Stránka 2 z 2

Napsal: 15 bře 2016, 21:01
od BOBOBO
Inu nalepit termoplast namořený olejem , za to ti půl světa utrhne ruku .

Napsal: 15 bře 2016, 21:31
od Soemtron
Nevím, neznám. Třeba vypustit olej, pokud je na díl vidět stříknout na nej čistič brzd ve spreji a zkusit. Nebo nechat tam sešrotovat a koupit nový díl. Nebo máš nějaká konkrétní návrh? Rozkuchat převodovku?

Napsal: 15 bře 2016, 21:43
od BOBOBO
Je to neproveditelné , ale nečtence vlákna , který něco napíše , by chtělo do konce vlákna od něj distancovat . Seš ukázkovým příkladem , který něco klofe a nic nečte . Inu zlikvidovat ve vlákně .

Napsal: 15 bře 2016, 21:45
od samponek
Nastrč tam hadicu od vysavače, kolečko je lehký a vcucne se.
Stejným způsobem jsem vytáhl pístek samostavu ventilu u VW.

Napsal: 15 bře 2016, 21:49
od Jodr
samponek píše:Nic nevypouštěj, nastrč tam hadicu od vysavače...
Pokud máš vysavač s odlučovačem oleje, tak nic vypouštět skutečně nemusíš... :D

Napsal: 16 bře 2016, 08:41
od Ondra2
Kdysi mi do převodovky na swiftu spadl kus UTP kabelu, který jsem používal jako distanc mezi hrdlo a trychtýř, aby mohl unikat vzduch při dolévání oleje. Den sprostých nadávek a pokusů s peanem, vlasci, izolepami atd. Pak jsem se na to vykašlal, projel delší štreku, z převodovky vypustil olej s plastovými a měděnými šupinkami, nalil nový a auto vesele fungovalo dál.

Napsal: 16 bře 2016, 17:45
od denis15
Na ten kousek plastu se vy... Nebudeš první ani poslední, kdo to tam utopil a jezdí. Jinak to zatékání dělají ty 🤐 kanálky, pokud se tomu tak dá říst. Řešení které zabralo?
Vyřešili jsme ten MB nesmysl navrtáním děr v nejnižším bodě, nikoli v nejblbějším bodě. Nová guma a už nemám u spolujezdce akvárium. Chcalo tam pak už fest.
Pokud už tam zachcává, doporučuju vytáhnout z pod noh ten tlustý filc, či co to je (dá se k němu dostat po vytažení těch lišt co kryjí prahy a zalovení mezi podlahou a "kobercem"). U mě měl snad 5kg, jak byl napitý....

Napsal: 16 bře 2016, 23:12
od JirkaDK

Napsal: 19 bře 2016, 18:35
od otakarv
Mi se také před léty podařilo to plastové kolečko náhonu tachometru "utopit" v převodovce (to je tak když si člověk dopředu nenastuduje co a jak) :roll: .
Zprvu jsem myslel že mi vypadlo pod auto ale ani sebedůkladnější prohledávání nepřineslo ovoce. Nadával jsem si sám sobě a uvažoval co s tím. Šel jsem na felicia fórum pro informace a tam jsem zjistil že nejsem jediný komu se to stalo. Jední ti zručnější se dali do demontáže převodovky, druzí to nechali tak a koupili nové kolečko a jezdili dál. Já jsem zvolil tu druhou možnost, zakoupil jsem nový díl a jezdil ale s obavami co se může stát, neboť jsem se s tímto svěřil svému kamarádovi, tomu se táto věc také povedla ale měl tu smůlu že to kolečko se mu v té převodovce nějak šprajclo a nešlo řadit rychlosti tak musel převodovku demontovat, rozebrat, kolečko vyndat a opět složit a namontovat nazpět.
Loni jsem měl auto v servise, nechal jsem si při té příležitosti vyměnit v převodovce olej (jinak si jej měním doma) ale nějak v tom fofru jsem se jich zapoměl zeptat zda tam neplavaly zbytky umělé hmoty z toho kolečka (bylo to v Polsku, tam je servis daleko levnější). Tak snad to bude v pořádku.

Napsal: 24 bře 2016, 18:04
od AlesALF
Tak by mně zajímalo, jak to kolega vyřešil .
Která metoda zvítězila.

Napsal: 26 bře 2016, 11:34
od Atlan
Kupit nove bud sa to stare zomelue alebo nie. Vysledok ne ten ze bud das tu prevodovku dole teraz alebo potom. Kedze som taku prevodovku nedavno. Upravoval. Radim nechat to tak a jazdit. Vyberies nu k3d sa nieco pokazi.