Koupit Oktávku s motorem 1.4?

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

Ty jednačtyřky všecky aby trochu jely, musejí se točit - minimum je 2000RPM při ustálený jízdě, pokud potřebuješ akceleraci, je bezpodmínečně nutný podřazení a točit 2500RPM a víc až někam ke 4500RPM. Bohužel, chybí jim všem rychloběžnej stupeň v převodovce, aby se zařadila "šestka" a auto na 2700-3000RPM neboli v oblasti nejoptimálnějšího krouťáku plachtilo 120-130km/h po dálnici se slušnou spotřebou - takhle při 130km/h musí na pětku točit 3700RPM a ožírá i trávu v pankejtu ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Hubert_79 »

Osmdesat píše:Někdo si koupil nové auto a tohle staré přenechal prodejci. Prodejce to sám nepovažoval za rentabilní, tohle ještě prodávat, tak to přeprodal tomuhle servisákovi.
Jo, to je výborná legenda :lol: Ještě chybí, aby ten "někdo" byl děda, co tím jezdil akorát do kostela.
Ono je to takový mýtus, že auta z Německa jsou lepší a tam jsou všichni jen poctiví.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#18 Příspěvek od rnbw »

Nemecka poctivost uz neexistuje - je tam plno Turkov a pod., ktori kseftuju s autami. Najhorsie su auta "len na export".

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#19 Příspěvek od Sandal »

Je to fakt asi mýtus.Koupil jsem z D (Schrobenhausenu) čtyřku Golfa, no a neukecat prodejce o 10000kč dolu, tak ho nevemu.Prostě neservisovaný auto, z vymlácenym podvozkem po nějaký paničce.A ještě se stočenym tachografem.To ale určitě udělal ten mamlas tady v Čechách.Musim ale zaklepat že jsem to dal dohromady a najel na něm za 3roky 120 000 a pohoda.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od robo »

Auto z Německa ? To musí být dobrý kup. Nebude. Německo už není co bývalo, mix west-ost plus turci a jim podobné kultury to je v té zemi problém. Už jsem někde četl o výhodném nákupu jedné octavky co byla skládačka. Taky nepřiměřeně vysoká cena za takové zboží. Žádný luxus, materiály, výkon. A 1.4 to je fakt tak pro dva do vedlejší vesnice. Pokud tomu šlápneš-rozuměj pojedeš trochu nepředpisově tak motor poletí do otáček, bude přitom žrát až hrůza a líbit se mu ty točky rozhodně nebudou. A pokud tam budou sedět čtyři dospělí tak akcelerace motoru půjde do kopru a věř že je dobré mít ve výkonu rezervu, třeba na manévr na silnici při předjíždění a pod.
Myslím si že za 100klacku se dá pořídit lepší auto, šestikvalt s lepším výkonem a rozumnou spotřebou na km. K ceně vozu si připočti 20 procent co bys měl mít navíc. Na případný servis, výměnu náplní. Koupit auto za všechny love co mám je nebezpečná hra, je to jetý vůz a je dobré s tím počítat.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#21 Příspěvek od EKKAR »

robo píše:...K ceně vozu si připočti 20 procent co bys měl mít navíc. Na případný servis, výměnu náplní. Koupit auto za všechny love co mám je nebezpečná hra, je to jetý vůz a je dobré s tím počítat.
U každýho auta, který má na hrbu víc jak 5 let a nemá garantovanou historii tím, že by bylo uváděný do provozu v ČR by se měly jako první vyměnit rozvody, brzdová kapalina, motorovej olej a svíčky/žhaviče. Pokud to má fleetovej původ, určitě se na servise provádělo jen to nejnutnější, co bylo předepsaný - a často ani to ne. A pokud je to ze soukroma, tak určitě v úmyslu auto prodat do něj nikdo nic navíc nevrážel. Jediný auta, který jsou na tohle jakž-takž bezpečný jsou "roční" neboli "referentský" auta = auta, který používali jako služební zaměstnanci automobilky a po určitý době nebo po nájezdu určitýho počtu km je museli vrátit fabrice, ta je prohnala kontrolou a výměnou provozních náplní a prodala jako použitý. U všech ostatních je pravděpodobnost hraničící s jistotou, že mají něco pajcnutýho - tacho je to nejmenší, daleko horší jsou skládačky ze 2-3 havarovanejch kusů, poslepovaný CO-čkem a nablejskaný přes vrstvy kytu ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#22 Příspěvek od fredis »

