Stránka 2 z 2

Napsal: 25 srp 2006, 20:32
od George11
Vždy jsem se smál, když někdo nechtěl poradit ,protože měl strach o svůj job.Připadalo mi normální poradit v nouzi a to i v praxi.Nicméně po přečtení příspěvků (dotazů) od Radima12 musím svůj názor asi přinejmenším upravit.Něco tak slaboduchého se málokdy slyší, vlastně čte.Nejspíš nemá smysl Ti Radime12 cokoli vysvětlovat.

Napsal: 25 srp 2006, 22:39
od Frenky
Říká se,podle sebe soudím Tebe :
***************************************************************
Mám své zkušenosti se servisy ať už elektro nebo auto a vím že by mi tam "vyměnili" (někdy jen naúčtují) ještě půlku TV popř. moto aby si přilepšili.
*************************************************************
Lidé jsou různé,stačí si pustit televizi.Vždy se najde nějaký jedinec,který
pokazí pověst...Normální slušný opravář si nikdy podobné jednání
nedovolí,svoji opravu si podepíše a ručí si za ní.A nějakou tu hodinku tomu
často musí věnovat...
U nových typů televizorů již tito
kutilovéšanci nemají,problém
budou mít i normální opravny.Tady 500.- Kč za opravu asi stačit nebude.
Takže chtěl jsi radu,rada byla oprav si zdroj,vyměň elka,pomohlo to,buď rád
a neurážej slušné lidi...kteří Ti chtějí poradit a trocha legrace se snad
taky dá vydržet...vědět co vyměnit je otázka praxe a mnoha let studia,to se nikde nedá vyčíst....perly jsou stále vzácné !!!

PS proč se nepodepíšeš a nenapíšeš taky něco o sobě ???Co Tě baví,co umíš atd,co je na normálním fóru samozřejmé ???

Napsal: 25 srp 2006, 23:01
od Hill
Mimochodem - všimli jste si, že spokojený zákazník málokdy někde pochválí opraváře? Zato ti nespokojení to často zveřejňují. A to bez ohledu na to, jestli byli nespokojení právem či to bylo všechno trochu jinak.
A za další: jestli servis vyměňuje i součástky, které podle poloodborníka byly ještě dobré, má k tomu zpravidla dost dobrý důvod. Třeba předpis výrobce, že při závadě jedné součástky se s ní musí vyměnit i několik dalších. Ložisko v zadním kole auta taky neměníte jen to vadné, ale zásadně obě na téže straně. Proč asi?
No nic...

Napsal: 25 srp 2006, 23:17
od rezis
Hill píše: Ložisko v zadním kole auta taky neměníte jen to vadné, ale zásadně obě na téže straně. Proč asi?
No nic...
To je logické přeci za účelem obrat zákazníka :idea:

Napsal: 25 srp 2006, 23:38
od rnbw
Ano, servisy su vselijake - zle skusenosti mam s opravou monitorov v BA - neviem, ci existuje niekto naozaj dobry 8O Pred par rokmi som videl monitor, ktory vratili z nejakeho servisu ako neopravitelny - chybala z toho kopa skrutiek (donutra som nepozeral, mozno aj nieco dalsie...). Hadam uz taketo servisy zmizli...

Napsal: 26 srp 2006, 09:48
od radim12
Vidím, že si nerozumíme. Svými pøíspìvky jsem nechtìl nikoho napadat že krade, urážet atd. Jen jsem chtìl øíct, že jsem nemìl ještì žádnou zkušenost se slušným servisem a proto svoji situaci øeším, tak jak øeším. Pokud vy takovou zkušenost nemáte, tak Vám zavidím a pøeju aby jste ji ani nemìli. Ono zjistit po mìsíci, že souèástka která mìla být vymìnìna za novou je stále pùvodní a oprava stála 5000 Kè není pøíjemné. Tak bych mohl pokraèovat dál a né jen já. Ano. Mohl jsem to reklamovat, ale nemám už zájem svìøovat vìc která mì stála rok šetøení znovu tìmto snad pouze jedincùm. Oželím ty peníze, opravím si to pokud možno znovu sám, sice za delší dobu a vím co jsem když tak popø. podìlal. Neøíkám, že jsem takový borec, že všechno opravím. Jednou urèitì budu muset zavítat do servisu, jen se budu snažit to co nejvíc oddálit, pokud do té doby nejaký slušný nenajdu. Vím že srovnávat Motoservis s Elektro je trochu scestné, ale u mì ta zkušenost v tomto pøípadì byla stejná. Pokud jsem nìkoho urazil ještì jednou se omlouvám a chválím všechy slušné servisy, a￾ je vás co nejvíc .....

Napsal: 26 srp 2006, 10:46
od rnbw
Treba sa ist aspon stazovat a najlepsie im rovno povedat, ze im to uz do ruk nedas. Potom mozno pochopia, ze takto to robit nemozu.

Napsal: 26 srp 2006, 22:13
od 89.176.2.100
rnbw píše:Ano, servisy su vselijake - zle skusenosti mam s opravou monitorov v BA - neviem, ci existuje niekto naozaj dobry 8O Pred par rokmi som videl monitor, ktory vratili z nejakeho servisu ako neopravitelny - chybala z toho kopa skrutiek (donutra som nepozeral, mozno aj nieco dalsie...). Hadam uz taketo servisy zmizli...
Kdybych vìdìl , že se ti to dostane do rukou , tak tam budu zpátky hodinu prát šroubky a dávat to s co možná nejvìtší peèlivostí do pùv. stavu . Kdysi jsme koukali na kolegu , kerý se vrátil od Thomsonù a øekl : "Plat opraváøe na hodinu 90fr , šasi 200fr. Po cca dvou hod. práce opraváøe na tv. dát nové šasi , delší èas nad tím ztracený je vyhazování penìz . Zamysli se nad cenovou politikou , pøedstav si , že jsi to rozebral , našel napø . vadný procesor a další den ho shánìl po internetu urèitì zdarma a tøetí den dal dohromady ten krám . Cena opravy cca. 3000 kè . Cena proc. 2700kè. Produktivita jako blázen , Na nájem si vyžebráš , pøíbuzní se ti složí na telefon a elektriku ukradneš sousedovi . Budeš , ale solidní tak , až to bude buèet . Ivan

Napsal: 27 srp 2006, 00:03
od Návštěvník
Když je to tak nevýhodný , tak proè se a neživíš se nìèím jiným?

Napsal: 27 srp 2006, 00:33
od rezis
Anonym píše:Když je to tak nevýhodný , tak proč se a neživíš se něčím jiným?
Protoze u nas je trend neuznavat cizi praci. Jednou jsem asi 4 hodky hledal studený spoj. Kdž jsem pk zákazníkovi řekl že tam byl studený spoj a že jsem ho musel najít tak mě málem zažaloval že jsem ho okradl když jsem si naučtoval X peněz a vlasně tomu nic nebylo. A v tom vidím problém lidi si mysli že když je ta sočastka za 2,50 tak oprava bude stat celkem 3,50 protože to je jen výměna odporu a to by vlastně zvládl sám a kdo vi kolik na tom nevydělám. Tak mě napadá že by mi mohl jen zavolat a ja bych mu zdarma nadiktoval co má udělat :wink:

Napsal: 27 srp 2006, 02:01
od rnbw
Pri opravach sa plati mnohokrat hlavne za pracu - to si mnohi neuvedomuju a zda sa im aj 500 korun vela.

Ked dam nieco do servisu a nevedia to opravit, tak ocakavam, ze mi to vratia v povodnom stave a nie take, ze to mozem rovno vyhodit, lebo si z toho polovicku suciastok vybrali. Ja ked nieco niekomu obcas opravujem a nejde/neviem to, tak to vratim do povodneho stavu. Tak ocakavam, ze seriozne servisy, ktore sa tym zivia, by to mohli robit tiez tak.

BTW. "Vyborny" je oficialny servis Canonu v BA - kamosovi na digitalny fotak A60, ktory hlasil chybu s vysuvanim objektivu, povedali, ze oprava by bola taka draha, ze by sa to neoplatilo. Tak som to rozobral, trochu pohybal prevodmi, zlozil a funguje to - digitalny fotak som mal rozobraty prvy krat.

Napsal: 27 srp 2006, 17:13
od 89.176.2.100
Anonym píše:Když je to tak nevýhodný , tak proè se a neživíš se nìèím jiným?
Pokud máš na mysli mì , tak Tì mohu ubezpeèit , že po 35 letech se živím nìèím jiným . Obèas docházím do "mateøského" servisu si zablbnout na opravách , jako výpomoc a vìø mi , že pohled z "tribuny" , poskytuje nádherný rozhled . Zákazníci mì nes***u a vedoucí je rád , že nemusí zauèovat nìkoho nového a kolegové také . Aparáty , které jsou rozvrtané patøiènì zhodnotím a je na zákazníkovi , jestli do toho pùjde , nebo ne . Nemusím se tedy do opravy pustit za každou cenu , protože mi nic jiného nezbývá . Mì nevadí dávat rozvrtaný aparát dohromady , ale naprosto mì dožere limitace , kdy zák. zaène licitovat , kolik do toho je ochoten dát a tv. má k.o. zdroj , vodivý konc. horiz . , vadnou poj. v nap. vert. vyhoøelou kor. podušky a pod. a za to vše do 1000.- . Aparát , který projde nìkolika servisy a skonèí u mì na stole , nemíním opravovat za dumpinkovou cenu . Ivan

Napsal: 23 zář 2006, 15:58
od mirdo8
Chalani ktory to bol elyt ,lebo mam ten isty problem a nemam osciloskop.

Napsal: 07 říj 2006, 21:27
od radim 12
Nejlepe vymenit vsechny. U me byly spatne vsechny (snizena kapacita).

Napsal: 07 říj 2006, 21:33
od radim 12
Na primarni strane. Jsem zapomel napsat.