Napsal: 11 úno 2014, 11:47
Airbagy do toho netahej, tam si jen řídicí jednotka osahá, jestli palníky mají odpor v toleranci, jinak nechá rozsvícenou či blikající kontrolku. A odpalují se stejnosměrným proudem.
Protože po testu je vedení k airbagu na začátku odpojené, jde spíše o to, aby se případnou kapacitní vazbou indukované napětí navzájem odečetlo. Magnetická indukce nedělá nic, protože okruh není uzavřený a neteče jím tedy proud. Napětí na něm ale vzniká. Kdyby došlo k průrazu a obvod se uzavřel, je možné, že by k odpálení airbagů mohlo dojít.
Čili zkroucení omezuje riziko hrozící jak o elektrických, tak od magnetických polí.
Ale to pořád nesouvisí ze zemněním, na který tu byl původně dotaz.
Jenže, když tu napíšu, že teorie i praxe praví, že je kafe nápoj zdravý....tedy, že se obvody kostří zásadně tam, kde je signál nejtlustší, bude to pravda, ale nic moc to nevyřeší, až to budeš chtít aplikovat v praxi. A můžeme to tu rozebírat teoreticky dokolečka, teprve na konkrétních případech z praxe se ale dá předvést teoretický rozbor, co se tam jako bude dít, když...
A bez toho si to nepředstavíš.
Protože po testu je vedení k airbagu na začátku odpojené, jde spíše o to, aby se případnou kapacitní vazbou indukované napětí navzájem odečetlo. Magnetická indukce nedělá nic, protože okruh není uzavřený a neteče jím tedy proud. Napětí na něm ale vzniká. Kdyby došlo k průrazu a obvod se uzavřel, je možné, že by k odpálení airbagů mohlo dojít.
Čili zkroucení omezuje riziko hrozící jak o elektrických, tak od magnetických polí.
Ale to pořád nesouvisí ze zemněním, na který tu byl původně dotaz.
Jenže, když tu napíšu, že teorie i praxe praví, že je kafe nápoj zdravý....tedy, že se obvody kostří zásadně tam, kde je signál nejtlustší, bude to pravda, ale nic moc to nevyřeší, až to budeš chtít aplikovat v praxi. A můžeme to tu rozebírat teoreticky dokolečka, teprve na konkrétních případech z praxe se ale dá předvést teoretický rozbor, co se tam jako bude dít, když...
A bez toho si to nepředstavíš.