Sandal píše:TSi motory nebrat ani náhodou.To co píše mi-ro je pravda.Těžko někomu něco radit dokud se sám nespálí.FSi motory jsou na tom už líp.
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí? :wink: Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hubert_79 »

Vodborník promluvil.
Ne každé auto prodávané u nás je svařené ze čtyř a podobně. A když cebia slavně zjistí, že vozidlo byla totálka a teď se to prodává jako pěkný? Napadlo někoho, že původní totálka mohla darovat jen VIN a "noty"? Ono slepit oktávku ze dvou taky neudělá každej Lojza v garáži...
A "roční" vozy po nějakých referentech a podobně? To bych si sakra rozmyslel. Kolikrát to měla hovada, co se k tomu doslova a do písmene chovala jak k cizímu a i když má auto třeba 30t km, tak může být pěkně načatý; tuplem jestli je to nějaký foukaný tříhrnek.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#24 Příspěvek od rezis »

fredis píše: Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí? :wink: Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
V roce 2008 jsem si pořídil Golfa 1.4Tsi 90kW s motorem CAXA ten motor jel nádherně. Problém byl, že původní rozvody odešly po 30tis další po dalších 30tis a pak znovu. Nicméně ten motor jinou chybu neměl a jel krásně. Třeba pro rodiče kteří mají minimální nájezd by to bylo úplně super auto. Taťka nadšený, že to jede. Mamka dokázala udělat dobrou spotřebu.... Životnost v jejich použití akorát. Nicméně v té době měli zánovní jiné. A pro mě dělat rozvody každý rok...

Následně jsem kupoval Tourana CNG 1.4Tsi motor CDGA tam odešla dvakrát spojka kompresoru a ve 107tis motor ztratil tlaky takže byl na odpis. Ale nad tou spotřebou a výkonem by asi onanoval nejeden TDičkař.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#25 Příspěvek od Sandal »

fredis píše:
Sandal píše:TSi motory nebrat ani náhodou.To co píše mi-ro je pravda.Těžko někomu něco radit dokud se sám nespálí.FSi motory jsou na tom už líp.
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí? :wink: Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
Tak už ti to upřesnil rezis.Jinak stačí napsat do googlu "Problémy motorů TSI" a uvidíš tu smršť "nadávek" na ně.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
fredis
Příspěvky: 5000
Registrován: 17 lis 2004, 01:00
Bydliště: Třebíčsko

#26 Příspěvek od fredis »

No, ale ty jsi to zevšeobecnil!! :( Třeba 1,2 TSi a Fabia III se to vůbec netýká :wink: :lol:
Rotor rotuje a stator stagnuje...

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Hubert_79 »

Hlavně nechápu, proč sem taháte TSI. On řešil, jestli oktávku 1,4, což je normální motor co se dával i do Golfa IV; konstrukčně přelom tisíciletí a závratných 55 kW.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#28 Příspěvek od p32 »

Že je opravdu normální, to pochopil při vizuální prohlídce auta a dostal rozum. Není to o motorech, ale o těch, co s tím jezdí a zároveň o výrobci, co tam opravdu nasere. Zajímavé je totiž to, že jeden na to nadává a druhému to vydrží tolik, že se i sám diví. :wink:

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#29 Příspěvek od Sandal »

Hubert_79 píše:Hlavně nechápu, proč sem taháte TSI
Protože píše, že to auto je r.v. 2008 a od roku 2005 do roku 2015 koncern montoval 1.4 TSi.A pokud dobře vidím, tak tazatel nenapsal co je to za motor.Ani kolik má kW.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“