Zvýšená spořeba Octavia 1.6 MPI

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#16 Příspěvek od BOBOBO »

Vlastně i di ot neumí číst , že se divím .

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#17 Příspěvek od danhard »

Ano, to mi také exzeťák říkal, poté co mu prasknul klobový nástavec ke gole změnil názor :roll:
Jsi BLB.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#18 Příspěvek od BOBOBO »

Ale narozdíl od BLBA vím , o čem se datluje .

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#19 Příspěvek od Michal22 »

Jeden zasne nad tim, ze i do Ochcavek se davaly motory MPi 55 kW. Ale.dobry, reakce je podle ocekavani. Danharde, zkus napsat Georgovi.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#20 Příspěvek od danhard »

Tohle je tuctovej motor, stejně jako v různej jinejch hnojích koncernu VW :)
Na rozdíl od škodovácký MB1000, kde jsem si generálku motoru dělal sám (po té co jsem ho zadřel) :D, tak tady je čudlíků a udělátek jak nasráno.

Bylo to snad pro někoho nesrozumitelný ? 1.6 75kW

Uživatelský avatar
PCmaniac99
Příspěvky: 749
Registrován: 07 úno 2008, 01:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#21 Příspěvek od PCmaniac99 »

Tak nevím kluci. 1.6 AEE 55kw je ve felde i koktě, 1.6 74kw a 75kw už jen v koktě.

Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#22 Příspěvek od danhard »

Nojo, spravím si to sám a dám vědět, čím to konkrétně bylo.
ps. taky přisávání falešnéhovzduchu (zelený kroužky těsnění se neměnily :)
Ale začnu kontrolou těch dynamických hodnot, před výměnou oleje mi to cukalo, jedna svíčka byla zaolejovaná (jde tam 🤐 odtah z motoru) a párkrát mi to střelilo do vejfuku, jelo to na 3. válce.
Uvidíme, jestli to nakoplo Lambdu, nebo jen jestli to nehráblo do dynamickáho nastavení.
Smazáním (firmní nastavení) konstant motoru snad nic nezkazím.

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#23 Příspěvek od danhard »

Protože je to tu banda neználků, hlavně BOBOBO, tak tam mám takový motůrek
Obrázek

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#24 Příspěvek od Michal22 »

S 1,6 MPi 75 kW jsem jezdil kdysi ve firmě, takže mě spotřeba nezajímala.
Ale feldu ještě vlastně mám doteď, jen skoro nepojízdnou, jezdím francouzskou pomstou...
No a abych tady nebyl úplně za vola- tady pár inzerátů na Ochcávku 1,6 MPi, ve slabší verzi: 55 kW
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#25 Příspěvek od danhard »

To je bohužel něco úplně jiné :D
Tohle je něco jako Audi A3, Toledo atd.

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#26 Příspěvek od Michal22 »

Však já vím, že to není motorizace, kterou řešíš.
Ale kdyby někdo třeba nabyl dojmu, že v Ochcávkách byly jen motory 75 kW...
Víš jak - pro jistotu 8-)
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#27 Příspěvek od danhard »

Mě zajímá, jestli někdo rozumí VAG diagnostice a co bych měl zkontrolovat.
Chybový hlášky jsem si stáhnul a vymazal, celkem očekávaný delikty :)

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#28 Příspěvek od p32 »

danhard píše:Stála Ti ta poznákma za to ?
Jo, stála. Napřed je měníte a potom se k nim nemůžeš dostat. Ale o čem to bylo, to už po tvých změnách nikdo neví. :lol:

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#29 Příspěvek od danhard »

Nechápu, výměna svíček tam byla popsána.
Nevím jak s tím souvisí poznámky nějakého zmmrda ?
Je to něco k tématu ? nebo se potřebuješ jen nějak realizovat ?
To jsi takovej ubožák ?

Uživatelský avatar
danhard
Příspěvky: 5705
Registrován: 05 bře 2007, 01:00
Bydliště: Jesenice u Prahy

#30 Příspěvek od danhard »

PCmaniac99 píše:Tak nevím kluci. 1.6 AEE 55kw je ve felde i koktě, 1.6 74kw a 75kw už jen v koktě.

Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.
No a tady potřebuju radu kam se mám podívat :)
Volnoběh je v normálu.
Na palubce teplota o.k., ale motor má asi druhé čidlo. S diagnostikou jsem nikdy nedělal, jsou to okna motoru, engine, co tam uvidím ?

rv 2009, Octavie Tour, 120kkm, to mi nepřipadá moc

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“