Stránka 2 z 2

Napsal: 27 čer 2016, 22:22
od EKKAR
Tím přelepením myslím zakrytí celýho vršku baterky samolepicí fólií - když ji v případě potřeby sloupneš, normálně zátky odšroubuješ, ale výrobce už to považuje za porušení záruky ...

Napsal: 27 čer 2016, 23:11
od rnbw
Na tejto nebolo nic, zatky normalne pristupne. Zatky su v rovine vrchnej strany baterie a maju zarez na velky skrutkovac alebo podobny nastroj (vyborne tam pasuje minca, tusim 2-eurova). Vnutri ale nie je ziadna znacka, pokial ma siahat hladina.

Napsal: 27 čer 2016, 23:55
od EKKAR
5 mm nad desky minimálně.

Napsal: 28 čer 2016, 05:36
od Hill
Ale dolévej plně nabitou baterku, elektrolyt při nabíjení příbývá.

Napsal: 28 čer 2016, 19:09
od EKKAR
No, ne tak kategoricky - nabíjet se musí s elektrodama ponořenýma pod hladinu, jinak se jejich vršky zasulfátujou. Takže nejdřív odšroubovat špunty, překontrolovat, nalít minimum těsně nad desky, pak nabíjet. Po nabití znovu zkontrolovat, případně změřit hustotu a dolít na hladinu "na značky".

Napsal: 30 čer 2016, 15:56
od Mysteri
dvorak píše:...mechanik si někde kod sám zjistil. Že by to několikrát zkoušek odkodovat a zadával chybné kody ?
Mal som presne toto isté rádio vo Fieste IV a tam je napr. kód autorádia nalepený na spodku popolníka. Sused má Focus a tam je kód pod prednou kapotou na samolepke. Mimochodom, mal som tiež tento problém, vtedy mi stačilo vystriekať Kontoxom všetky konektory a mal som pokoj až do čias, keď vďaka korozii rámu som Fiestičku musel dať tento rok na kovový cintorín. :cry: