Stránka 2 z 3

Napsal: 11 bře 2007, 17:39
od Kaca
Je to hned zkráje, někde nahoře.

Napsal: 11 bře 2007, 17:40
od octavio
Kaca píše:Kdyby někdo chtěl větší zpoždění tak musí použít akorát větší kapacitu toho elitu, a mohl by se raději použít i na větší napětí a 105 stupňů, jen tak pro sychr.
Tak v prvom rade: kde je tá schéma ako sa volá? Aké je spozdenie?

Napsal: 11 bře 2007, 17:43
od Kaca
Já to mám seřazené podle abecedy, najdi si v pravo jméno Cheerokee

Napsal: 11 bře 2007, 17:44
od octavio
Kaca píše:Já to mám seřazené podle abecedy, najdi si v pravo jméno Cheerokee
A jaké je opozdenie?

Napsal: 11 bře 2007, 17:47
od Kaca
To zpoždění je u tohohle asi 2 sec.

Napsal: 11 bře 2007, 18:42
od Kaca
Podívej se na poradnu. Tam je to taky rozjeté pod automatické rozsvěcování světěl.

Napsal: 11 bře 2007, 19:33
od octavio
Už to mám..... ale iba ma to zaujímalo... ja mám niečo lepšie na princípe merania napätia v palubnej sieti, idú tam 4 súčiastky za 20 Sk :lol: a nemusí sa nič dávať na dobíjanie alebo mazanie...funguje super a spoľahlivo :roll:

Napsal: 11 bře 2007, 19:43
od Kaca
Něco takového co popisuješ jsem dával do služebního auta. Bylo to na konektory do pojistkové skříňky, ale nestudoval jsem to protože už jsem měl ve svém autě namontované již zmiňované zařízení. To nabíjecí napětí může u některých vozů dost kolísat např. vlivem povoleného řemenu a pod. Samozřejmě že u auta bez nějaké podobné poruchy to pracuje spolehlivě, a montáž je naprosto jednoduchá a zvládne ji podle popisu i naprostý laik. Některá auta na to jsou už z výroby připravená.

Napsal: 05 dub 2007, 09:50
od petr_r
Pokouším se o pal. pocitac do Corsy a svetla se aut. zapnou po zvyseni napeti nad 13.4V. Docela mne prekvapilo ze napeti pal. site okamzite kleslo na 12.5V, a svetla se vypla i kdyz tam je hystereze pro vypnuti na 12.8V. Az pak jsem zjistil, ze napeti pal. site znacne kolisa, klidne klesne i pod 13V. Pred rokem jsem byl u Opla a tvrdili, ze baterka uz neni moc dobra ale starty i napeti naprazdno jsou OK a zatim jeste ani jednou nemusela byt dobijena mimo auto, muze to byt tou baterkou nebo to ukazuje na alternator+dobijeni(po startu trva cca 3s nez napeti v pal. siti stoupne na 14V, vypada to jakoby regulator reguloval s velkym zpozdenim)?

Napsal: 05 dub 2007, 15:48
od Kaca
Zkus měřit napětí na baterce a na přístrojovce zároveň. Pokud tam bude odchylka, máš to v drátech, může to dělat i kostra mezi baterkou a přístrojovkou, a jestli ne, tak hledej chybu v dobíjení. Zkoušej to i při zapnutých ostatních spotřebičích. Ona si baterka při startu vezme hodně energie, a tak někdy také trvá chvilku než jí stačí alternátor dotřískat. Může to taky dělat jenom povolenej řemen alternátoru, nebo jiná podobná volovina a v neposlední řadě taky ta vadná baterie.

Napsal: 13 dub 2007, 15:11
od Patrolvagon
Pomocí dvou relé jedné diody a spínače tlaku oleje a rozsvítí se to až kontrolka mazání zhasne a naskočí motor, funguje teměř na každým autě, já stím rozssvěcím automaticky světla na denní svícení a když rozsvítím jakékoliv vnější osvětlení auta tak mi světla pro denní svícení zhasnou. Tak to taky musí dle předpisů byt když se používají.

Napsal: 13 dub 2007, 16:59
od hafca
Už jsem to sem před časem dával, je to moje konstrukce, zimou prověřená.
Stačí to připojit na stávající přepínač. Spíná to přes původní relé, která spínají připojením kostry. Po odpojení zapalování světla sama zhasnou. Zpoždění jde nastavit trimrem, případně velikostí elytu. Mám ho na cca 20 sec. a bohatě to stačí. Ani při poklesu tlaku oleje a rozsvícení kontrolky světla nezhasnou.

ASS1

Napsal: 30 kvě 2010, 09:45
od soucek
Koupil jsem již dříve dva kusy od Eurotuning do dvou aut a obě relé odešly. Jedno v záruce, druhé těsně po. Dobíjení bylo zkontrolováno, bez závad. Nic spáleného na tom tišťáčku není vidět a doměřit chybu se nedaří. Ví někdo co tam odchází, mikročip, paměť ? Kvalita nic moc. :(

Napsal: 03 črc 2012, 20:30
od Charles
Zdravim. Chtěl bych je schrnout vše co jsem se dozveděl o rele ASS1 jestli mam pravdu a eventuelně prosím o opravení. Když je teda klicek vypnutej tak můžu normálně rozsvítit obrysovky. Kdyz klíček zapnu tak i tlumený prostě vypínačem a když je rele v automatickym režumu svítěj tlumený a obrysový s tim že svítí i podsvícení interieru a můžu i rozsvítit dálkový.

Doufam že se najde někdo kdo už se s tim rele potkal a odpoví mi. Předem díky.

Napsal: 04 črc 2012, 19:59
od TAKJAN
Napětí snímám od kontrolky dobíjení. Odpor, tranzistor, relé, dioda.