Stránka 2 z 3

Napsal: 06 úno 2015, 07:10
od EKKAR
Klid, panstvo, už se na tom pracuje - problém je právě ve zpětný vazbě, která nemá potřebnou "sílu" - ale až se donastaví její "citlivost", bude to lepší. Bohužel jsem včera šel oproti jiným dnům hodně brzo do Hajan, takže jsem včas nezachytil Mullerovu odpověď v SZ a odpovídal jsem na ni až teď ráno - takže se to pozdrželo. Ale doufám, že to poladíme a vylepšíme - holt, žádnej učenej z nebe nespad, musíme tomu trošku pomáhat...

Napsal: 06 úno 2015, 10:27
od MULLER
Děkuji Vám všem za ochotu pomáhat.To víte starej dědek se zžívá s novými technologiemi.Když je u nás vnučka,tak mě do toho pomáhá,ale pokud musím zkoušet sám,je to pokus-omyl....Díky za pochopení.Muller

Napsal: 06 úno 2015, 13:43
od MULLER
Tak zkusím vložit fota .

Napsal: 06 úno 2015, 13:58
od MULLER
Přidávám další

Napsal: 06 úno 2015, 14:03
od MULLER
Tímto velice děkuji "EKKAR"ovi za jeho snahu,čas a trpělivost.Muller

Napsal: 06 úno 2015, 14:04
od EKKAR
Každopádně bych to viděl na prodej měniče v celku a za účelem učunění nabíječky pořízení jinýho trafa s odpovídajícím výstupním proudem. Tohle je odladěná tovární konstrukce, která musela projít nějakým ověřovacím a zkušebním postupem a přebastlovat ji na nabíječku je určitě škoda. I když i to by se určitě dalo udělat.

Napsal: 06 úno 2015, 14:12
od MULLER
Budu o tom uvažovat.Pokud by někdo nabídl slušnou nabíječku,můžeme se domluvit.A nebo prodám a koupil bych nabíječku.Za jakou cenu je to prodejné?Ani jsem to nezkoušel připojit k baterii a odzkoušet.Údajně nebyl měnič nikdy zapojen.Děkuji Muller

Napsal: 06 úno 2015, 14:19
od EKKAR
Cena záleží na výkonu, na tvaru výstupního napětí a samozřejmě i na funkčnosti. Vzhledem k tomu, že to má železný trafo, tak by se to mohlo někomu "šiknout" i jen jako surovina do výkupu kovů ...
Výkon se dá odhadnout podle velikosti trafa i podle velikosti chladičů a počtu budicích tranzistorů na 12V straně, tvar výstupního napětí by se musel zjistit osciloskopem. Funkčnost by se musela samozřejmě ověřit připojením k nabitýmu 12V aku - nejlíp v autě, nějaký "gelovky" 7-8Ah ze záložního napájení alarmu jsou na to málo. Ale rozhodně bych se přikláněl k možnosti ho spíš zprovoznit než rozebrat...

Napsal: 06 úno 2015, 14:28
od MULLER
To vyzkoušení už nechám na případném kupci.Nedisponuji osciloskopem...Mám jen multimetr,klešťáky a staré ruské měřící přístroje po otci,ale ty nepoužívám.Rozebírat to určitě nebudu.Děkuji Muller

Napsal: 06 úno 2015, 17:06
od Nakadah
Podle stitku je vystupni vykon asi 900W. Je to poctiva kovarska prace, urcite by byla skoda takovy menic rozebrat. Cenu si netroufam odhadnout, asi podle toho kdo da nejvic :) problem bude posta, vzhledem k vaze 20kg.

Napsal: 06 úno 2015, 17:38
od EKKAR
Pokud je výstupní proud na štítku deklarovanej jako 0,8A, při 900W bys z něj musel dostávat napětí asi 1125V. Nevím, já z toho víc nevyčetl. Ty fotky jsou moc neostrý i v původní velikosti (pan Muller mi je poslal mailem, kvůli zmenšení na velikost akceptovatelnou serverem Bastlírny).

Napsal: 06 úno 2015, 20:32
od Nakadah
Hmm me to prislo jako 4,08 A, ale ted kdyz se koukam lip to je I2 0,8A...tak to je celkem mizerie na takovy ingot. Nak

EDIT ale pokud je to prvni I1 40A (prikon 480W) tak se mi moc nezda ze by to melo vykon jenom 176W (220x0,8). Kdyby jo tak je to hodne spatna ucinnost.

Napsal: 06 úno 2015, 20:45
od rnbw
Je tam rok vyroby 1990, takze je to kram este zo zastaranych suciastok dostupnych u nas za socializmu. Vhodne tak do muzea. Firma APC vtedy zacinala vyrabat SmartUPS...

Napsal: 06 úno 2015, 20:49
od EKKAR
MULLER v SZ píše:Jádro trafa jsem měřil:50X50X80....jistič na vstupu je 25A;...
To je tak akorát na 250-300VA trvalýho výkonu podle starejch norem dimenzování. Skutečnej výkon bude záviset na tom, co je v koncích za trandy a jak/čím jsou buzený. Bez schématu těžko soudit...

Napsal: 07 úno 2015, 10:12
od Erny
Pánové myslím, že je to klon z ARA 12/80. Pár jsem jich v osmdesátých letech s určitými úpravami postavil, možná fungují dodnes.