Stránka 2 z 4

Napsal: 22 pro 2016, 20:31
od PeteBurns
Celeron píše:Ne, nepohasne, kdyby to dělalo, tak se tu ani neptám, to by byla jasná batérka.
Urcite? :wink:

Napsal: 22 pro 2016, 20:35
od ZdenekHQ
Mě třeba kontrolky při problému skoro zhasínaly.

Když se to kouslo a nestartovalo, pohasly kontrolky opravdu hodně. Proto jsem napřed měnil aku. Novej dal přece jen "trošku" víc proudu do zkratu, tak se to provalilo tam, kde byla původní chyba...

Ale bůhví, jak dlouho to blbnulo, jezdila s tím hlavně moje ex a té to bylo jedno, hlavní bylo, že to nakonec jelo. I kdyby měla stát na kopci.

Věděla, že by dostala pojeb, že to nehlásila včas. Já byl jen plátce benzinu, ručení a oprav. A pak to placení jednoho dne skončilo - a najednou to auto víc stálo, než jezdilo.

Napsal: 22 pro 2016, 20:39
od PeteBurns
Lebo ja by som k tej "jasnej baterke" zo skusenosti pridal napriklad taky zadierajuci sa rotor startera, netesny vstrekovac a nasledna kompresia nafty, prasklinka v bloku a nasledna kompresia vody atd :) Co samozrejme netvrdim, ze je tento pripad ;)

Napsal: 22 pro 2016, 20:42
od ZdenekHQ
Nakonec se stejně dopracujete k tomu, že za to může anténa k autoradiu nebo nové potahy.

Až vytáhne starter, uvidíme... 8-)

Napsal: 22 pro 2016, 21:35
od Sandal
Celeron píše:
Sandal píše: Celeron:Poradíme jak se vyndavá startér,když napíšeš co máš za motor :wink:
1,6 HDI. Dnes jsem startoval cca 25x a ani jednou se to nežvejklo :roll: Zítra dopoledne jsem doma a tak se za světla kouknu kde ten startér je.
U 1.6 HDI by měl bejt zezadu a ještě jakoby nahoře.Takže dobře zašitej :roll:

Napsal: 22 pro 2016, 21:42
od Celeron
No tak to jsi mě potěšil. Jestli je tak zašitej jako vzduchovej filtr, tak potěš prd.l. :cry:

Napsal: 22 pro 2016, 23:46
od Atlan
Co si cakal, je to predsa citroen.

Napsal: 23 pro 2016, 00:03
od Celeron
No no, u všech aut se nějaká chybka vloudila. Když dáš plnej rejd u Prasáta, kterýho všichni vychvalujou jako vrchol německý dokonalosti, tak pneumatika prodře rouru od klimatizace. :wink:

Napsal: 23 pro 2016, 00:20
od ZdenekHQ
To je dobrej příklad.

Já si myslím, že Francouzi jsou poměrně precizní, pokud je opravdu netlačí "katování kostů", t.j. snižování nákladů na výrobu. Němci naopak dokázali, že pýcha předchází pád a jejich (podle mě naprosto běžná a geneticky daná) arogance jim docela zalepila oči - viz problém dehťáků a podvody.

Napsal: 23 pro 2016, 09:41
od Sandal
Já teda provozuju jenom VW.Mám tři auta a se dvěma jezdím.Samozřejmě nejlepší držák byl Golf II.Nyní mám Golf IV a to je normálně cesta do pekel.Zatím jsem nedokázal auto opravit tak aby jsem na diagnostice nenašel jedinou chybu.To je prostě furt něco.ABS,ESP svítí jako blázen skoro pořád,zaseklý zadní třmeny na ruční brzdě,vytlučený uložení zadní nápravy,nefunkční centrální zamykání,špatný zámky ve dveřích,zaseklá regulace lopatek turba,váha vzduchu posílá nesmysly,špatný čidla teploty,utržený stahovačky oken,zarezlý zadní stěrač,vytlučený dorazy zadních tlumičů....a to bych moh pokračovat dál a dál.Pořád opravuju.Naštěstí to auto už znám natolik,že už vim co a kam šahnout aby auto zase šlapalo.Ne VW rozhodně neni pupek světa.

Napsal: 23 pro 2016, 15:12
od Celeron
Tak jsem dnes musel jezdit postrky na tý ledovce a kupa startování. Svině C4-ková, jako kdyby to čuchala že se na ni chystám, tak to dnes neudělala ani jednou.

Tak na ní, víte co.... Hlavně ale aby mě to nechtěla vrátit. Na Vánoce se v ledovým šmíru hrabat nehodlám. :wink:

Napsal: 23 pro 2016, 16:04
od PixelOrgy
Celeron píše:No no, u všech aut se nějaká chybka vloudila. Když dáš plnej rejd u Prasáta, kterýho všichni vychvalujou jako vrchol německý dokonalosti, tak pneumatika prodře rouru od klimatizace. :wink:
:-D :-D neee, tak to je fakt epic fail

Ja zas vytahoval ted o vikendu baterku, ktera je v zadnim blatniku, pristup z kufru. Celkovy cas skoro 3 hodiny, nebot je nutny "rozebrat celej traktor", vcetne vytazeni pojistkovky ven, rele pro propojeni baterii ven, povoleni motorku na otvirani kufru, a na zaver neco jako jezek v kleci, ale s tim, ze jezek nema ostny, a za to ma 30kg... GENIALNI!

Napsal: 23 pro 2016, 17:16
od TAKJAN
Čtu tady samé hrozné věci:-))

Napsal: 23 pro 2016, 17:45
od EKKAR
Hele, vono vytáhnout původně 37Ah baterku (pozdějc 40 a 44Ah) z pixličky za zadníma sedačkama v šáde a v jejích předchůdcích stovkách a stodesítkách, to byl taky docela porod. Až do roku tuším 1984 byla celá baterka utopená pod podlahu a byl nad ní placatej plechovej deklík, uzavíranej excentrem. Až od "emkový" šádyny se začala montovat jiná nádrž, ve který bylo pro baterku míň místa a baterka začala bejt vystrčená asi o 10cm vejš - od tý doby se taky na ně nasazoval černej plastovej klobouk ... Ale vyšťourat v zimě, potmě, zmrzlýma prstama z rezavý plechový nádoby do ní utopenou 10 kilo vážící baterku, to bejvával taky zážiteček ... Já to ještě u naší rodinný vyřešil popruhem z výpletu na sáňky, kterej jsem kolem ní provlíknul a nosil jsem ji v tom jako na pásku, ale než jsem ho tam dal, to bylo ku*ev a p*č pokaždý, než se baterka z auta vydolovala ...

Napsal: 23 pro 2016, 18:46
od TAKJAN
Já to znám, neboj, 110ku jsem měl.