Stránka 2 z 2
Napsal: 16 lis 2019, 18:59
od EKKAR
Ty jednačtyřky všecky aby trochu jely, musejí se točit - minimum je 2000RPM při ustálený jízdě, pokud potřebuješ akceleraci, je bezpodmínečně nutný podřazení a točit 2500RPM a víc až někam ke 4500RPM. Bohužel, chybí jim všem rychloběžnej stupeň v převodovce, aby se zařadila "šestka" a auto na 2700-3000RPM neboli v oblasti nejoptimálnějšího krouťáku plachtilo 120-130km/h po dálnici se slušnou spotřebou - takhle při 130km/h musí na pětku točit 3700RPM a ožírá i trávu v pankejtu ...
Napsal: 16 lis 2019, 19:00
od Hubert_79
Osmdesat píše:Někdo si koupil nové auto a tohle staré přenechal prodejci. Prodejce to sám nepovažoval za rentabilní, tohle ještě prodávat, tak to přeprodal tomuhle servisákovi.
Jo, to je výborná legenda
Ještě chybí, aby ten "někdo" byl děda, co tím jezdil akorát do kostela.
Ono je to takový mýtus, že auta z Německa jsou lepší a tam jsou všichni jen poctiví.
Napsal: 16 lis 2019, 20:16
od rnbw
Nemecka poctivost uz neexistuje - je tam plno Turkov a pod., ktori kseftuju s autami. Najhorsie su auta "len na export".
Napsal: 16 lis 2019, 20:24
od Sandal
Je to fakt asi mýtus.Koupil jsem z D (Schrobenhausenu) čtyřku Golfa, no a neukecat prodejce o 10000kč dolu, tak ho nevemu.Prostě neservisovaný auto, z vymlácenym podvozkem po nějaký paničce.A ještě se stočenym tachografem.To ale určitě udělal ten mamlas tady v Čechách.Musim ale zaklepat že jsem to dal dohromady a najel na něm za 3roky 120 000 a pohoda.
Napsal: 16 lis 2019, 21:37
od robo
Auto z Německa ? To musí být dobrý kup. Nebude. Německo už není co bývalo, mix west-ost plus turci a jim podobné kultury to je v té zemi problém. Už jsem někde četl o výhodném nákupu jedné octavky co byla skládačka. Taky nepřiměřeně vysoká cena za takové zboží. Žádný luxus, materiály, výkon. A 1.4 to je fakt tak pro dva do vedlejší vesnice. Pokud tomu šlápneš-rozuměj pojedeš trochu nepředpisově tak motor poletí do otáček, bude přitom žrát až hrůza a líbit se mu ty točky rozhodně nebudou. A pokud tam budou sedět čtyři dospělí tak akcelerace motoru půjde do kopru a věř že je dobré mít ve výkonu rezervu, třeba na manévr na silnici při předjíždění a pod.
Myslím si že za 100klacku se dá pořídit lepší auto, šestikvalt s lepším výkonem a rozumnou spotřebou na km. K ceně vozu si připočti 20 procent co bys měl mít navíc. Na případný servis, výměnu náplní. Koupit auto za všechny love co mám je nebezpečná hra, je to jetý vůz a je dobré s tím počítat.
Napsal: 16 lis 2019, 22:10
od EKKAR
robo píše:...K ceně vozu si připočti 20 procent co bys měl mít navíc. Na případný servis, výměnu náplní. Koupit auto za všechny love co mám je nebezpečná hra, je to jetý vůz a je dobré s tím počítat.
U každýho auta, který má na hrbu víc jak 5 let a nemá garantovanou historii tím, že by bylo uváděný do provozu v ČR by se měly jako první vyměnit rozvody, brzdová kapalina, motorovej olej a svíčky/žhaviče. Pokud to má fleetovej původ, určitě se na servise provádělo jen to nejnutnější, co bylo předepsaný - a často ani to ne. A pokud je to ze soukroma, tak určitě v úmyslu auto prodat do něj nikdo nic navíc nevrážel. Jediný auta, který jsou na tohle jakž-takž bezpečný jsou "roční" neboli "referentský" auta = auta, který používali jako služební zaměstnanci automobilky a po určitý době nebo po nájezdu určitýho počtu km je museli vrátit fabrice, ta je prohnala kontrolou a výměnou provozních náplní a prodala jako použitý. U všech ostatních je pravděpodobnost hraničící s jistotou, že mají něco pajcnutýho - tacho je to nejmenší, daleko horší jsou skládačky ze 2-3 havarovanejch kusů, poslepovaný CO-čkem a nablejskaný přes vrstvy kytu ...
