Stránka 2 z 2

Napsal: 06 lis 2013, 18:05
od hafca
Kdyby opravdu někdo toužil vidět jak šedivky vypadaly, tak je nafotím i uvnitř. S tou velikostí servozesilovače máš pravdu. Stavěl jsem komplet rádio podle F.Svíčky z AR a lítal s ním a ještě dlouho po lítání rádio sloužilo v lodičkách. Jeden čas jsem koketoval s možností, nacpat do nich zesilovač z nějakého malého serva. Ale asi by nevydržel, ty motory v nich jsou docela veliké a prožrané.
Ještě bych někde dohledal i povolení k provozování a staniční deník. To si dneska už nikdo kdo to nezažil neumí vůbec představit.

Napsal: 06 lis 2013, 20:44
od milous2
To zapojení rádia od F.S. byla ošlehnutá Futaba (tuším?) a upraveno pro "naše" součástky. Docela k tomu existuje i pěkný románek jak to tenkrát vznikalo.

Napsal: 06 lis 2013, 21:39
od kulikus
Ten bych si rád přečetl...

Napsal: 06 lis 2013, 23:58
od Celeron
hafca píše:Kdyby opravdu někdo toužil vidět jak šedivky vypadaly, tak je nafotím i uvnitř. S tou velikostí servozesilovače máš pravdu. Stavěl jsem komplet rádio podle F.Svíčky z AR a lítal s ním a ještě dlouho po lítání rádio sloužilo v lodičkách. Jeden čas jsem koketoval s možností, nacpat do nich zesilovač z nějakého malého serva. Ale asi by nevydržel, ty motory v nich jsou docela veliké a prožrané.
Ještě bych někde dohledal i povolení k provozování a staniční deník. To si dneska už nikdo kdo to nezažil neumí vůbec představit.
No voni ty motory Mitsumi byly na rozdíl od současnejch serv jen na 2,4V a makaly jako polomost proti střednímu vývodu baterky. Takže vo co míň napětí, vo to víc proudu.
Jinak hlásím, že mohu Svíčku nafotit, leží stále v regálu. Křižáky do ní byl dlouho vrchol mýho jemněmechanickýho snažení.
Jirka

Napsal: 07 lis 2013, 07:29
od milous2
Pro kulikus:K tomu románku.Byl pouze v ústní podobě od jmenovaného autora z jeho vzpomínek.Myslím,že bych ho už nedal.Jědině Františka znova "zmáčknout" a vyhotovit o tom zápis :lol: