Stránka 2 z 2

Napsal: 29 zář 2014, 16:03
od pocitujlasku
sidlo firmy niekde mimo eu, v opustenej chatrci a moze sa veselo podnikat.

Napsal: 29 zář 2014, 16:11
od Stanislav-O
Musí to být vtip.

Nikde tam nejsou údaje o obchodníkovi (minimálně platné identifikační číslo), které je obchodník ze zákona povinen na webových stránkách zveřejnit.

Dál, slibují úsporu energie, což ale fungovat nemůže, takže je to právně napadnutelné.

Obchodní podmínky jsou naprostá slátanina, a jsou často v rozporu se zákony.

Doména je registrována a provozována někde z Holandska.

Navíc to i vypadá, jako podvod (design, obsah), nehledě na naprosto jasné, falešné recenze.

Napsal: 29 zář 2014, 16:16
od Stanislav-O
Tu doménu má mimochodem zaregistrovanou jakýsi Gregg Ostrick, který má 50 000 domén!
Asi zkouší, jak bez práce přijít k penězům, nebo je to jen prostředník (registrátor) :D

Napsal: 29 zář 2014, 16:45
od ohryzek36
Ty recenze a komentáře jsou jasná slátanina (to dá rozum), komentáře akorát vypadají trochu uvěřitelně kvůli pár řádkům javascriptu ve zdrojovém kódu stránky, ktarý upravuje datum tak, aby to vypadalo aktuálně a dovoluje zaslat nový kometář, ale ten se bude zobrazovat jenom do příštího obnovení stránky - v angličtině to např. vypadá takto - akorát ještě nezapracovali na jménech odborníku a dotazovaných :) .

Napsal: 29 zář 2014, 17:54
od pocitujlasku
Stanislav-O: alebo je to bezdomovec, ktory za par eur pozical obciansky, a teraz sa nanho registruju firmy a domeny

Napsal: 29 zář 2014, 17:56
od ZdenekHQ
To je hezký, píše, že je z Brna, ale na faktuře má jako dodavatele ČEZ, přitom tady je EON, navíc vyúčtování posílá 1x ročně. Takže úspora zřejmě vyžaduje i zakoupení kabelu a jeho natažení až tam, kde je distributorem ČEZ.
V. VAŠE POVINNOTI KLIENTA
Jste zodpovědní za výběr vašeho produktu a jeho vhodnost pro vaše účely. Zákazník nesmí poškodit nebo se pokusit poškodit integritu, bezpečnost a/nebo dostupnost služeb naší společnosti.
● Poskytnout platné jméno, příjmení, poštovní adresu, telefonní číslo a email.
● Zaplatit cenu objednaného zboží.
● Být dostupný nebo mít k dispozici zástupce v době dodání.
● Nevytvářet objednávky.
● Nevytvářet recenze produktů nebo dávat jakékoliv jiné chybné informace.

Napsal: 29 zář 2014, 18:12
od Stanislav-O
Celkem by mě zajímalo, co by se stalo, po reálném dokončení objednávky. Za prvé, jestli by opravdu něco přišlo, a za druhé vnitřek té krabičky. :D Osobně bych to tipoval na nějakou nevodivou výplň.

Napsal: 29 zář 2014, 18:20
od serviceman
dTest psal už před rokem, že na ně podal trestní oznámení a podnět k České obchodní inspekci. Psalo se o tom na mnoha českých webech - je to profláknutá věc, ale kupodivu to jede dál.

Napsal: 29 zář 2014, 18:26
od Hejnicek
Stanislav-O píše:Celkem by mì zajímalo, co by se stalo, po reálném dokonèení objednávky. Za prvé, jestli by opravdu nìco pøišlo, a za druhé vnitøek té krabièky. :D Osobnì bych to tipoval na nìjakou nevodivou výplò.
Tady je asi ten krap kuchlej:
http://www.musicalgalaxy.com/newsite/in ... &Itemid=38

Revolucni technologie obsahuje kupodivu jen par beznych soucastek.

Napsal: 29 zář 2014, 22:00
od Sandal
Vždyť jsme na toto téma nedavno diskutovali.Pokud má jít o kompenzaci jaloviny tak je to kravina,protože jak psal Hill v jiné diskusi,bytový elektroměry měří pouze činnou složku proudu a ne jalovinu.Takže maximálně ulevíte drátům od toho prevítu až do elektrárny ale cálovat budete pořát stejně.

Napsal: 30 zář 2014, 11:35
od stasek
včera jsem napsal komentář, že je to hovadina a dnes už tam není.

Napsal: 30 zář 2014, 12:02
od Sandal
Nejni tam ta hovadina nebo ten komentář? :lol: :lol: :lol: Ani s nemusim dívat.