Stránka 2 z 2

Napsal: 28 srp 2014, 10:46
od Kvicala_r
Hille, ještě Tě nepotrápil fakt, že ta vulkanizačka časem měkne a může ten drát prolézt až ven? Vulkanizačku používám, ale pokud bych takto chtěl izolovat napájecí drát, ještě bych ho asi přetáhl smršťovkou/izolačkou. Druhým faktem je, že asfaltovatí a po čase vše zašpiní, že je člověk jako prase.
Ty zařezávací spojky už sem taky opravoval - nějaký technický diletant tím připojil přídavné dálkové na kámošové motorce. Trošku zoxidují, pak se zahřejí a kolečko se rozjíždí. Na krátkodobou a pohodlnou aplikaci mooožná, ale pro dlouhodobý a spolehlivý spoj ee, to raději zapájet a přetáhnout smršťovkou, která ten drát trochu zfixuje i za spojem. Nikdy sem s pájeným spojem v autě neměl problém. Často krimpuju, občas páýjím.

Napsal: 28 srp 2014, 12:17
od Celeron
BOBOBO píše:Koukám celerone , že jsi už tak rozjetý , že nečteš celé vlákno . To píše Jiří již v prvních slovech .
No tak sorry, víckrát to neudělám. :wink:
Jirka