Stránka 2 z 3

Napsal: 02 úno 2015, 20:40
od dreamer
ZdenekHQ píše:JOvšem já být zaměstnancem ČP, tak díky buzeraci s "produkty" a minimální mzdě na to taky kašlu. "Máme pro vás sice více práce, ale za to dostanete třeba nižší plat a jako kompenzaci srážku za nesplněnou úkolovou mzdu".
No já nevím ale ostatní přepravci se vždy snaží zásilku doručit - před lety jsem zažil že mi přepravce doručil zásilku ve 21:45 a moc se omlouval že nepřijel dřív ale kdyby zásilku nedoručil tak jednak přijde o peníze a bude muset stejnou zásilku doručovat druhý den - bylo to před vánoci kdy mají přepravní služby opravdu napilno.
Zažil jste snad někdo že by ČP doručovala zásilky po 15 hodině? Vždyť je to přece nejjednoduší a nejrychlejší předstírat doručování zásilek v době kdy nikdo z pracujících lidí není doma :-D

Napsal: 02 úno 2015, 21:45
od rnbw
U nas tiez vymysleli balik na postu. Zajtra jeden posielam, tak som zvedavy, ci sa adresat vobec dozvie, ze nieco dostal...

Do 1 kg je ale stale najlepsie posielat vsetko ako list.

Napsal: 02 úno 2015, 21:49
od kejki
Nejen, že jezdí před vánoci i po 15 hodině, ale jezdí s prioritními balíky i v sobotu.
A DPH už dost dlouho pošta platí, ale ne ze zisku, ale z uskutečněného plnění.
Pokud někomu nereaguje na stížnosti pošta, může využít nadřízeného orgánu, je to nějaký henten úřad a protože dává podniku slušné pokuty vede jeho zásah ke zlepšení služby ke stěžovateli.

Napsal: 02 úno 2015, 21:58
od ZdenekHQ
Já jsem taky u ČP zažil, že mě balíkář volal, že je náledí a doveze balík až druhý den. Zázrak... Taky jsem mu to druhý den řekl a poděkoval.

Otázka asi je, kdo platí ty telefony a jak moc můžou zaměstnanci ČP volat zákazníkům.

Ale já s ČP vedu zásadní debaty i na mimozemské úrovni, protože rozumně a pozemsky to s nima občas nejde:


Dobrý den,

já sice chápu, že je před Vánocema, ale přesto prosím o vysvětlení následujícího postupu pošty :

Z popisu služby : Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.

Tracking balíku : https://www.postaonline.cz/cs/trackandt ... 009798653X

Nejenom, že to šlo 4 dny (z toho 2 pracovní), pošta Kralupy také uvádí, že se tyto balíky dají vyzvednout až od 15:30, ale ještě týž den v 19:00 mě přijde upozornění o blížícím se konci úložní doby. Nemělo by tam náhodou být spíš 7 pracovních dnů, když je pošta 5 dní z těch sedmi kalendářních zavřená ?

Díky za rozumnou odpověď.

----

Dobrý den, pane inženýre,

dle záznamu naší centrální databáze byla zásilka Vámi uvedeného podacího čísla převzata.

Pokud pošta balík "Na poštu" nedodá ve sjednané lhůtě, odesilatel má právo uplatnit reklamaci a to na kterékoli poště předložením originálu podací stvrzenky.
V případě nedodání balíku "Do ruky" v sjednaném termínu pošta vrací cenu (dle ceníku).

Za způsobené nepříjemnosti přijměte, prosím, omluvu.

Zároveň si dovoluji sdělit, že podání klientů jsou vyřizována chronologicky v takovém pořadí, v jakém docházejí.

V současné době je do naší centrální schránky Info@cpost.cz zasíláno větší množství podání zákazníků oproti standardnímu stavu a v důsledku tohoto přetížení dochází k časově prodlevě při zpracovávání odpovědí.

----

Dobrý den,

děkuji za odpověď a potvrzuji, že jsem balík hned druhý den po jeho převzetí příjemcem na poště odeslal, čímž jsem asi totálně zmátl automatický i personální systém ČP, proto jeho doručení trvalo déle. Porušil jsem tím nejen chronologii pořadí balíků, ale zřejmě jsem nechtěně i přetížil call-centrum a způsobil větší časovou prodlevu pro pochopení dotazu.

Přeji hezký den a omluvu přijímám.

Napsal: 02 úno 2015, 22:24
od Celeron
Tý, to je síla! 8O O čem to vlastně ten pošťák píše? Není nějak totálně mimo?

Já mám zase příšerný zkušenosti s dobírkama přes ČP. Vloni jsem posílal 3 vždy s platbou na účet a oni snad hrajou na to, že odesílatel zapomene na to, že mu mají nějaký peníze přijít. Všechny 3 se objevily na účte až měsíc po podání reklamace, kde se peníze ztratili. 30 dní vždy vyšetřovali, jestli byl balík doručen a kam šly peníze z dobírky. Omluva nikdy žádná!!!
Jirka

Napsal: 02 úno 2015, 23:30
od monterjirka
Pošta funguje naprosto skvěle :x

Dnes podáte, zítra dodáme.
Že to šlo 100km 4 dny je jedna věc, ale když v pátek v 11:45 dostanu SMS, že si mohu vyzvednout na poště zásilku, ale u nás pošta v pátek zavírá v 11 hodin a odpoledne ani v sobotu tam nejsou, tak to je ukázka proč zkusit něco jiného!

Napsal: 03 úno 2015, 08:28
od Kvicala_r
Často se mi stává, že ačkoliv byl někdo doma ve schránce se objeví oznámení o uložení balíku - pokus zazvonit nula.
Vrchol byl, když sem si balík cestou z práce vyzvedl a druhý den ráno pochůzkář bez zazvonění vhodil něco do schránky, když sem vyběhnul a z dálky volal, co to je za balík, raději paní jen mávla a uháněla pryč. Jak mi můžou vůbec hodit výzvu, když už u nich na pobočce ten balík fyzicky není.

Co na to říct - každá země má v jiné jedno velvyslanectví. Jen peklo má u nás dvě...

ČD a ČP

Napsal: 03 úno 2015, 09:22
od Michal22
Já jsem před těmi čtyřmi roky nebo kdy to zavedli, objednával něco z HP Tronicu. Zadal jsem tam poctivě doručení na poštu.
Chvíli se nic nedělo, potom mě došla v pátek SMSka Váš balík je připraven k vyzvednutí. Tak jsem se domluvil s máti, aby mě jej v pondělí vyzvedla. Ovšem v pondělí ráno překvapení- další SMSka ve znění že jsem si balík nevyzvedl a že byl poslán zpět k dodavateli. Tak už jsem žhavil drát, na HP Tronicu jsem se domluvil ať to pošlou znova a poštmistrovou u nás na poště přesvědčil ať ten balík neposílá ani za zlaté prase nazpět.
Takže po týdnu bojů, poté co HP Tronic zaplatil dvakrát poštovné, jsem s balíček v pátek vyzvedl.
Hurá.
Už nikdy!!!

Napsal: 03 úno 2015, 10:26
od henniger
No a to ještě existuje další pekelná pobočka celní pošta 120..
To je teprve terno...
Znevěrohodní Vám zásilku i v hodnotě 18USD aby, získali výpalné 96,-Kč.
I když jim dodáte veškeré dostupné doklady o nákupu, tak trvají na tom, že zásilka má vyšší hodnotu:2 měsíce to řeší a pak vás dokonce vyzvou,abyste přijeli na osobní ústní jednání na obhájení ceny zásilky.. ( z druhého konce republiky jim pojedete osobně říct, že zásilka opravdu stála 18 USD - jednalo se o 2ks sprchových gelů s Izraele!!!) To samozřejmně odmítnete jet 300km tam a 300km zpátky + ztráta času..a tak to obhajuje celní deklarant české pošty a ten na toto jednání NEDODÁ žádné doklady, které jste jim poslali ( odkaz na obchod nákupu vč. slevových kuponu, PayPal výpis) A nakonec přijdou s argumentem , že v americe to zboží stojí 29USD a to už podléhá celnímu řízení a DPH ( úplní magoři - a muj argument, že právě proto, že je to levnější v Izraeli, kde se to vyrábí, tak si to objednáváím tam, tak vůbec nebrali zřetel). Tak jsem je to nechal na jejich náklady vrátit odesílateli a s ním jsem se domluvil, že to rozdělí do 2ks zásilek.. Stěžoval jsem si na na všechny tyhle osoby, které se dopouštěli těchto kroků a výsledek....
Česká pošta mi vypověděla plnou moc na zastupování v celním řízení pro soukromé a dokonce i firemní zásilky bez udání důvodů
Krásná soudružská práce místních kádrováků..
A pak proč zdražují - pokud je tohle jejich produktivita práce tak to budou zdražovat neustále..
A při stížnosti a žádosti na vyčíslení nákladů a zisků z téhle akce mi napsali, že z pohledu české pošty se nejedná o řízení s nulovým výsledkem. Ombudsmanka české pošty je úplně zbytečná osoba.. všechny je jen kryje a obhajuje a hlavnš odpovídá jen na to, na co má odpověd.. Na to co se jí nehodí, prostě neodpoví..
Aktuálně teď řeším, jestli mi vlastně česká pošta může zakázat zastupování v celním řízení. Je to přece instituce zřízená ministerstvem vnitra a jako taková má poskytovat služby občanům bez kádrování a omezení..

Napsal: 03 úno 2015, 12:03
od xxxe
Asi Intime ,většina prodejců už to taky udělala kde byla PPL.

Napsal: 03 úno 2015, 12:42
od ZdenekHQ
dreamer píše:Zažil jste snad někdo že by ČP doručovala zásilky po 15 hodině? Vždyť je to přece nejjednoduší a nejrychlejší předstírat doručování zásilek v době kdy nikdo z pracujících lidí není doma :-D
Ono to není jen o ČP, ale třeba i o doktorech a dalších "službách". V naší vesnici nemá normálně pracující člověk téměř šanci zajít si k obvodní lékařce, protože funguje jen dopoledne dvakrát v týdnu + jedenkrát ve středu odpoledne, ale to často sabotuje "dovolenou". Pak se stát diví, že se "zneužívá" RZ. Navíc ta baba má paušální platbu i za "zdravé" jedince, a to jen proto, že je reálně nedostupná.

Sorry za OT.

Napsal: 03 úno 2015, 13:57
od starecd
rwb: taky mám "dobrou" zkušenost se Slovenskou poštou, šlo to přes jednoho člověka s účtem na dražitelkám portále. Poslal jsem číslo zásilky, aby ho přeposlal danému člověku. Dal mu vědět, ale ten byl mimo Blavu a šel si pro balík až v pátek. Na přepážce mu paní sdělila, že to byl "súrny" a že ho poslali zpět. Díval jsem se na sledovačku a balík byl pořád na poště, tak jsem znovu kontaktoval kupce a ten zjistil to samé. A nakonec se balík "zázračně" na poště objevil.

Napsal: 03 úno 2015, 20:55
od PavelFF
Jak to má ČP s mezinárodními zásilkami - najmě z Číny.
Objednám si voltmetřík za 1,55 dolaru (nebo i levnější cetku) a poštovné z Číny je zdarma (což mi při nízké ceně předmětu připadá vůbec nepochopitelné). Přijde to do ČR(dejme tomu do Prahy) a tady to pošta převezme a doručí mi domů. Musí si něco strhnout.
Kdyby mi tu samou věc někdo poslal z pošty v Praze, stálo by to třeba 17Kč(obyč. psaní do 100g), ale možná i víc, pokud by to nebylo psaní ale balíček.

Kolik vlastně zaplatí za poštovné ten Číňan a kolik si strhne ČP? Vždyť z toho předmětu už nemůže být skoro žádný zisk....

Napsal: 03 úno 2015, 21:13
od badoch
Nevím přesně kolik,nebo jak, ale oni to mají dotované vládou v rámci nějakých pobídek.

Napsal: 03 úno 2015, 21:15
od Kvicala_r
Mám dojem, že to poštovné čínská vláda financuje - podpora exportu.
Taky je to zboží kolikrát za týden u nás a přes celní a půl republiky jim to zabere už jen dva týdny :evil: