Stránka 2 z 2

Napsal: 22 říj 2020, 15:21
od Sadra17
lesana87 píše: Jak to vůbec může fungovat úplně bez mazání? Dyť i ty písty jsou vydřený.
ložiska na klice jsou s trvalou náplní a písty jsou myslím keramický :wink:

Napsal: 22 říj 2020, 15:28
od Sadra17
JirkaCZ píše: Ze servisu První Hanácká se mi ozvali, že klikovku by měli za 2950 bez DPH s dodací lhůtou 4-6 týdnů tak přemýšlím jestli do toho jít nebo ne.
to bych ten motor raději spářil se samostatným kompresorem https://www.naradi-vzduch.cz/levnekompr ... esor-2-2kW

Napsal: 22 říj 2020, 17:32
od JirkaCZ
díky za odborný pohled na věc, toho motoru je škoda asi si ho nechám ale opravit se to fakt asi nevyplatí, škoda že to má takový slabý místo.

Napsal: 22 říj 2020, 17:38
od rnbw
Ak to aj v takomto stave fungovalo, tak poskriabane valce nebudu nejako velmi vadit.

Napsal: 23 říj 2020, 22:30
od varok
Dobrý večer, ty kompresory s olejovým mazáním seženete celý agregát i pod 5000,- kč a tenhle mají na stránkách aircraftu snad jen agregát kolem 12000,- kč. Jestli je to tedy ten co myslím. Kdysi jsem opravoval právě ten olejový typ, který jsem koupil starší za asi polovinu ceny nového. Je to ale rychloběžný typ Herkules. I tak sháníte složitě díly různě po různých firmách a vyjde to na hrozné prachy. Praskl mi jeden válec, sehnal jsem jiný nový. Cena asi 650,- kč. Potom odešly ty planžetové ventilky. Koupil jsem celé ty destičky co jsou pod hlavou kompresoru. Na jeden válec stojí sada taky zhruba kolem 500,- kč. Když si to potom člověk spočítá, tak ho vyjde jen menší oprava na skoro stejné peníze jako nový agregát.