Napsal: 16 lis 2019, 23:04
od fredis
Sandal píše:TSi motory nebrat ani náhodou.To co píše mi-ro je pravda.Těžko někomu něco radit dokud se sám nespálí.FSi motory jsou na tom už líp.
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí?
Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
Napsal: 16 lis 2019, 23:13
od Hubert_79
Vodborník promluvil.
Ne každé auto prodávané u nás je svařené ze čtyř a podobně. A když cebia slavně zjistí, že vozidlo byla totálka a teď se to prodává jako pěkný? Napadlo někoho, že původní totálka mohla darovat jen VIN a "noty"? Ono slepit oktávku ze dvou taky neudělá každej Lojza v garáži...
A "roční" vozy po nějakých referentech a podobně? To bych si sakra rozmyslel. Kolikrát to měla hovada, co se k tomu doslova a do písmene chovala jak k cizímu a i když má auto třeba 30t km, tak může být pěkně načatý; tuplem jestli je to nějaký foukaný tříhrnek.
Napsal: 17 lis 2019, 00:53
od rezis
fredis píše:
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí?
Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
V roce 2008 jsem si pořídil Golfa 1.4Tsi 90kW s motorem CAXA ten motor jel nádherně. Problém byl, že původní rozvody odešly po 30tis další po dalších 30tis a pak znovu. Nicméně ten motor jinou chybu neměl a jel krásně. Třeba pro rodiče kteří mají minimální nájezd by to bylo úplně super auto. Taťka nadšený, že to jede. Mamka dokázala udělat dobrou spotřebu.... Životnost v jejich použití akorát. Nicméně v té době měli zánovní jiné. A pro mě dělat rozvody každý rok...
Následně jsem kupoval Tourana CNG 1.4Tsi motor CDGA tam odešla dvakrát spojka kompresoru a ve 107tis motor ztratil tlaky takže byl na odpis. Ale nad tou spotřebou a výkonem by asi onanoval nejeden TDičkař.
Napsal: 17 lis 2019, 08:33
od Sandal
fredis píše:Sandal píše:TSi motory nebrat ani náhodou.To co píše mi-ro je pravda.Těžko někomu něco radit dokud se sám nespálí.FSi motory jsou na tom už líp.
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí?
Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
Tak už ti to upřesnil rezis.Jinak stačí napsat do googlu "Problémy motorů TSI" a uvidíš tu smršť "nadávek" na ně.
Napsal: 17 lis 2019, 09:48
od fredis
No, ale ty jsi to zevšeobecnil!!
Třeba 1,2 TSi a Fabia III se to vůbec netýká
Napsal: 17 lis 2019, 09:56
od Hubert_79
Hlavně nechápu, proč sem taháte TSI. On řešil, jestli oktávku 1,4, což je normální motor co se dával i do Golfa IV; konstrukčně přelom tisíciletí a závratných 55 kW.
Napsal: 17 lis 2019, 10:05
od p32
Že je opravdu normální, to pochopil při vizuální prohlídce auta a dostal rozum. Není to o motorech, ale o těch, co s tím jezdí a zároveň o výrobci, co tam opravdu nasere. Zajímavé je totiž to, že jeden na to nadává a druhému to vydrží tolik, že se i sám diví.
Napsal: 17 lis 2019, 11:02
od Sandal
Hubert_79 píše:Hlavně nechápu, proč sem taháte TSI
Protože píše, že to auto je r.v. 2008 a od roku 2005 do roku 2015 koncern montoval 1.4 TSi.A pokud dobře vidím, tak tazatel nenapsal co je to za motor.Ani kolik má kW.