BOBOBO- při teplotách okolo 0°C jsem došel k autu, otočil klíčkem, startér začal točit a pak najednou jakoby rana, všechno pohaslo a startér letěl nazpět. Jako by došlo k mechanickému zablokování startéru. Pokud jsem včas nevrátil klíček z polohy II, tak se zase hned vracel nazpět a prásknul do věnce. Důsledkem bylo několik startérů s oholeným nebo zlomeným pastorkem. Když jsem měřil palubní napětí, tak došlo k pádu až někam k 5 voltům. Ale toto se stalo vždy jen když jsem stál delší dobu (nejčastěji ráno).
Když se to začalo objevovat, vymontoval jsem napřed aku Bosch 44Ah, co jsem tam měl a vyhandloval výše zmíněný aku 72Ah. Nic se nezměnilo. Preventivně jsem i natáhl od aku ke startéru zem pomocí 16mm². Nepomohlo.
Po těch 6 startérech jsem nakonec kdesi natrefil na informaci, že to může dělat zapalovací cívka:
http://www.autobalada.cz/autobalada/esh ... ctavia-1-6
Známý mě ji půjčil a najednou byl klid. Už dva roky.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...