Stránka 2 z 2
Napsal: 08 črc 2018, 00:46
od DELONG
PeteBurns píše: treba sa zamerat prave na to, preco relatko nezopne. Skus najst schemy z podobnych aut, preklenut tie tlakove spinace atd, chyba sa musi niekde najst...
Ak mám dobrú schému tak relé spína RJ motora . To nie je zas problém premerať . Ani snímač tlaku v AC . Ten tiež končí v RJ motora .
Tak idem merať nech k niečomu dospejem
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Napsal: 08 črc 2018, 01:34
od PeteBurns
Tiez som sa docital o tom fialovom kabliku, zjavne slabe miesto - v tomto pripade sa ocividne jedna o prerusenu komunikaciu medzi oboma RJ, co by vysvetlovalo nefunkcnost klimy...Otazne je, ako je mozne, ze to RJ nevypise, chybajuca komunikacia musi nabehnut okamzite
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Pisal, ze za lavym prednym blatnikom je biely kryt tej jednotky, z ktorej ide fialovy kablik do RJ motora, ak som pochopil...jednemu sa to prerusilo 2x, takze je dost pravdepodobne, ze tam bude problem aj u teba - bodaj by
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Inak aby sa o tieto veci starala RJ motora, to som tusim este nevidel
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kazde auto by na to logicky malo mat samostatnu RJ, tak ako aj na vsetko ostatne...Nema ta tvoja RJ motora na starosti aj ABS a airbagy?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Napsal: 08 črc 2018, 21:31
od DELONG
Vychádzam za schémy ktorú mám . Je na stiahnutie hneď na začiatku príspevku . Ak si ju pozrieš tak zistíš o čo sa stará RJ motora
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Všimni si A35 (RJ motora) pin c2 konektor C . Violet vodič ide na A95 (RJ vetráka chladiče) . Ďalej si pozri K143 (relé spojky kompresora AC) ide na f2 konektor C RJ motora .
Vidíš čo všetko ovláda RJ motora ? Ja som to nevymyslel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Napsal: 10 črc 2018, 09:05
od PeteBurns
Ved prave, ktovie, kto toto vymyslal
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tak potom naco tam je dodatocna RJ ventilatorov, ked vsetko ostatne ma na starosti RJ motora? No a uz si ten fialovy zazrak premeral, ci este nie?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: 10 črc 2018, 21:04
od DELONG
Ešte som to nepremeral kamarát odfrčal s autom do Nemecka. Ak my vydá čas tak cez víkend to pozriem a dám vedieť . Ten Ford je v motorovom priestore poriadne napchatý . Najviac času zaberie demontáž
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
. Teraz tu mám zas inú pikošku BMW-X3 (E83)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
. Také auto by sa nemalo pokaziť skorej ako po 20 rokoch . Ale ono sa to kazí horšie ako Š-105
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Napsal: 24 srp 2018, 21:24
od DELONG
Tak konečne som sa dostal k tomuto autu a dokončím to čo som začal snáď sa to tiež niekomu hodí .
Premeral som fialový vodič a bol prerušený tak ako tu to bolo už spomenuté. Natiahol som nový vodič a hneď som skúsil pozrieť osciloskopom pulzy do RJ vetráka motora. Tie nabehli a trvali asi 5 sekúnd potom to RJ motora vzdala a zapísala ju ako chybu P16*** presne si to číslo nepamätám. Chyba bola tá že RJ vetráka nebola funkčná . Zmazal som chybu ale následne sa znova objavila . Klíma aj tak nešla pre poruchu RJ vetráka .
Tak som objednal RJ vetráka (stála 120€
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) a zapojil som ju. Následne vymazal chybu a urobil test z diagnostiky . Všetko prebehlo OK .
Zapol som klímu a už to chladí
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Tak že na vine nebol len fialový vodič ale aj RJ vetráka .