Elektrocentrála Berlan BSTE 3000 se škube

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
samarit
Příspěvky: 116
Registrován: 16 pro 2015, 01:00

#16 Příspěvek od samarit »

Už jsem to vyřešil a je neuvěřitelné jaké jsem pako! Můžete mě ukamenovat. Ta slabá pružinka co je navléklá na to táhlo, byla špatně uchycená. Nedávno jsem měnil hadičku od benzinu a pružinka mi vyskočila a já jí vrátil do dirky, kterou jsem tam viděl (tu malou v tom plastu klapky jsem neviděl) :oops:
Agregát už vrní jak má.
Díky všem za snahu a omlouvám se za svoji blbost. :roll:
Přílohy
hot.jpg

Uživatelský avatar
sinclair
Příspěvky: 9882
Registrován: 02 úno 2005, 01:00
Bydliště: Luhačovice

#17 Příspěvek od sinclair »

V pohodě, taky bych to bez brejlí neviděl.
Zajímavý spíš je, že celkově korektní chod takového agregátu je závislý na jedné pružince za kačku..? Teda že není nijak jištěná proti vyháknutí a tak.

Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#18 Příspěvek od vrky »

Jen pro zajímavost. Mám podobnou centrálu. Má AVR a výstup 12V=. Koupil jsem ji na AUKRU jako poškozenou že nedává nepětí. Asi při přepravě jim spadl kontejner a celé soustrojí bylo zlomené. Motor s generátorem je spojený jen 4mi štěfty o průměru 6mm které jsou od čela generátoru až do bloku motoru. Jak to žuchlo, generátor vyskočil z osazení na bloku motoru a vyosil se. Někdo ji nastartoval a chladící turbína roztrhala poměděné hliníkové vinutí. Proto nedávala napětí. Celou jsem ji přemotal a udělal jsem zpevnění nosného rámu.

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#19 Příspěvek od mi-ro »

Přemotal? Tak to tě muselo hodně bavit. Páč za ten čas s starosti s takovou opravou spojené bych pořídil dvě nový. :D
..to bude jen ňákej odpůrek

Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#20 Příspěvek od vrky »

To byla jen taková výzva. Centrála stála 1500-, drát 600-, vypálení 100-, práce zadarmo v rámci využití pracovní doby a pocit že tam je měď místo hliníku.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“