Stránka 2 z 4

Napsal: 14 říj 2013, 22:39
od Sandal
Davidsev píše:Co kus to originál
Asi tak bych to viděl taky.Některá se povede,některá ne.

Nejlepší když koupíte baterii která byla vyrobená ve středu.Pondělní stojej zaprd protže jsou lidi otrávený tak na to kašlou a páteční stojej taky zaprd protože se těšej na sobotu a neděli a nevěnujou se práci :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14 říj 2013, 22:48
od rnbw
Okrem baterie musi byt vporiadku aj dobijanie, aby sa bateria dobijala aj ked svietia svetla, bezi ventilator, vyhrievanie skla, zrkadiel a pod. A tiez motor, aby startoval na prvykrat.

Napsal: 14 říj 2013, 23:07
od Michal22
Já si před 5 roky pořídil do Feldy 1.6 tak trochu neznačkovou baterku, ale 72Ah. Vyměnil jsme ji za dva kryty na mobil :-) Větší se tam už nevejde...
Stojím venku, posledních pár let popojíždím většinou jen malé kousky, ještě mi aku funguje bez problémů. A to jsem měl vadu v zapalovací cívce a měnil jsem 6x startér, než jsem se dopídil co tomu je. A to byly rany...

Napsal: 14 říj 2013, 23:31
od zdenoeddie
Mám Yuasu 44Ah už druhy rok v Felicii 1.3,ideme teraz už do druhej zimy,prvé mrazy zatiaľ prezila,tak uvidíme,nemal som čas ju nabit,posledný krát bola nabíjaná minulý rok asi o takomto čase, no zatiaľ drží.

Napsal: 15 říj 2013, 06:08
od BOBOBO
Michale trochu se rozepiš o té závadě . Já tam dal nyní 60Ah banera za 400,- z vrakáče .

Napsal: 15 říj 2013, 07:47
od xxxe
Koupil jsem si Vartu jen jednou a naposledy.vydržela jednu zimu,druhou už po 3 dnech auto nenastartovala.Dobíjení bylo v pořádku a s baterií akuma jezdím již 5 let.

Aku Vávra reklamaci neuznal že je baterka prý v pořádku když ji sundal předemnou z nabíječky a změřil.Prý je závada v dobíjení .To ale umí každý pako že,nabít a říct že je ok.Já druhý den taky ještě nastartoval ale třetí už ne když auto stálo a nejelo se nikam.

Napsal: 15 říj 2013, 08:52
od PixelOrgy
muzu potvrdit tu vartu... taky jedno hlubsi vybiti, a pri otoceni starterem jen procvakavaly relatka a konec (uz nevim kolikatka, neco kolem 70Ah). Kazdopadne v zime nebyl nejmensi problem... Ted jsem tam dal Banner 72Ah, tak uvidime co v zime...

Napsal: 15 říj 2013, 09:24
od Nagant
Já (zatím) mohu doporučit Starter Plus. Mám 12V/55Ah v Escortu kombi 1.8i 16V 85kW.
Kupoval jsem ji, myslím, na konci roku 2010.
Jak jsem ji tam namontoval, tak tam je. A zatím točí a točí, léto či zima.
Jezdím povětšinou krátké trasy 10km/denně a občas nějaké to meziměsto či projíždka nazdařbůh.
http://www.baterieonline.cz/baterieonli ... ARTER-PLUS

Předtím jsem měl Akumu Comfort 44Ah a ta byla taky dobrá. Občas jsem ji zkontroloval, ale elektrolyt skoro neubýval.

Napsal: 15 říj 2013, 09:27
od TAKJAN
Mám v autě starline a kupodivu léta funguje (nekupoval jsem ji já). Automechanik tvrdí, že nejsou zázrak, ale reklamaci vyřizují v pohodě.

Napsal: 15 říj 2013, 09:42
od PixelOrgy
Nagant píše:Já (zatím) mohu doporučit Starter Plus. Mám 12V/55Ah v Escortu kombi 1.8i 16V 85kW.
Kupoval jsem ji, myslím, na konci roku 2010.
Jak jsem ji tam namontoval, tak tam je. A zatím točí a točí, léto či zima.
Jezdím povětšinou krátké trasy 10km/denně a občas nějaké to meziměsto či projíždka nazdařbůh.
http://www.baterieonline.cz/baterieonli ... ARTER-PLUS

Předtím jsem měl Akumu Comfort 44Ah a ta byla taky dobrá. Občas jsem ji zkontroloval, ale elektrolyt skoro neubýval.
tohle zni divne (z odkazu):

STARTER PLUS je česká značka ekonomických autobaterií, které se vyznačují svou kvalitou a velmi nízkou cenou. Je vhodnou alternativou pro vozidla starších ročníků s nízkou spotřebou elektrické energie a s minimální výbavou, nebo pro vozidla, u kterých se již nepředpokládá delší provoz. Důkazem standartní kvality je i prodloužená záruka na 30 měsíců.
..[/b]

Napsal: 15 říj 2013, 09:57
od Nagant
No, je to trošku zvláštní popis. :)

Napsal: 15 říj 2013, 10:00
od PixelOrgy
jo no :-) To vyzni, ze se to hodi max do fabie junior, a nebo do aut, ktery planuju brzo vyhodit :lol:

samozrejme to neznamena ze ty baterie jsou spatny...

Napsal: 15 říj 2013, 10:10
od forbidden
Když už se tu o tom bavíte, má někdo zkušenosti s Motorcraftem? Máme je ve dvou autech, ale jsou nový, tak zatím nemůžu referovat o trvanlivosti. Mám ale dojem, že to pro ně někdo stejně vyrábí a Motorcraft je jen nálepka, osobně bych asi tipoval tu Vartu.

Napsal: 15 říj 2013, 10:20
od PixelOrgy
forbidden píše:Když už se tu o tom bavíte, má někdo zkušenosti s Motorcraftem? Máme je ve dvou autech, ale jsou nový, tak zatím nemůžu referovat o trvanlivosti. Mám ale dojem, že to pro ně někdo stejně vyrábí a Motorcraft je jen nálepka, osobně bych asi tipoval tu Vartu.
z wiki:

The Ford Motor Company launched this auto parts division in 1972......

a baterky jim vyrabi Johnson Control nebo Exige (aspon co jsem nasel)

Napsal: 15 říj 2013, 10:21
od Michal22
BOBOBO- při teplotách okolo 0°C jsem došel k autu, otočil klíčkem, startér začal točit a pak najednou jakoby rana, všechno pohaslo a startér letěl nazpět. Jako by došlo k mechanickému zablokování startéru. Pokud jsem včas nevrátil klíček z polohy II, tak se zase hned vracel nazpět a prásknul do věnce. Důsledkem bylo několik startérů s oholeným nebo zlomeným pastorkem. Když jsem měřil palubní napětí, tak došlo k pádu až někam k 5 voltům. Ale toto se stalo vždy jen když jsem stál delší dobu (nejčastěji ráno).
Když se to začalo objevovat, vymontoval jsem napřed aku Bosch 44Ah, co jsem tam měl a vyhandloval výše zmíněný aku 72Ah. Nic se nezměnilo. Preventivně jsem i natáhl od aku ke startéru zem pomocí 16mm². Nepomohlo.
Po těch 6 startérech jsem nakonec kdesi natrefil na informaci, že to může dělat zapalovací cívka: http://www.autobalada.cz/autobalada/esh ... ctavia-1-6

Známý mě ji půjčil a najednou byl klid. Už dva roky.