Stránka 2 z 2

Napsal: 19 říj 2018, 17:00
od samarit
Už jsem to vyřešil a je neuvěřitelné jaké jsem pako! Můžete mě ukamenovat. Ta slabá pružinka co je navléklá na to táhlo, byla špatně uchycená. Nedávno jsem měnil hadičku od benzinu a pružinka mi vyskočila a já jí vrátil do dirky, kterou jsem tam viděl (tu malou v tom plastu klapky jsem neviděl) :oops:
Agregát už vrní jak má.
Díky všem za snahu a omlouvám se za svoji blbost. :roll:

Napsal: 19 říj 2018, 17:15
od sinclair
V pohodě, taky bych to bez brejlí neviděl.
Zajímavý spíš je, že celkově korektní chod takového agregátu je závislý na jedné pružince za kačku..? Teda že není nijak jištěná proti vyháknutí a tak.

Napsal: 19 říj 2018, 19:18
od vrky
Jen pro zajímavost. Mám podobnou centrálu. Má AVR a výstup 12V=. Koupil jsem ji na AUKRU jako poškozenou že nedává nepětí. Asi při přepravě jim spadl kontejner a celé soustrojí bylo zlomené. Motor s generátorem je spojený jen 4mi štěfty o průměru 6mm které jsou od čela generátoru až do bloku motoru. Jak to žuchlo, generátor vyskočil z osazení na bloku motoru a vyosil se. Někdo ji nastartoval a chladící turbína roztrhala poměděné hliníkové vinutí. Proto nedávala napětí. Celou jsem ji přemotal a udělal jsem zpevnění nosného rámu.

Napsal: 20 říj 2018, 08:21
od mi-ro
Přemotal? Tak to tě muselo hodně bavit. Páč za ten čas s starosti s takovou opravou spojené bych pořídil dvě nový. :D

Napsal: 20 říj 2018, 11:36
od vrky
To byla jen taková výzva. Centrála stála 1500-, drát 600-, vypálení 100-, práce zadarmo v rámci využití pracovní doby a pocit že tam je měď místo hliníku.