Stránka 2 z 2

Napsal: 16 úno 2017, 16:30
od Elektronik55
Už s tím nechci OTRAVOVAT ! To rádio mě pěkně se... . Jeden host (kamarád) v mé Hospodě mě řekl " To je tím , že jsi tam dal novou baterku , kdybys tam nechal tu starou , hrálo by to" NO a JE TO !!!

Není nad dobrou radu !

ps : ty Kosmonosy oslovím , mám to kousek ! A dík !

Napsal: 16 úno 2017, 16:36
od EKKAR
Jo, taky mám pár takovejch "známejch" - už se jich radši neptám a podobný trable s nima neprobírám, protože stejně nakonec skončím u odborníka s diagnózou světelný roky daleko od jejich "tutovýho řešení" (komíny, střecha, pokrejvači, lakování auta a podobný témata). A když náhodou řeknu něco já jim (elektro) - aby na nic nečekali a zavolali si na to machry, většinou se po půl roce dovím, že to 3x předělávali po svým, než se jim to vysypalo totálně na hlavu a musel to předělávat odbornej podnik od znova - za 5x takový peníze ....

Napsal: 16 úno 2017, 18:37
od Elektronik55
Napsal jsem do těch Kosmonos , tak uvidíme .
Jinak za rozumné rady od "Zaky , masar , Jodr a EKKAR" moc děkuji .

Napsal: 16 úno 2017, 22:13
od Jodr
Jen mám obavu, že v Kosmonosích s rádiem od Blaupunktů nepochodíš. Není to Technisat. Tohle se vyrábělo tuším v Portugalsku, nebo jinde po světě.

Napsal: 18 úno 2017, 17:05
od Zaky
Zkusil bych se do rádia podívat a pokud má externí eeprom, vypájet a zkusit několikrát vyčíst v programátoru a porovnat dumpy, jestli se liší. Následně nahrát do nové paměti a vyzkoušet, paměť může být vadná, což může pak dělat ledacos.

Napsal: 18 úno 2017, 17:45
od Elektronik55
Něco jsem zjistil , je třeba to ještě ověřit , ale vypadá to , že chyba je ve mě ! Je - li tomu tak , tak to je pěknej "špek".

Napsal: 18 úno 2017, 20:34
od masar
To je ale obvykle velmi cenné zjištění, zabraňující dalším "škodám".
Schopnost hledat chyby v sobě není dána každému stejnou měrou.
:wink:

Napsal: 20 úno 2017, 12:48
od Elektronik55
Čekal jsem úmyslně několik dní , nastane - li nějaká změna , nebo nikoliv .
Od středy minulého týdne rádio maká tak , jak má ! Fakt je ten , že venku nemrzne . Stále hledám souvislost s výměnou nového akumulátoru a vlastní blbostí .
Ve voze je motor TDI , je tedy potřeba žhavit dle okolní teploty, které probíhá automaticky po zapnutí klíčku do první polohy . Dále to vypadá jako "pitomost" , ale má to svojí logiku . Na starý akumulátor probíhalo žhavení také 10 sekund podle okolní teploty . V této době měl přijímač čas se "aktivovat" !
Po instalaci nového akumulátoru probíhalo "žhavení" 1 - 2 sekundy a ihned jsem startoval , jenže "aktivace" přijímače trvá právě 2 - 3 sekundy . Aktivace klíčkem zapalování jde přes "relé" , jehož cívka mohla mít podpětí díky startéru . Spínací kontakt relé mohl "zacvrdlikat", a chyba je na světě .
Nyní nemrzne , žhavení se ani nezapne a přijímač pracuje normálně .
Vlastní "blbost" spatřuji v tom , že jsem neměl ihned startovat , ale počkat až naskočí rádio a teprve potom startovat .
Za celý život jsem měl 11 automobilů , ale všechny na benzín , tohle je první "nafťák"!
Posuďte sami , má - li to logiku , nebo to jsou jenom "bláboly" !!!

Napsal: 20 úno 2017, 20:31
od Elektronik55
Mimochodem "Jodr" měl pravdu s těmi Kosmonosy , dodnes se ani neozvali !!!