Stránka 2 z 2

Napsal: 09 zář 2016, 21:28
od Jimmi2
V každém návodu k autu nebo dílenské příručce je jasně napsáno, že auto se nikdy nemá provozovat s odpojenou baterií.
Ano, většinou to přežije. Ale to je asi tak všechno.

Napsal: 01 lis 2016, 11:08
od Bastlfanda
A co u těch aut (obvykle se start-stopem a počtem řj přesahujícím několik desítek...), který maj "na vykrytí" (spíš poklesu než zvýšení napětí) DC-DC měnič 12/12V ? Tam by jen to odpojení mohlo dopadnout jako u tý zmiňovaný A6, ne? ... A to nemluvim o těch se dvěma baterkama, kdy je např.v dílence s velkym vykřičníkem psanej postup odpojování a připojování, při jehož nedodržení údajně hrozí např. i střelení pytlů ...

Napsal: 01 lis 2016, 12:11
od TAKJAN
Proč nepoužijete kabely? Stokrát rychlejší.
Nevím, jak by mohly bagy střelit při manipulaci s aku. Jsou aktivní, tedy jednotka až po zapnutí klíčku. Ledaže by některý zoufalec měnil při zapnutém klíčku.
Na svým autě, ač jsem tam viděl nějaký ochrany, bych to dobrovolně nedělal ani za nic. Je to prostě zažitý tabu.

Napsal: 09 lis 2016, 16:56
od Bastlfanda
jo pardon, ne pytle, ale pyroodpojovače aku (když jsou v kufru...) a je to u Phaetona s dvěma baterkama v kufru, že by se měl dodržet postup připojování a odpojování ...
Kabely na co?
Já bych to hlavně na některých novějších autech radši taky ani nezkoušel ... a v podstatě ani na těch starších ...
:D