OBD kabel

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#16 Příspěvek od Raptor181 »

Vycistit skrtiacu klapku a preskusat ju. V pripade skusit adaptaciu.

Urco bude fungovat tak ako ma.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
Standa99
Příspěvky: 3476
Registrován: 29 čer 2004, 02:00

#17 Příspěvek od Standa99 »

Tak mi stacilo odpojit baterku a po pripojeni uz to je jako predtim. Nejspis to jelo v nejakem nouzaku. Budu muset vzit nejaky kabel at priste nactu aspon registr zavad.

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od hafca »

Je možná ještě jedna věc. Já mám v Daewoo tak zvaný krokový motorek a ten má na svědomí ve většině případů kolísání volnoběhu. Motory jsou nějaké klony Opla a bude to asi na všech autech podobné. Je to na uzavírání přívodu vzduchu. Vedou k tomu 4 dráty a je to někde kam přichází hadice od vzduchového filtru. Takhle to nějak vypadá:
Obrázek
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáčky volnoběhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mělo by stačit to očistit od bordelu, který na tom bude, případně stříknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví někdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#19 Příspěvek od Raptor181 »

hafca píše:Je možná ještì jedna vìc. Já mám v Daewoo tak zvaný krokový motorek a ten má na svìdomí ve vìtšinì pøípadù kolísání volnobìhu. Motory jsou nìjaké klony Opla a bude to asi na všech autech podobné. Je to na uzavírání pøívodu vzduchu. Vedou k tomu 4 dráty a je to nìkde kam pøichází hadice od vzduchového filtru. Takhle to nìjak vypadá:
Obrázek
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáèky volnobìhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mìlo by staèit to oèistit od bordelu, který na tom bude, pøípadnì støíknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví nìkdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?
Co by si potreboval vediet o softe na starsie auta s ALDL? Mam kabel aj soft.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od hafca »

Kabel mám taky, je to klasika s MAX232. Zkoušel sem trial EFILive, ale ten se mi kouše hned zpočátku. Nevím s čím vlastně tenhle kabel chodí. Mám něco speciálně na Daewoo Nubira, ale je to jen takové spíš info pod DOSem a tam toho půlka nejde a druhá ještě z půlky kecá.
Potřeboval bych tip na nějakej soft, kterej s tím trochu chodí a umí alespoň kódy závad tak.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#21 Příspěvek od Raptor181 »

A o ake auto ide? na akom to skusas?
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od hafca »

Raptor181 píše:A o ake auto ide? na akom to skusas?
Je to Daewoo Nubira 1.6 16v, rok 1999. Je tam právě ještě staré rozhraní.

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#23 Příspěvek od Raptor181 »

Tak skus M100 ALDL alebo ELANSCAN. Je aj origo soft na Daewoo pod WIN.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od hafca »

Nemáš tip kde to roste?

Uživatelský avatar
Raptor181
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1194
Registrován: 01 led 2004, 01:00
Bydliště: West Slovakia

#25 Příspěvek od Raptor181 »

Skusal si GOOGLE? Je to tam...
Èo neubrzdíš, to neukecáš..:pc:
:aplause::)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od hafca »

Myslel sem něco konkrétnějšího, buď link, nebo přes SZ. Dost odkazů je nefunkčních. Ale i tak dík za tip.

Uživatelský avatar
adamx
Příspěvky: 48
Registrován: 25 říj 2005, 02:00

#27 Příspěvek od adamx »

Keď chcete kábel tak s MAX232 aSi9243 ten ide na100%.Chcem sa spýtať ,že čo mám s fabiou ,keď mi veľa žerie a VAGCOM nevypisuje žiadne chybové kody. Čidlo teplomera aj lambdasonda su OK.

Návštěvník

#28 Příspěvek od Návštěvník »

Problém je, že já potøebuju kabel pro ALDL a to ten s tím Si9243 není. Ten je na novìjší auta než je to moje.

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od hafca »

To nad je moje, nějak mi to odhlásilo. Já hlavně potřebuji k tomu tip na nějakej soft. Jo a ve všech zapojeních s tím MAXem je použitej stabilizátor 78L05, ale z ze sériového portu leze z bídou 5.5V a na tý 05 jsou pak necelý 4V a to je skoro málo na toho MAXe. Nezkoušel to někdo na přímo, nebo jen se zenerkou, třeba 5V1?

Jirka
Příspěvky: 2031
Registrován: 01 črc 2005, 02:00
Bydliště: zbídačený kraj
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Jirka »

Stabilizátor s nízkým úbytkem LE50ABZ by ti mohl stačit místo 78L05
http://www.gme.cz/index.php?action=deta ... pict=&jaz=
*****

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“