Tepelnou vodivost šroubků neřeš, dej je dost daleko od výfuku (ať je ten plech dost široký), použij nerezové, pokud to chceš ještě někdy odšroubovat, dost dlouhé, přišroubuj je k podlaze a mezi dvě matky a podložky na konci šroubů přitáhni ten plech.
Psal jsem hliníkový plech, protože je asi levnější než nerez (stačí odstřižek hliníkového okapového žlabu) a taky se dá, na rozdíl od nerezu ustřihnout i nůžkama na papír.
izolacna dosticka nad vyfuk
Moderátor: Moderátoři
Hlavne ze 10tky tych aut behali bez toho a nivomu nevadilo.
P.s. hlinik ani tak neodhnije ako dojde k elektrolize od slanej vody. Kedze nejaky mdrc ta zeleznu podlozku priamo na kus hlinika a ked sa tam dostane voda tak to krasne vyzerie.
Takze pokial tam za 4 roky nechces mat len tie skrotky bez plechu. Tak by si to mal odizolovat od skrutiek.
A najlepsie bude ten podkladovy nehorlavy matwrial co sa dava do rozvadzacov.
P.s. hlinik ani tak neodhnije ako dojde k elektrolize od slanej vody. Kedze nejaky mdrc ta zeleznu podlozku priamo na kus hlinika a ked sa tam dostane voda tak to krasne vyzerie.
Takze pokial tam za 4 roky nechces mat len tie skrotky bez plechu. Tak by si to mal odizolovat od skrutiek.
A najlepsie bude ten podkladovy nehorlavy matwrial co sa dava do rozvadzacov.