Škoda fabia I 1.4 MPi

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

Hydrawerk píše:Co byste si koupili??
http://cezeta.cz/....
nebo
http:..../nova-fabia-combi/...
Tohle: http://www.harley-davidson-praha.cz/bikes/bike/35/ ...!!!!!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
GeorgeB
Příspěvky: 1187
Registrován: 21 lis 2005, 01:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od GeorgeB »

Vnesl bych do vyřešeného případu trochu chaos:
U Fabie-I je prakticky mnoho verzí komfortu. Základní rozdělení je na "El. stahování oken vpředu" a "el. stahování oken vpředu i vzadu" a podle roku výroby se rozdělují na "Komfortní systém se sběrnicí CAN"-do roku cca 2004 - velmi dobře diagnostikovatelný sériovou diagnsotikou, a "komfortní systém se sběrnicí LIN"-od roku cca 2005 - prakticky nediagnostikovatelné sériovou diagnostikou (el. stahování oken), dobře diagnostikovatelné pomocí separování jednotlivých okruhů (jednotlivé jednotky ve dveřích a komfortní jednotka).
A pokud se nakombinuje na jednom vozidle jednotky nebo zámky ve dveřích mezi jednotlivými generacemi, tak to je potom teprve oříšek najít problém...
Ale jak bylo správně uvedeno výše-kontrola kabelového svazku do dveří je základ. A poslední zjištěný poznatek: Fabia-II a Roomster mají řídící jednotky ve dveřích zrcadlově a nejsou zaměnitelné, přestože mají stejný SW a HW číslo.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“