Napsal: 27 zář 2019, 23:53
Ak to na Mazde ukazuje nepresne, da sa tam nastavit +/- 5, 10 alebo 15 %: https://www.japonec.eu/elektro-diagnost ... -t133.html
Vše, co potřebujete vědět o elektronice :-)
http://www.ebastlirna.tech/
Zajímavé, vyzkouším.rnbw píše:Ak to na Mazde ukazuje nepresne, da sa tam nastavit +/- 5, 10 alebo 15 %
To jsi mě moc nepotěšil. Kolega, co se má starat o auta, tvrdí, že to nic není a mám jezdit normálně dál. Ona k tomu i svítí ta kontrolka servisu. Moc se mi to nelíbí, ale on teď na práci dost sere, tak se tím nezabývá.ZdenekHQ píše:Kámoš to měl u firemního auta taky. Stačilo šlápnout na plyn a letělo to úplně jinam. Ale pak se jednoho dne na dálnici zastavil a byl konec + odtah.
To jste docela dobrodruzi. Jednak opravdu můžeš někde zůstat viset a potom je pravděpodobně zaznamenané v paměti, že jste se vykašlali na údržbu a pokyny ŘJ. Takže případná škoda nevznikla jen tak bez ničího zavinění. Já bych si to netroufnul. Ale záleží, jak to máte v práci s auty nastavené. Aspoň mu o závadě napiš mailem, ať to pak nehodí na tebe.forbidden píše:...Ona k tomu i svítí ta kontrolka servisu. ..... on teď na práci dost sere, tak se tím nezabývá.
forbidden píše:Vrznu sem dotaz, máme firemní Fábii II a už asi měsíc ukazuje zcestný údaje o spotřebě a následně dojezdu atd... Ukazuje asi poloviční spotřebu oproti reálu, takže jezdíme tak za 3 l/100 km. Jen ze zvědavosti, co to může být?
Fábule II 1,4 benzín nemůže bejt jinej motor, než 63kW kód BXW eventuálně po ročníku výroby 2010 kód CGGB. Všecky ostatní typy s obsahem 1400ccm se osazovaly do první generace. Tudíž tam je ŘJ Magnetti Marelli místo Sipmos osazenejch v drtivý většině ostatních škodivek. Tyhle talošský jednotky jsou docela zákeřný z pohledu servisu, mají sice standartní komunikační rozhraní, ale vzhledem k jinýmu základnímu firmwaru na spoustu věcí není radno "šahat", protože buď jejich změna ovlivní jiný proměnný a je potřeba dolaďovat to ještě jinde, nebo v některejch případech změna vede i k úplnýmu zablokování ŘJ. Pokud nevěříš kolegovi, jeď s tím do servisu sám nebo se nejdřív podívej do fóra skodahome.cz přímo do sekce pro tenhle motor, jestli to tam už někdo nepopsal.forbidden později píše:Benzín, 1,4.
Ještě jednou dík, fakt to tam je!rnbw píše:Ak to na Mazde ukazuje nepresne, da sa tam nastavit ...
Já bych řekl, že dá! Mám konkrétně vyzkoušené u VW - na dvou Passatech, přes 500 tis km za posledních 12 let. Dlouhodobá spotřeba (podle tankování a měsíčních výkazů km) a údaje z displeje se liší tak o 1 deci nafty na 100 km, což je při průměrné spotřebě přesnost kolem 2%.mi-ro píše:Dá se věřit okamžitým nebo zprůměrovaným měřičům spotřeby co ukazují na displayích ve vozech? S jakou přesností?
A není to spíš jiným rozměrem těch gum? Někdy je vnější průměr gum dovolených pro použití na daném autě jiný i o centimetr nebo více, v autě se to nijak nenastavuje a potom samozřejmě bude u některých gum kecat tachometr a tím pádem i spotřeba. Rozdíl 0,5l/100km mně přijde dost velký na to, aby to bylo způsobeno jen jinou tvrdostí pneumatik.sis2 píše:Taky je zřetelný rozdíl (až 0,5l) v průměrné spotřebě při výměnách letních a zimních gum.