Stránka 2 z 2

Napsal: 19 úno 2016, 19:10
od sr71
Nepøišlo mi zboží objednané z Aliexpressu, otevøel jsem tedy spor s tím že chci vrátit platbu. U položky se mi zobrazuje že spor byl ukonèen a platba 5.února vrácena - viz pøíloha. Ale dodnes na svém úètu vrácenou platbu nevidím. Je možné že by to tak dlouho trvalo?

Napsal: 19 úno 2016, 19:27
od cputakt
Platba se mi vrátí do 2-3 dnů

Napsal: 19 úno 2016, 19:39
od sr71
To mì doteï taky, ale zaráží mì že je ten "refund" pro mì uvedený takhle oficiálnì na aliexpressu a peníze nikde. 14 dní mì pøipadá taky dost.
To se mi ještì stalo že jsem otevøel spor na ebay kvùli nedodanému zboží, už pøed otevøením sporu se ta položka v historii nákupù tváøila nìjak divnì, byly u ní úplnì jiné volby než u ostatních položek. A tam mì zas po otevøení sporu ta položka úplnì zmizela z historie nakupování.

Napsal: 06 bře 2016, 18:54
od Atlan
Riesim taky problem tovar neprisiel uz nejake 2-3 mesiace vyvolal som spor. Odpoved predajcu je taka nec ht ozrusim ze posle tovar znovu a pride skor. Lenze ak to urobim sa bojim ze nic nepride a uz sa stazovat nebudem moct kedze prejde aj mesiac. Ak osa zachovat ?

Napsal: 06 bře 2016, 19:18
od PotPalo
Mne keď neprišiel tovar, a že pošlú znova, aj tak neprišiel. Spor už bol zavretý, kašlal som na to. Odteraz chcem peniaze keď nepríde tovar.

Tiež sa mi stalo, že vrátili peniaze za tovar ktorý neprišiel. Napokon ale tovar prišiel po troch mesiacoch. Teda nechápem kde sa tak dlho motal. Ozval som sa im že predsa len prišiel, nech pošlú faktúru, aby som ho znova zaplatil. Tak sa aj stalo.

Napsal: 07 bře 2016, 13:30
od Atlan
TAk skusat to inak. vraj nech zmenim staznost ze mi tovar prisiel ale sa mi nepaci. Tak neviem dany predajca uz nic nepredava v obchode z ktoreho som kupoval. Citim nejaky svindel.

Napsal: 07 bře 2016, 13:36
od cputakt
Nechej spor pokračovat,pokud nejde zboží dohledat podle čísla balíku tak to napiš do sporu.Alie pokud se nedohodneš s prodejcem ti vrátí peníze. Peníze nemá prodejce ale alie, ještě se dá dohodnou s prodejcem tak že pošle znovu zboží ale měl by prodloužit ochrannou lhůtu ale pokud jsi už zahájil spor tak tohle už je asi po té době takže nechej spor doběhnout do konce.

Napsal: 07 bře 2016, 13:36
od rnbw
Pokial nie je spor vyrieseny, v ziadnom pripade ho nezatvaraj ani nemen. Ak predajca problem nevyriesi, po case to vyriesi eBay a vrati ti peniaze. Mne tak vratili peniaze za falosne IO.