Mercedes-Vito.
Moderátor: Moderátoři
VW group robí autá aj v Číne myslím si že aj Octávie . Niečo sa robí aj v SK. Zámky u VW group to je kapitola sama o sebe. Všetky sa kazia stoja za h.... . To je ich najvetšia slabina. Potom klasika káblové zvazky. O motoroch ani nehovorím hlavne ti smradľavé ropáky . Mám skúsenosť s novou Octáviou VR-S . Neprežila ani cestu z SK do Chorvátska . Nabehaných len 11000km ! Zlomená hriadeľ olejového čerpadla . To bol tiež blbec na ainštainovú čo to vymyslel !Sandal píše: Přidej už i němčoury.Zrovna včera jsem se hrabal ve VW kde ŘJ centrálu nevidí otevřené šoférovy dveře takže se auto pořád samo zamyká.Zatim jsem na to nepřišel ale nejspíš kabely protože zámek je OK.
Ak ti to stále zamyká bude vadný mikrospínač na šoférovej strane ale možno aj zlomené vodiče na šoférovej strane z dverí do A-stĺpika . Nemožno vylúčiť ani studené spoje v zámku. Každopádne máš však o zábavu postarané .
Právě mikrospínač je OK.To bylo to první po čem jsem šel.Proto jsem psal že zámek je v poho Ale dík.
Co se týká motorů TDi VW tak mám ten nejnešťastnější motor AJM.Je to první PD od VW.Váhy vzduchu pořád posílaj nesmysly.Nejdražší rozvodová sada s tlumičem vibrací,dvouhmotym setrvákem a drolící se vačkou a 6ti kvalt převodovkou Já to mám teda v cajku ale člověk aby se bál někam jet Co se týká podvozku tak to je imrvére vytlučený úplně všechno.Předek i zadek je u toho furt nasračky.A to kupuju kvalitní origo díly.S čínou je to úplná katastrofa.Jediný dobrý je že to auto tahá jak ďas.Na to si stěžovat nemůžu.
Co se týká motorů TDi VW tak mám ten nejnešťastnější motor AJM.Je to první PD od VW.Váhy vzduchu pořád posílaj nesmysly.Nejdražší rozvodová sada s tlumičem vibrací,dvouhmotym setrvákem a drolící se vačkou a 6ti kvalt převodovkou Já to mám teda v cajku ale člověk aby se bál někam jet Co se týká podvozku tak to je imrvére vytlučený úplně všechno.Předek i zadek je u toho furt nasračky.A to kupuju kvalitní origo díly.S čínou je to úplná katastrofa.Jediný dobrý je že to auto tahá jak ďas.Na to si stěžovat nemůžu.
No, ja ted taky resim podobnou ∏covinu...
Viko kufru (sedan) s elektro-hydraulickym otviranim. Pri pouziti tlacitka na kufru, nebo na klici jen 2x probliknou blinkry.
Zkousel jsem postup pro "synchro" s RJ - otevrit rucne, tlacitko na klici, hned pak tlacitko na kufru. Nic. Na VW foru to bezne lidem pomohlo.
Takze dal, kabelovej svazek OK (je fakt fortelnej), motorek ok, pojistka ok... tak a ted babo rad. Dneska mam v planu vytahnout tu "tailgate control unit" a mrknout do ni...
Sice to jde otevirat rucne, ale pomalu, protoze pri tom pretlacuju tu hydrauliku... To je zas vynalez
Nastesti je to jedinej problem (zatim) na tom aute, a prodejce me o nem rikal.. ale stejne by bylo fajn kdyby to fungovalo
Viko kufru (sedan) s elektro-hydraulickym otviranim. Pri pouziti tlacitka na kufru, nebo na klici jen 2x probliknou blinkry.
Zkousel jsem postup pro "synchro" s RJ - otevrit rucne, tlacitko na klici, hned pak tlacitko na kufru. Nic. Na VW foru to bezne lidem pomohlo.
Takze dal, kabelovej svazek OK (je fakt fortelnej), motorek ok, pojistka ok... tak a ted babo rad. Dneska mam v planu vytahnout tu "tailgate control unit" a mrknout do ni...
Sice to jde otevirat rucne, ale pomalu, protoze pri tom pretlacuju tu hydrauliku... To je zas vynalez
Nastesti je to jedinej problem (zatim) na tom aute, a prodejce me o nem rikal.. ale stejne by bylo fajn kdyby to fungovalo
Asi si nerozumíme. Nemyslím mikrospínač v zámku, ale od dveří ve sloupku. Tedy pokud to není už řešeno jinak. Mám starší VW, tam je mikrospínač pro dveře ve sloupku, další v zámku (centrál) a další v jednotce pro vzduchové zamykání.Sandal píše:Právě mikrospínač je OK.To bylo to první po čem jsem šel.Proto jsem psal že zámek je v poho
Jirka
Není to vzduchové?PixelOrgy píše:Viko kufru (sedan) s elektro-hydraulickym otviranim. Pri pouziti tlacitka na kufru, nebo na klici jen 2x probliknou blinkry.
Sice to jde otevirat rucne, ale pomalu, protoze pri tom pretlacuju tu hydrauliku...
Závadu s jen probliknutím blinkrů (u mě s nezaumčením auta) jsem řešil, způsobil ji přechoďák mezi ovládací jednotkou a řj centrálu, tečou tam dost velké proudy a centrál impuls vyhodnotil jako rušení.
Kompresor mi tlačil vzduch při závadě pořád, takže nešlo odemknout.
Bývá to chyba buď v úniku vzduchu z hadičky (někde je netěsnost), v mém případě ale byl nutné dostavit koncový spínač ve vzduchovém kompresoru.
Ale jedná se o B4, novější systémy neznám.
Jirka
Copak auta, ale tuhle mne povolali na pitomý balíkovač sena. Deska jak kráva, prosesor, další kraviny. No, nešlo to spravit, výstup na relé jenom cuknul. Farmář smutek, cca 30kKč,- v hazlu. Přitom to má diagnostický konektor, ale to nikoho ani nenapadne připojit. Navíc po zapnutí minutu načítal, ten krám. A traktor, říkám nastartuj, čekám, co je. Musí se načíst soft. Asi jako když doma zapínám PC.
jiriS: Nene, je to fakt olejovy - je to videt tady [1], strana 18.
[1]: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_270.pdf
[1]: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_270.pdf