Stránka 2 z 2

Napsal: 06 říj 2013, 23:57
od EKKAR
bardot13 píše:Auto je v autobazaru.V pátek jsem to zjistil při přejímání auta a tak jsem ho tam nechal.Řekli, že motor propláchnou.Ten karbon byl uvnitř pod víčkem.Kousky větší jak zrnka máku tvrdá a na omak ostrá.Nejhorší je,že peníze za auto jsem jim už poslal na účet.Tak nevim jak se budou cukat s vrácením peněz.
Ajajaj, to bude blbý - z toho se ty kur.vy bazaristický budou chtít vykroutit za každou cenu, aby jim zůstaly love a ty sis tu káru odvez...

Ale jestli ses udržel a ještě jim nepodepsal převzetí a jseš schopnej nervově odolat tvrdýmu nátlaku z jejich strany na to, aby sis vybral jiný auto pokud zrovna ne tohle, tak ty prachy budou muset vrátit, jinak by to bylo na žalobu.

Osobně doporučuju jim v případě, že odstoupení od smlouvy odmítnou přijmout bez ohledu na jejich kydy pohrozit zavoláním inspektora ČOI (nutno připravit předem, minimálně si najít telefon krajský expozitury ČOI na netu) - a vytrvat na svým, nic nepodepisovat.

Napsal: 07 říj 2013, 00:05
od mirku
tomasjedno píše:
bardot13 píše:...Auto má 1 119 000 km najeto..
...a je z roku 1910, že? :lol:
... gratuluji, vypadá to, že jsi jediný z vlákna, který si všiml že ta kára má najeto přes milion ... 8-)

Napsal: 07 říj 2013, 05:48
od BOBOBO
U nás ve fabrice CNG zařídil vedoucí a tak na to jezdí tahle 16ka služební fábule a vysokozdvižný vozejky . Ta f odjede cca 240km na nádrž , přepínání je úplně automatický , výkon klesne určitě o 20% , ale jede to zadarmo . Vozejk jede tak 3-4hodiny . Dříve se kradla nafta , dnes zase mistři musí lítat tankovat . Neprodáváme pro cizí , protože měrné zařízení stojí bratru osmdesátku a to vedoucí pro soukromou firmu nepotřebuje . Jezdí sem jenom jeden jeho známý , no rozčiluje to moje holky , musí mu běhat otevírat bránu . :D

Napsal: 07 říj 2013, 09:54
od rezis
Právě tady na Ostravsku není naprosto žádný problém CNG natankovat. Tlačí to tady ve velkém Vítkovice (mají i lokomotivy na plyn atd.) takže "benzínek je tady dost. Tak se dívám po těchto autech. U nových přímo určených aut na CNG je výkon stejný. Někdy i vyšší. Jen mám strach jak to bude s tankováním když se vzdálím tady od komínů.... (originál má nádrž na benzín jen 13l )

Napsal: 07 říj 2013, 11:23
od EKKAR
mirku píše:
tomasjedno píše:
bardot13 píše:...Auto má 1 119 000 km najeto..
...a je z roku 1910, že? :lol:
... gratuluji, vypadá to, že jsi jediný z vlákna, který si všiml že ta kára má najeto přes milion ... 8-)
Fábule "dvojka" se sice vyrábí od roku 2006, konkrétně od prosince, ale to šlo o zahájení výroby s motorem 1,2HTP. S motorem 1,4 63kW se dělá od ledna 2007, ccož znamená že v nejvěkovitějším případě by to auto bylo starý k dnešnímu dni 6 let, 9 měsíců a tejden k tomu - a při nájezdu milión a 120 tisíc k tomu by muselo najet víc jak 400km každej den... Obávám se, že pokud by s takovým autem někdo přijel do bazaru, asi by se s ním nikdo o koupi nebavil a daleko dřív by s pomoccí servisního systému projevila o takto natočenou káru samotná Škodovka, minimálně aby prozkoumala opotřebení a další projevy velkýho nájezdu... Tudíž selským rozumem - jedná se o překlep a to auto má najeto buď 111 900km, nebo 119 000km...
Uvidíme, co na to bardot13 - třeba objevil fakt unikát s víc než mega km na tachu...

Napsal: 07 říj 2013, 12:31
od Sandal
A nebo se překleply v bazaru když "přetáčely" počet ujetejch km :lol:

Napsal: 08 říj 2013, 13:19
od bardot13
Tak to auto má najeto jen 119300 km.Byl to překlep.Jinak jsem ho koupil.Olej vyměnili.Motor běží zatím v pořádku.Můj známý ze servisu mi sdělil,že k tomu dochází i při nevhodné výměně oleje za jiný druh.Auto bylo na lízink a uživatel obecní úřad.Tak snad by nemuselo jít o přetočený tachometr.Jinak bazar tvrdí,že kdyby nastal s motorem problém,okamžitě přijet.

Napsal: 08 říj 2013, 13:28
od BOBOBO
Pokud nikdo neměnil řj , tak tam by měly údaje o běhu motoru být .

Napsal: 08 říj 2013, 14:11
od rezis
Ono na druhou stranu ty motory jsou vcelku dostupné a opravitelné. Takže pokud je auto v celkově dobrém stavu tak není co řešit. Koupě staršího vozu je vždy sázka do loterie a kompromis.