Hyundai FLR 39TS472 SMART závada po 14dnech

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#16 Příspěvek od p32 »

To určitě ne. Neuznáno znamená, že tam žádná závada nebyla. Za to se ale neplatí ani po záruce.
Je to standardní postup, když se něco posralo vlivem výroby a někdo zjistí tu trivialitu a nemůže přiznat, že závada "nebyla na vašem přijímači", ale na jejich. "Přehraje" se SW, i když ten bude jednoznačně stejný jako ten předtím, ale je to taková výmluva zákazníkovi a aby se nemuselo něco přiznat. Autorizovaný servis prostě musí nějak zdůvodnit, že vše bylo v pořádku. Že je vše v pořádku a je to neoprávněná reklamace by zjistili za půl hodiny a ne po čtrnácti dnech. :wink:
Hlavní je, že se v tom nerýpal a dal to reklamovat.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#17 Příspěvek od Kvicala_r »

No jenže jde o to, že jestli se mu to stane ještě párkrát, místo možnosti odstoupení od smlouvy to bude pořád někam tahat. Nebo se pletu?
Trochu chápu, že někdy ty sw věci může dostat do úzkých i uživatel a pak by takový zásah byl adekvátní

Uživatelský avatar
mi-ro
Příspěvky: 7651
Registrován: 08 úno 2005, 01:00
Bydliště: rovina u Kolína

#18 Příspěvek od mi-ro »

Ano závadu zjistí ne za půl hodiny ale za 5 minut. Jenže telka musí 14 dnů uzrát. Přeci nevyřídíme reklamaci za tejden. To by si pak zákazníci moc foukali. A jen FW? A to není závada? Že by přehrání FW byla uživatelská funkce?? A Záruka neuznána z prostého důvodu. Kdyby se nedej bože vyskytly ještě dvě oprávněné závady, mohl by jsi odstoupit od smlouvy. Takhle máš smolíka.
..to bude jen ňákej odpůrek

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#19 Příspěvek od p32 »

Však přesně o to odstoupení šlo. :lol:

Uživatelský avatar
ar196
Příspěvky: 143
Registrován: 09 dub 2005, 02:00
Bydliště: Rájec-Jestřebí (J.M.)
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od ar196 »

Placeno to nebylo.
Mě už pouze zajimá co se stalo a z jakého důvodu.
Pokud je HW ok a zkolabuje SW pro mě jako zákazníka je to jedno nedokážu ten soft přeinstalovat.
Chápu dobře to že doba opravy se vzhledem k vyjádření servisu nezapočítává v tomhle případě do záruky a vlastně i jako první reklamace.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#21 Příspěvek od p32 »

Čím to bylo, tak to asi nezjistíš. Šlo ale asi o nějakou banalitu. Uvolněný kontakt, spoj a podobná ptákovina, kterou někdo zjistí hned jak to otevře a lze to rychle opravit nebo něco, s čím jsi tam nebyl asi jediný.

Uživatelský avatar
cabernet
Příspěvky: 2775
Registrován: 26 lis 2005, 01:00

#22 Příspěvek od cabernet »

Zhanam prosim firmware do uvedeneho TV. Dakujem. Resp. v ktorej polozke Service menu je moznost zmeny typu panela?

Odpovědět

Zpět na „Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky“