Svíčka a membrány do motorové pily - opraveno.

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#16 Příspěvek od Celeron »

Já jsem do modelářskejch benzíňáků koupil v zahrádkářovi univerzální sadu Walbro a poskládal membrány podle původních.
Ale bacha, ty sady jsou dvojí. Rozlišení je podle membrány s hliníkovým terčíkem a z něho koukajícím čepem. Je sada s hladkým čepem a sada se zápichem na čepu. O tu první je páka benzínovýho ventilu jen opřená a u toho druhýho je páka ventilu zasazená vidličkou do toho zápichu. Nejsou navzájem kompatibilní.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
Brozicek
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2005, 01:00
Bydliště: Studénka

#17 Příspěvek od Brozicek »

Koupil jsem membrány dle níže uvedeného odkazu. Po výměně membrán pila opět funguje a normálně startuje. Díky za diskuzi k problému a užitečné rady. Mezi starými a novými membránami je viditelný rozdíl v pružnosti gumy. Původní membrány jsou tuhé a málo pružné.
Kaburátor byl po 10 rocích naprosto čistý bez žádných usazenin z benzínu a oleje 2T v benzínu. Nikdy jsem na zimu benzín nevyléval, jak se radí k údržbě motorové zahradní techniky. Divím se, jak někdo tady psal, že měl karburátor po roce plný nějakých usazenin.
http://www.pily-krovinorezy.cz/sada-membran-walbro-wt/

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#18 Příspěvek od Artaban001 »

Musí se po výměně čerpací membrány i akumulační hýbat s šroubama trysek? Dával jsem do kupy křoviňák, karbec na něm měl prasklý "primer", tak jsem si řekl, že už ho trochu zrepasuju. Dal jsem nový membrány i ty složitý těsnění ( sada wt-20) a vyměnil jsem i nějaký sítko co bylo v přechodu čerpací části do akumulační. Po složení křoviňák normálně funguje.

Uživatelský avatar
Zaky
Příspěvky: 6129
Registrován: 30 říj 2010, 02:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Zaky »

Pokud je správně výška ovládací páky jehly v karburátoru, tak by nemělo být potřeba do jehel zasahovat. Při čištění karburátoru je ale vhodné jehly vyšroubovat a vyčistit i prostor sedel. Lze si samozřejmě polohu jehel označit a odpočítat otáčky do utažení, ale nemusí se podařit jehly pak zašroubovat úplně přesně a drobná korekce může být na místě. Pokud motor dobře startuje, dobře akceleruje, nechcípá na volnoběh a točí rozumné točky pod plným plynem, není třeba na níc sahat. Hlavně je potřeba být opatrný s jehlou plného plynu, chudá směs vede spolehlivě k zadření motoru. Ochuzováním totiž rostou otáčky, klesá množství oleje a tím je horší mazání a menší množství paliva motor hůře chladí. Tak pozor na to, dvoutakt musí běžet radši na mírně příliš bohatou, než na chudou směs. Pila by měla na plný plyn naprázdno mírně "čtyřtaktovat" a po zaříznutí do dřeva jakoby zabrat a běžet pravidelně.
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#20 Příspěvek od Artaban001 »

Křoviňák na volnoběh jede plynule - u něj bude stačit lehce povolit kuželový šroub dorazu, protože se pootáčí hlava. Na plný plyn sice nečtyřtaktuje, ale jede plynule. Za plynem jde celkem svižně, ale uchometricky nejde do extrémních otáček. Jinak mě překvapilo, že pobryndaná hadra od benzínu se zapekla do plastovýho šuflátka na regálování.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“