Stránka 2 z 4

Napsal: 09 zář 2019, 12:07
od termit256
Si koupim poradny sportak s aspon 3litrovym motorem ktery je jen dvoumistny a budu mit stale minimalne 50% obsazenost :-) a zeleni budou pri pohledu na statistiku spokojeni...

Napsal: 09 zář 2019, 12:09
od p32
Taky, že jo. Zapoměli jsme na Metro v každé dědině, natož na vlak nebo nedejbože autobus, který jede ráno do práce, do školy a odpoledne zpět. :lol:

Napsal: 09 zář 2019, 12:10
od Celeron
Davidus, ty jseš ňákej moc zelenej. To se ale nějak moc neslučuje s tím co tě živí, co? :lol: :lol: :lol:

Napsal: 09 zář 2019, 12:12
od makak
Davidus píše:Ostatní doprava neexistuje? :lol:
Víc než 95% přemísťování provádím pomocí Dopravy Hromadného Ničení, neboť nemám ani řidičák. Ale jsou situace, kdy jsem rád, že mě někdo z rodiny sveze.
V opačném případě bychom mohli rovnou všechna auta sešrotovat, protože je přece nikdo nepotřebuje, neboť máme "Ostatní dopravu".

Napsal: 09 zář 2019, 12:14
od p32
A máš to! :lol:

Napsal: 09 zář 2019, 12:15
od Davidus
smazáno

Napsal: 09 zář 2019, 12:16
od rnbw
termit256 píše:Si koupim poradny sportak s aspon 3litrovym motorem ktery je jen dvoumistny a budu mit stale minimalne 50% obsazenost :-) a zeleni budou pri pohledu na statistiku spokojeni...
Alebo si kup autobus a mozes jazdit aj v BUS pruhoch :D

Napsal: 09 zář 2019, 12:34
od Davidus
smazáno

Napsal: 09 zář 2019, 13:35
od Hubert_79
Ostatní doprava neexistuje?
Existuje veřejná doprava a na cesty do a ze zaměstnání ji na 100% využívám; ostatně jezdit do centra Prahy autem je volovina.
Ale když je ona doprava k dispozici v jiném čase a/nebo místě než potřebuji nebo chci?
Nebo jinak - nějaká "autorita" řekne, "ne, vy na ryby (na houby, do lesa objímat stromy...) nepojedete vlastním (zdaněným) autem a nebudete spalovat (zdaněné) fosilní palivo; jeďte si na kole". No a na toto uděláme nějaký úřad, nebo stanovíme kvótu, kolik kdo smí ujet autem na benzín nebo naftu?

Napsal: 09 zář 2019, 13:55
od Celeron
Davidus píše:Bohužel jedna věc která je pravdivá je že si lidé berou od přírody víc než je schopná dát, a nikdo se díky své chamtivosti a sobeckosti nechce uskromnit. Doplatíme na to.
Musíš to brát jako že po mě potopa. :lol: :lol: :lol:
Celý to jde stejně už od konce 60-tých let do hajzlu, ty to už nezachráníš. :wink:

Napsal: 09 zář 2019, 14:02
od pajosek2
Elektromobil nabitý za 10 minut? Tak já nevím,ale pokud pojedu rychlostí 100km/h s výkonem například 30kW tak spotřebuju 30kWh. Takže musím tuto energii za 10 minut dostat do baterie. To jde? Kdyby měla baterie 1000 V,tak bych ji musel nabíjet proudem 30 A jednu hodinu nebo tedy 180 A 10 minut. počítám to dobře? Výkon vozu jsem jen tak střelil,ale v reálu to bude podstatně víc. Na to už je potřeba pořádný kábl z nabíječky.

Napsal: 09 zář 2019, 14:08
od ZdenekHQ
Právě kvůli tomu velkýmu proudu brzy dojde kapacita hromadných nabíječek, i kdyby tam vedl kabel VVN přímo z Temelína. Ona to totiž není žádná legrace a řešení veškerý žádný...

A to nás ještě chtějí ti političtí vocasi z Rakouska žalovat kvůli dostavbě dalších bloků jádra. Přitom si z nás dělají levný dráty na distribuci z Německa + kompenzační síť.

Napsal: 09 zář 2019, 14:10
od Hubert_79
Na Rakousko bych se vys… a postavil další JE někde tak u Mikulova, ať na ni vidí až z Vídně.

Napsal: 09 zář 2019, 14:29
od Celeron
No jen aby neoprášili projekt bolševika na JET (Tetov) kousek nad Chvaleticema, ode mě 15 kiláků. Ta by z Rakouska zaručeně nebyla vidět. Ještě v roce 2002 lidi kolem Tetova nevěděli, jestli se budou jednou stěhovat nebo né. Byla definitivně zrušená až teprve kolem roku 2005.

Napsal: 09 zář 2019, 17:03
od MiraSt
p32 píše: natož na vlak nebo nedejbože autobus, který jede ráno do práce, do školy a odpoledne zpět. :lol:
Protože jimi nikdo nejezdil tak je zrušili. Každý jel raději autem. A ještě se tím chlubil, že na to má. Proč asi vznikla hanlivá hláška - "jet mastnou tyčí", nebo "sockou"?