Roomster - problém se spojkou
Moderátor: Moderátoři
@EKKAR: je pravda, ze vacsinou otvaram kapotu na autach co maju motor pozdlz a nejaky citroen (motor napriec) mal ten valec vpredu (skor na pravej strane), len vychadzam z toho ze u motorov napriec je prevodovka napravo a valec musi byt niekde na rozmedzi prevodovka/motor, ale je pravda, ze moze byt v zasade aj zo zadnej strany..
No musím to zaklepat, zatím vše 11 let, 150 tisíc maká jak má. C4 Pikaču. Jedinný, co jsem do toho vrazil krom provozních kapalin, filtrů, žárovek a gum byly ramínka stabilizátorů ale ty se na českým silničním tankodromu vymlátí na všem. Dokonce se ještě nehlásí močovina a ty kraviny kolem.
Až se podělá něco nad 30 tisíc, tak má odsloužíno a půjde do kopřiv.
Až se podělá něco nad 30 tisíc, tak má odsloužíno a půjde do kopřiv.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Ta spojka u favořitě/felichčije systém bowden + páka s excentrem byla fakt něco idiotensichr und bombenfest. Nechápu, proč tuhle superhyperjednoduchou a soldáten- und trottlfest mechaniku fokswágni nezachovali a místo ní nasrali hydrauliku, která je při vzdálenosti pedál-spojka u agregátu vpředu proti koncepci "všecko vzadu" úplně zanedbatelná. U "vše vzadu" jsem hydraulickou spojku chápal, natáhnout 5 metrů trubičky je funkčně daleko spolehlivější než 5m bowdenu, ale když je ovládací vzdálenost menší než 1 metr a ovládací sílu lze krásně zredukovat pákou, nechápu důvod k hydraulice ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele: