Koupě VAGu z číny

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#16 Příspěvek od sr71 »

já k tomu mìl CZ verzi 17.1.3
a EN verzi 18.9.0
zkusím znovu nainstalovat a uvidím zda se nìco zmìní

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#17 Příspěvek od sr71 »

Potøeboval bych poradit s tím èínským VAG-COMem - zrekapituluji moje zkušenosti se zakoupeným kabelem s èíny cca pøed rokem:
Dle popisu mám verzi VCDS HEX V2, 17.8.1 EN, 17.1.3 CZ, po nainstalování mì to bezproblémovì fungovalo, použil jsem celkem max 10x na rùzných starších autech. Minulý mìsíc jsem to pøipojil k VW r.v.2014 a tam mi poprvé nastaly problémy s výpadky spojení "kabel-auto" bìhem komunikace, pøesto opakovanými pokusy šlo udìlat to co jsem potøeboval. Tento týden jsem mìl pøipojené další auto, opìt s tìmi výpadky spojení, ale šlo s tím pracovat.
Zkusil jsem tedy znovu instalovat sw dodaný s kabelem a od té doby je kabel nefunkèní. SW jakoby funguje ale pøi testech se kabel tváøí jakoby nebyl pøipojen k vozidlu - viz pøílohy.
Taky pùvodnì když kabel fungoval tak byl v info o programu status licence "aktivní", teï je tam buï "neaktivován" nebo "nelze testovat" (je to vidìt v pøílohách vag 5, vag 6).
Nevím kde je problém - myslím si že buï dìlám nìco blbì pøi instalaci/aktivaci, nebo je ten kabel vadný.
Jsem rozhodnutý objednat si další exempláø z Chiny a chtìl bych požádat nìkoho kdo to používá o nìjaké doporuèení který konkrétnì objednat protože tìch variant je mnoho, díky
Přílohy
vag     6.jpg
vag     5.jpg
vag     2.jpg
vag     4.jpg
vag     3.jpg

Uživatelský avatar
jurosdi
Příspěvky: 116
Registrován: 07 led 2017, 01:00

#18 Příspěvek od jurosdi »

Dúfam,že máš zakázaný up-date v nastaveniach. Inak si zlikviduješ každý neorigo kábel. Po inštalácií je dôležité testovat kábel napojený v aute,inak sa Ti neudelí licencia....

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#19 Příspěvek od sr71 »

No pùvodnì jsem to zákázaný v nastavení VCDS nemìl (ani v dobì kdy to ještì fungovalo), ale pøi práci s programem jsem nebyl pøipojen k internetu. Taky mì napadlo že se mi ten kabel nìjakým zpùsobem zlikvidoval. Ale pøipadá mi zvláštní že by k tomu nedošlo naráz ale pozvolnými problémy tak jak popisuji výše. Znamená to tedy že pokud budu mít zakázaný update v nastavení programu, tak pak nic nehrozí pokud bude notebook na kterém to je pøipojen k internetu?

Uživatelský avatar
dudo02
Příspěvky: 981
Registrován: 27 úno 2007, 01:00

#20 Příspěvek od dudo02 »

Všeobecne sa treba pri používaní týchto káblov držať zásady - neloziť s nimi na internet .

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#21 Příspěvek od passion »

VCDS kábel znefunkční tak, že mu zmení PID. Následne sa inak hlási v PC. Ak je chyba na strane s komunikáciu s autom, je chyba inde ako v znefunkčnení fake interfejsu programom VCDS.

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#22 Příspěvek od sr71 »

Asi se pøikláním k tomu že mi ten kabel postupnì odešel do køemíkového nebe z nìjakých jiných dùvodù - preventivnì jsem i interface rozdìlal, propájel a promìøil propojení na kontakty OBD konektoru ale nic se tím nezmìnilo
Přílohy
vag-com     2.jpg
vag-com     1.jpg

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od robo »

S dovolením, kamoš si koupil Audi A6 quatro z roku 2000, asi. Má tam 2din radios navi, origoš. Problém je že mu nehraje přední repro. Zapojení je ok a je potřeba VAG kabel a soft VCDS. Mám diagnostiku DS 150 z číny. S vozy WW, Škoda se spojí a předpokládám že s Audi taky. Je nutné mít k nastavení autoradia s Navi VAG diagnotiku+VCDS a nebo bude stačit Delphi DS150 + Delphi soft. Děkuji

Uživatelský avatar
jurosdi
Příspěvky: 116
Registrován: 07 led 2017, 01:00

#24 Příspěvek od jurosdi »

Mám aj VCDS aj Delphi a určite by som použil VAG....je tam všetko v bublinovej nápovede( kódovanie atd..) Neviem či sa s Delphi vôbec dá kodovat nejaké koncernové rádio.

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#25 Příspěvek od robo »

Octavia, Fabia, Renault, Opel s Delphi ok. Audy A6 2001 se s Delphi nedostanu pomalu nikam. Motor, brzdy autoradio, navigace se s diagnostikou nespojí. Nějaká komunikace proběhne. To jsem teda nečekal.

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#26 Příspěvek od sr71 »

sr71 píše:Asi se pøikláním k tomu že mi ten kabel postupnì odešel do køemíkového nebe z nìjakých jiných dùvodù - preventivnì jsem i interface rozdìlal, propájel a promìøil propojení na kontakty OBD konektoru ale nic se tím nezmìnilo
Objednal jsem tedy kabel nový a ten mi funguje, mám jen kontrolní otázku - v tom sw VCDS je položka "ostatní znaèky" pro omezenou diagnostiku nekoncernových vozù, v minulosti jsem to testoval na Oplu a s tím to šlo, dnes jsem chtìl pro zajímavost zkusit Citroen (roèník 2003) a napsalo mi to že je vozidlo nekompatibilní s OBD.... Co ty Citroeny tedy používají?

Uživatelský avatar
jurosdi
Příspěvky: 116
Registrován: 07 led 2017, 01:00

#27 Příspěvek od jurosdi »

Origo na PSA koncern je Lexia.... ale takéto autá sa dajú riešit s Delphi 150,ktorá stojí tolko čo ten VAG...

Uživatelský avatar
makozrout
Příspěvky: 38
Registrován: 26 bře 2020, 01:00

#28 Příspěvek od makozrout »

sr71 píše:
sr71 píše:Asi se přikláním k tomu že mi ten kabel postupně odešel do křemíkového nebe z nějakých jiných důvodů - preventivně jsem i interface rozdělal, propájel a proměřil propojení na kontakty OBD konektoru ale nic se tím nezměnilo
Objednal jsem tedy kabel nový a ten mi funguje, mám jen kontrolní otázku - v tom sw VCDS je položka "ostatní značky" pro omezenou diagnostiku nekoncernových vozů, v minulosti jsem to testoval na Oplu a s tím to šlo, dnes jsem chtěl pro zajímavost zkusit Citroen (ročník 2003) a napsalo mi to že je vozidlo nekompatibilní s OBD.... Co ty Citroeny tedy používají?
Čest práci,
Plánuju ho taky koupit, ale vyhodit 700,- s vědomím, že mi to možná taky odejde, mě děsí! Jaký s tím máš teď zkušenosti? Netušíš, proč tamten kus ti odešel? Podařilo se ti ho nějak vyreklamovat?

Uživatelský avatar
witt
Příspěvky: 501
Registrován: 01 dub 2018, 02:00

#29 Příspěvek od witt »

A představ si, že je klidně možné, že to ani nebude nikdy pořádně fungovat. Je to nelegální klon, funkčnost není zaručena. Každá dodávka je jiná. Pokud se ti to nelíbí, kup si originál.

Uživatelský avatar
makozrout
Příspěvky: 38
Registrován: 26 bře 2020, 01:00

#30 Příspěvek od makozrout »

Tak to víš, že bych rád, ale min. 10.000,- nebo kolik to stojí je na občasný domácí použití trochu moc.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“