Autorádio BETA
Moderátor: Moderátoři
- Elektronik55
- Příspěvky: 367
- Registrován: 21 úno 2013, 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Jo, taky mám pár takovejch "známejch" - už se jich radši neptám a podobný trable s nima neprobírám, protože stejně nakonec skončím u odborníka s diagnózou světelný roky daleko od jejich "tutovýho řešení" (komíny, střecha, pokrejvači, lakování auta a podobný témata). A když náhodou řeknu něco já jim (elektro) - aby na nic nečekali a zavolali si na to machry, většinou se po půl roce dovím, že to 3x předělávali po svým, než se jim to vysypalo totálně na hlavu a musel to předělávat odbornej podnik od znova - za 5x takový peníze ....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Elektronik55
- Příspěvky: 367
- Registrován: 21 úno 2013, 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Elektronik55
- Příspěvky: 367
- Registrován: 21 úno 2013, 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Elektronik55
- Příspěvky: 367
- Registrován: 21 úno 2013, 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Čekal jsem úmyslně několik dní , nastane - li nějaká změna , nebo nikoliv .
Od středy minulého týdne rádio maká tak , jak má ! Fakt je ten , že venku nemrzne . Stále hledám souvislost s výměnou nového akumulátoru a vlastní blbostí .
Ve voze je motor TDI , je tedy potřeba žhavit dle okolní teploty, které probíhá automaticky po zapnutí klíčku do první polohy . Dále to vypadá jako "pitomost" , ale má to svojí logiku . Na starý akumulátor probíhalo žhavení také 10 sekund podle okolní teploty . V této době měl přijímač čas se "aktivovat" !
Po instalaci nového akumulátoru probíhalo "žhavení" 1 - 2 sekundy a ihned jsem startoval , jenže "aktivace" přijímače trvá právě 2 - 3 sekundy . Aktivace klíčkem zapalování jde přes "relé" , jehož cívka mohla mít podpětí díky startéru . Spínací kontakt relé mohl "zacvrdlikat", a chyba je na světě .
Nyní nemrzne , žhavení se ani nezapne a přijímač pracuje normálně .
Vlastní "blbost" spatřuji v tom , že jsem neměl ihned startovat , ale počkat až naskočí rádio a teprve potom startovat .
Za celý život jsem měl 11 automobilů , ale všechny na benzín , tohle je první "nafťák"!
Posuďte sami , má - li to logiku , nebo to jsou jenom "bláboly" !!!
Od středy minulého týdne rádio maká tak , jak má ! Fakt je ten , že venku nemrzne . Stále hledám souvislost s výměnou nového akumulátoru a vlastní blbostí .
Ve voze je motor TDI , je tedy potřeba žhavit dle okolní teploty, které probíhá automaticky po zapnutí klíčku do první polohy . Dále to vypadá jako "pitomost" , ale má to svojí logiku . Na starý akumulátor probíhalo žhavení také 10 sekund podle okolní teploty . V této době měl přijímač čas se "aktivovat" !
Po instalaci nového akumulátoru probíhalo "žhavení" 1 - 2 sekundy a ihned jsem startoval , jenže "aktivace" přijímače trvá právě 2 - 3 sekundy . Aktivace klíčkem zapalování jde přes "relé" , jehož cívka mohla mít podpětí díky startéru . Spínací kontakt relé mohl "zacvrdlikat", a chyba je na světě .
Nyní nemrzne , žhavení se ani nezapne a přijímač pracuje normálně .
Vlastní "blbost" spatřuji v tom , že jsem neměl ihned startovat , ale počkat až naskočí rádio a teprve potom startovat .
Za celý život jsem měl 11 automobilů , ale všechny na benzín , tohle je první "nafťák"!
Posuďte sami , má - li to logiku , nebo to jsou jenom "bláboly" !!!
Vladimír
- Elektronik55
- Příspěvky: 367
- Registrován: 21 úno 2013, 01:00
- Bydliště: Česká Lípa