Renalt laguna II dCi 1.9, 88 kW, nestabilní volnoběh

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#16 Příspěvek od passion »

Ako píše Sandal. Choď na diag. K niekomu, čo sa vyzná. Nie len prečítať pamäť závad. Pozrieť hodnoty, najlepšie urobiť log keď sa to prejaví. Prípadne to nechať napichnuté na nejaký loger, napr deplhi (aj čínske s pamäťovou kartou) to zvládne. A potom to prezrieť. Ako bolo písané vyššie, stačí podnet od klimatizácie, alebo nabíjania či servoriadenia a požadované voľnobežné otáčky idú hore.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Hubert_79 »

EKKAR píše:Kvanta mouder a "všemu rozumím"

To je zase mouder tady, ale díky za ně.
Rád se při pondělku pobavím.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#18 Příspěvek od Sandal »

passion:Jen počkej, nakonec mu ještě najdou čerpadlo a vstřiky KO a bude po srandě.Takhle blbnul jeden Ford TDCi.Měl úplně zadřený vstřiky, že je ani nenatlakoval na mašině.Na vině byla rozsypaná nízkotlaká část čerpadla a piliny sežraly ten zbytek.

Na diag je potřeba projet i tlak na railu.Někdy blbne i jen snímač tlaku nebo regulátor tlaku na čerpadle.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#19 Příspěvek od passion »

Áno, to kľudne môže byť príčina aj v tomto prípade.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29691
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#20 Příspěvek od EKKAR »

Hubert_79 píše:
EKKAR píše:...

To je zase mouder tady, ale díky za ně.
Rád se při pondělku pobavím.
Hulmihoukolen, švédskej provokatére jeden. Ty se radši starej o to, abys nezkoušel bejt chytřejší než pan Perner a jeho kolegové, až se zase začneš pokoušet "navrhovat" rychlostní dráhu přes Českomoravskou vrchovinu, zastávat se managormentu český pýčty a podobný žvejky. Nad tím se zas baví ostatní...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Hubert_79 »

:lol:
EKKAR píše:abys nezkoušel bejt chytřejší než pan Perner a jeho kolegové
Ale to nemohu být chytřejší. To můžeš být jen ty.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29691
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#22 Příspěvek od EKKAR »

:doublefuck: :doublefuck: :doublefuck: U kolen, pamatuj si to. :doublefuck: :doublefuck: :doublefuck:
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hubert_79 »

Hele, dej pozor, ať ti nerupne cévka :lol:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#24 Příspěvek od fredis »

A stupidních příspěvků utěšeně přibývá :roll: ..
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#25 Příspěvek od robo »

Na diagnostiku zajedu jen musím zjistit kam, někoho zkušeného najít. Nějak to možná bude souviset s tou váhou vzduchu, před výměnou ten problém nebyl.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29691
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#26 Příspěvek od EKKAR »

A tu váhu sis měnil sám, nebo ti ji měnili v servise?
Jestli sám, tak bez zkušeností nikdy nevíš, kde se ti mohla přiskřípnout mezi příruby nějaká gumička nebo kdes to blbě dotáhnul (klidně i jen pérkama nebo sponkama) - a kde ti to pak syčí ... a v klokotu volnoběhu (turbo)chrochta pak pod kapotou svejma ušiskama prd poznáš.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#27 Příspěvek od robo »

Měnil to známý, nebyl jsem u toho. Nedělá mě dobře když vidím jak se někdo rýpe v mém autě a z téhož důvodu se do oprav ani sám nepouštím. pamatuji dobu oprav na ulici s mizerným vybavením, urvaných šroubu co nešly ven, nervu okolo atd.
Takže doufám že to bude jen nějaká montážní chyba. V chytré knize je zmínka o těsnění ale jestli je to jako dosedací plocha nebo O kroužek to tam není.

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#28 Příspěvek od Nakadah »

Ten pocit, když zjistíš, že tvůj známý mechanik je k.r.e.t.é.n d.e.b.i.l.n.í.

Obrázek

A ten vztek když přijdeš na to, proč nejde vyměnit kapalina ve spojkovém okruhu. Takže asi tak co se známých mechaniků týče. Klidně to mohl udělat špatně. Nikomu nevěř, jenom sám sobě.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#29 Příspěvek od PixelOrgy »

Nak: Nekolik stejnych zkusenosti - uz jen autorizak, nebo sam. Ani jednou se ten "levnejsi" servis nevyplatil. V tom autorizaku si alespon hrajou na zaruku.

Tomu falesnymu luftu u MAF bych u naftaka moc neveril - vliv to mit bude, ale minimalni a nemyslim si, ze vysledek bude kolisani otacek.

Ja bych se taky priklonil k pripojeni na diag a prohlidnuti provoznich hodnot - mrknul bych i na to, co pise snimac otacek kliky a snimac tlaku v CR...

Dela to porad? za tepla/studena?

Sranda, ja ted resim neco podobnyho, akorat na benzinu a taky na to nemuzu prijit :-D

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#30 Příspěvek od robo »

Všiml jsem si toho u teplého motoru, dělá to občas. není to trvalý stav.
Naposledy upravil(a) robo dne 28 kvě 2019, 12:31, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“