Stránka 2 z 2

Napsal: 17 kvě 2020, 23:32
od rnbw
Dva typy celusti su preto, lebo su dva typy spojky.

Napsal: 17 kvě 2020, 23:35
od kutilmil
No a prečo sú dva typy spojok? aké vlastnosti má spojka prvého a spojka druhého typu?

Napsal: 18 kvě 2020, 10:20
od breta1
kutilmil píše:Co sa stane ked sa zapalko zapoji podla schemy napravo? Sú prehodené len dva spodné vývody "tyristora".
Podle schema vpravo je po sepnutí tyristoru na přechodu G-K celé závěrné napětí nabitého kondenzátoru - pochybuji, že to lze takto provozovat

Napsal: 18 kvě 2020, 15:15
od kutilmil
Ja som práve zistil, že to tak mám zapojené. Fungovať to funguje. Uvidíme ako dlho. Ale ajtak rozmýšlam že tá cievka predsa to napätie kondu stiahne takmer na nulu. Alebo sa mýlim?

Napsal: 19 kvě 2020, 08:52
od BOBOBO
Záměnné , myslel jsem si , že těžká bude lepší , ale ....
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1679
https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zboz ... ic_ma=1676
Je vždy spojka II.stupně

Napsal: 19 kvě 2020, 20:48
od kutilmil
nechápem čo si mi chcel povedat

Napsal: 19 kvě 2020, 20:59
od masar
Asi to, že Babety byly také dvojrychlostní. Nejprve zabrala spojka I. stupně a po překročení určité rychlosti zabrala spojka II. stupně.
:wink:
Co takhle si něco o Babetě nejprve přečíst a pak se ptát?

Napsal: 19 kvě 2020, 21:04
od masar
kutilmil píše:Co sa stane ked sa zapalko zapoji podla schemy napravo? Sú prehodené len dva spodné vývody "tyristora".
Při tomto zapojení se část náboje kondenzátoru vybije přes přechod K-G do spouštěcí cívky. Fungovat to může, ale rozhodně ne lépe.
:wink:

Napsal: 19 kvě 2020, 21:12
od Killroy
Dvourychlostní verze se dělaly jak s lehkými, tak i těžkými paknami. Ty těžké, myslím, přinesl postupně vývoj s tím, že babetta byla schopná vozit i těžší těla. Sám je tam mám, protože s lehkou paknou bych se asi moc nesvezl (105kg).

Pokud to chceš předělat na těžké pakny, pak potřebuješ nejen tu sadu těžkých paken, ale i jiný unášeč a jiné ty středové segmenty. Z té původní "lehké sady" tam nezůstane nic, pouze ten původní II buben co ho žene řemen a krycí plech.

Nevymýšlej blbosti v zapojení toho starého tyristoru, prostě to máš špatně.. Jako první to předělej na GYT zapalování a nech tam původní karburátor Jikov. Když ho dobře sešteluješ, tak to na něj bude jezdit jako fík. Další až potom.

Postupně ti můžu třeba poradit, jak pokrátit výfukové koleno a jaký to má přínos. Anebo co přinese výměna hnacího řetězového kolečka za více či ménězubé. Makej a nešpekuluj..

Přesuneme do Auto-moto ?

Napsal: 19 kvě 2020, 21:39
od EKKAR
Killroy píše:...
Přesuneme do Auto-moto ?
Už to tam dávno mělo bejt ...

Napsal: 19 kvě 2020, 22:52
od kutilmil
To výfukové koleno by ma killory zaujimalo. Robiť to ale nebudem. Ohladom ťažkých čelustí: Ak by to doniesol vývoj tak prečo sa stále vyrábajú aj ľahké? Veď ak chceš vymeniť lahké za ťažké a opačne tak stačí vymeniť "len 3 diely" samotne pakne + velky a maly unašač.