Stránka 2 z 4

Napsal: 03 zář 2006, 09:00
od Raptor181
Vycistit skrtiacu klapku a preskusat ju. V pripade skusit adaptaciu.

Urco bude fungovat tak ako ma.

Napsal: 03 zář 2006, 11:14
od Standa99
Tak mi stacilo odpojit baterku a po pripojeni uz to je jako predtim. Nejspis to jelo v nejakem nouzaku. Budu muset vzit nejaky kabel at priste nactu aspon registr zavad.

Napsal: 03 zář 2006, 11:23
od hafca
Je možná ještě jedna věc. Já mám v Daewoo tak zvaný krokový motorek a ten má na svědomí ve většině případů kolísání volnoběhu. Motory jsou nějaké klony Opla a bude to asi na všech autech podobné. Je to na uzavírání přívodu vzduchu. Vedou k tomu 4 dráty a je to někde kam přichází hadice od vzduchového filtru. Takhle to nějak vypadá:
Obrázek
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáčky volnoběhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mělo by stačit to očistit od bordelu, který na tom bude, případně stříknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví někdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?

Napsal: 14 zář 2006, 14:54
od Raptor181
hafca píše:Je možná ještì jedna vìc. Já mám v Daewoo tak zvaný krokový motorek a ten má na svìdomí ve vìtšinì pøípadù kolísání volnobìhu. Motory jsou nìjaké klony Opla a bude to asi na všech autech podobné. Je to na uzavírání pøívodu vzduchu. Vedou k tomu 4 dráty a je to nìkde kam pøichází hadice od vzduchového filtru. Takhle to nìjak vypadá:
Obrázek
Pokud tohle nechodí lehce, pak kolísají otáèky volnobìhu, nebo se drží vysoko v závislosti na tom, jak moc to nevyjelo. Jen si dej pozor na rozebírání, platí tady to samé jako o škrtící klapce. Mìlo by staèit to oèistit od bordelu, který na tom bude, pøípadnì støíknout WD.
Když už je tady pokec o kabelu na diagnostiku, neví nìkdo o softu na starší auta s protokolem ALDL?
Co by si potreboval vediet o softe na starsie auta s ALDL? Mam kabel aj soft.

Napsal: 14 zář 2006, 15:52
od hafca
Kabel mám taky, je to klasika s MAX232. Zkoušel sem trial EFILive, ale ten se mi kouše hned zpočátku. Nevím s čím vlastně tenhle kabel chodí. Mám něco speciálně na Daewoo Nubira, ale je to jen takové spíš info pod DOSem a tam toho půlka nejde a druhá ještě z půlky kecá.
Potřeboval bych tip na nějakej soft, kterej s tím trochu chodí a umí alespoň kódy závad tak.

Napsal: 15 zář 2006, 07:59
od Raptor181
A o ake auto ide? na akom to skusas?

Napsal: 15 zář 2006, 08:22
od hafca
Raptor181 píše:A o ake auto ide? na akom to skusas?
Je to Daewoo Nubira 1.6 16v, rok 1999. Je tam právě ještě staré rozhraní.

Napsal: 15 zář 2006, 08:29
od Raptor181
Tak skus M100 ALDL alebo ELANSCAN. Je aj origo soft na Daewoo pod WIN.

Napsal: 15 zář 2006, 10:38
od hafca
Nemáš tip kde to roste?

Napsal: 15 zář 2006, 10:56
od Raptor181
Skusal si GOOGLE? Je to tam...

Napsal: 15 zář 2006, 16:24
od hafca
Myslel sem něco konkrétnějšího, buď link, nebo přes SZ. Dost odkazů je nefunkčních. Ale i tak dík za tip.

Napsal: 18 zář 2006, 21:21
od adamx
Keď chcete kábel tak s MAX232 aSi9243 ten ide na100%.Chcem sa spýtať ,že čo mám s fabiou ,keď mi veľa žerie a VAGCOM nevypisuje žiadne chybové kody. Čidlo teplomera aj lambdasonda su OK.

Napsal: 18 zář 2006, 22:34
od Návštěvník
Problém je, že já potøebuju kabel pro ALDL a to ten s tím Si9243 není. Ten je na novìjší auta než je to moje.

Napsal: 18 zář 2006, 22:39
od hafca
To nad je moje, nějak mi to odhlásilo. Já hlavně potřebuji k tomu tip na nějakej soft. Jo a ve všech zapojeních s tím MAXem je použitej stabilizátor 78L05, ale z ze sériového portu leze z bídou 5.5V a na tý 05 jsou pak necelý 4V a to je skoro málo na toho MAXe. Nezkoušel to někdo na přímo, nebo jen se zenerkou, třeba 5V1?

Napsal: 18 zář 2006, 22:47
od Jirka
Stabilizátor s nízkým úbytkem LE50ABZ by ti mohl stačit místo 78L05
http://www.gme.cz/index.php?action=deta ... pict=&jaz=