Stránka 2 z 5

Napsal: 27 kvě 2019, 12:12
od passion
Ako píše Sandal. Choď na diag. K niekomu, čo sa vyzná. Nie len prečítať pamäť závad. Pozrieť hodnoty, najlepšie urobiť log keď sa to prejaví. Prípadne to nechať napichnuté na nejaký loger, napr deplhi (aj čínske s pamäťovou kartou) to zvládne. A potom to prezrieť. Ako bolo písané vyššie, stačí podnet od klimatizácie, alebo nabíjania či servoriadenia a požadované voľnobežné otáčky idú hore.

Napsal: 27 kvě 2019, 15:03
od Hubert_79
EKKAR píše:Kvanta mouder a "všemu rozumím"

To je zase mouder tady, ale díky za ně.
Rád se při pondělku pobavím.

Napsal: 27 kvě 2019, 16:35
od Sandal
passion:Jen počkej, nakonec mu ještě najdou čerpadlo a vstřiky KO a bude po srandě.Takhle blbnul jeden Ford TDCi.Měl úplně zadřený vstřiky, že je ani nenatlakoval na mašině.Na vině byla rozsypaná nízkotlaká část čerpadla a piliny sežraly ten zbytek.

Na diag je potřeba projet i tlak na railu.Někdy blbne i jen snímač tlaku nebo regulátor tlaku na čerpadle.

Napsal: 27 kvě 2019, 16:47
od passion
Áno, to kľudne môže byť príčina aj v tomto prípade.

Napsal: 27 kvě 2019, 16:48
od EKKAR
Hubert_79 píše:
EKKAR píše:...

To je zase mouder tady, ale díky za ně.
Rád se při pondělku pobavím.
Hulmihoukolen, švédskej provokatére jeden. Ty se radši starej o to, abys nezkoušel bejt chytřejší než pan Perner a jeho kolegové, až se zase začneš pokoušet "navrhovat" rychlostní dráhu přes Českomoravskou vrchovinu, zastávat se managormentu český pýčty a podobný žvejky. Nad tím se zas baví ostatní...

Napsal: 27 kvě 2019, 16:59
od Hubert_79
:lol:
EKKAR píše:abys nezkoušel bejt chytřejší než pan Perner a jeho kolegové
Ale to nemohu být chytřejší. To můžeš být jen ty.

Napsal: 27 kvě 2019, 17:23
od EKKAR
:doublefuck: :doublefuck: :doublefuck: U kolen, pamatuj si to. :doublefuck: :doublefuck: :doublefuck:

Napsal: 27 kvě 2019, 19:20
od Hubert_79
Hele, dej pozor, ať ti nerupne cévka :lol:

Napsal: 27 kvě 2019, 20:02
od fredis
A stupidních příspěvků utěšeně přibývá :roll: ..

Napsal: 28 kvě 2019, 04:37
od robo
Na diagnostiku zajedu jen musím zjistit kam, někoho zkušeného najít. Nějak to možná bude souviset s tou váhou vzduchu, před výměnou ten problém nebyl.

Napsal: 28 kvě 2019, 06:40
od EKKAR
A tu váhu sis měnil sám, nebo ti ji měnili v servise?
Jestli sám, tak bez zkušeností nikdy nevíš, kde se ti mohla přiskřípnout mezi příruby nějaká gumička nebo kdes to blbě dotáhnul (klidně i jen pérkama nebo sponkama) - a kde ti to pak syčí ... a v klokotu volnoběhu (turbo)chrochta pak pod kapotou svejma ušiskama prd poznáš.

Napsal: 28 kvě 2019, 08:56
od robo
Měnil to známý, nebyl jsem u toho. Nedělá mě dobře když vidím jak se někdo rýpe v mém autě a z téhož důvodu se do oprav ani sám nepouštím. pamatuji dobu oprav na ulici s mizerným vybavením, urvaných šroubu co nešly ven, nervu okolo atd.
Takže doufám že to bude jen nějaká montážní chyba. V chytré knize je zmínka o těsnění ale jestli je to jako dosedací plocha nebo O kroužek to tam není.

Napsal: 28 kvě 2019, 09:19
od Nakadah
Ten pocit, když zjistíš, že tvůj známý mechanik je k.r.e.t.é.n d.e.b.i.l.n.í.

Obrázek

A ten vztek když přijdeš na to, proč nejde vyměnit kapalina ve spojkovém okruhu. Takže asi tak co se známých mechaniků týče. Klidně to mohl udělat špatně. Nikomu nevěř, jenom sám sobě.

Napsal: 28 kvě 2019, 10:45
od PixelOrgy
Nak: Nekolik stejnych zkusenosti - uz jen autorizak, nebo sam. Ani jednou se ten "levnejsi" servis nevyplatil. V tom autorizaku si alespon hrajou na zaruku.

Tomu falesnymu luftu u MAF bych u naftaka moc neveril - vliv to mit bude, ale minimalni a nemyslim si, ze vysledek bude kolisani otacek.

Ja bych se taky priklonil k pripojeni na diag a prohlidnuti provoznich hodnot - mrknul bych i na to, co pise snimac otacek kliky a snimac tlaku v CR...

Dela to porad? za tepla/studena?

Sranda, ja ted resim neco podobnyho, akorat na benzinu a taky na to nemuzu prijit :-D

Napsal: 28 kvě 2019, 11:39
od robo
Všiml jsem si toho u teplého motoru, dělá to občas. není to trvalý stav.