsem doma teplovzdušného a po zimě letěl pryč - nahrazen Petry. Spotřeba hrozná, kravál, start , dochlazování...
Internet - metla lidstva

Odpovědět

Zpět na „Silnoproudá technika“