Stránka 2 z 11

Napsal: 26 lis 2020, 13:55
od p32
Protože nemám v mobilu ten minimální Android, co požadují na instalaci aplikace, tak to nemám a nemůžu posuzovat. Asi jim to tak vyhovuje.

Napsal: 26 lis 2020, 14:08
od Kvicala_r
monterjirka píše:zadám to jako kdybych si to posílal sám sobě, zaplatím, lístek od toho oskenuji...
JJ zaplatím, vygenerovaný krátký kod pošlu protistraně a on s ním jen dojde na pobočku předat.

Snad je šance, že potenciálně chybějící (a schopné) najdou jako vyškolené z pošty co propustí.
Asi jako všude jinde - je to hlavně o lidech.

Napsal: 26 lis 2020, 14:40
od sinclair
Tak bodejť by nebyla zásilkovna levnější - už z principu musí být.
Rozdíl je v tom, že ČP doveze balík až ke dveřím, kdežto spousta lidí musí do nejbližší zásilkovny třeba několik kilometrů.
Ale ušetřili jsme a jsme levnější...

"Zajdu do Zásilkovny, zadám to jako kdybych si to posílal sám sobě, zaplatím, lístek od toho oskenuji,pošlu e-mailem, odesílatel to vytiskne, nalepí na balíček, odnese do Zásilkovny, tam už poznají kam to mají poslat a že je to zaplacené..."
A to se vyplatí. Náš čas za váš.

Napsal: 26 lis 2020, 14:58
od Kvicala_r
sinclair píše:Rozdíl je v tom, že ČP doveze balík až ke dveřím, kdežto spousta lidí musí do nejbližší zásilkovny třeba několik kilometrů....
Tak jednak spousta lidí bydlí ve městech, kde mají pobočku blíž než poštu, druhak i Zásilkovna umí doručit domů. Neměl bys soudit, pokud nevíš. Domů sem ještě nikomu nic neposílal, to je fakt.
sinclair píše: A to se vyplatí. Náš čas za váš.
Asi jsi to nepochopil, tady jde o ušetření času ochotnému odesílateli. A za tebe snad někdo z pošty něco někdy vypsal? Tady místo vypisování kravin 2x na obálku/balík a podacího lísku ((nebo v případě dobírky 3x - protože + šek) nebo apky udělám vše zaráz do minuty z telefonu.
Některé věci jsou zde od počátku prostě lepší, ať už se ti to líbí nebo ne..

Napsal: 26 lis 2020, 15:32
od jjilek
Kvicala_r píše: A za tebe snad někdo z pošty něco někdy vypsal? Tady místo vypisování kravin ...
Tak to jsi s ČP hodně zaostal. Mám zákaznickou kartu, v PC se v klidu u stolu přihlásím, vypíšu všechny údaje podobně jako v Zásilkovně, vytisknu si sám štítek, který nalepím na balík a úplně stejně to odnesu na kteroukoliv poštu. Nic dalšího nemusím vypisovat! Jen na rozdíl od Zásilkovny nalepím štítek a zaplatím až na poště (hotově nebo kartou).
Rozdíl je v tom, že ČP se zdá být více komunikativní. Ale jde to i bez zákaznické karty, jen je balík o 10,- Kč dražší.

Napsal: 26 lis 2020, 15:39
od jjilek
p32 píše:Protože nemám v mobilu ten minimální Android, co požadují na instalaci aplikace, tak to nemám a nemůžu posuzovat. Asi jim to tak vyhovuje.
:D Dostal jsem od vnučky vyřazený MT s prasklým displejem, ale s Androidem v.5. Ten sice nikam nenosím, ale na stole mi ještě poslouží. Kvůli zásilkovně a spoustě dalších aplikací bych si nový MT určitě nepořizoval a zásilkovna mi od včerejška může být ukradená. :D

Napsal: 26 lis 2020, 15:50
od Hubert_79
U pošty to jde, jak popisuje Jílek. Vypíšeš doma, vytiskneš, polepíš a jdeš to poslat. Dostaneš pak jen papír kde jsou zásilky uvedené a máš to jako potvrzení.
Blbá je u pošty jen dobírka - tam musíš vypisovat poukázku a dávat ji na balík. Pošta sice má tzv. bezdokladovou dobírku (kdy není poukázka a prachy se posílají z účtu pošty na účet odesílatele balíku), ale tu nabízí jen pro zákazníky se smlouvou, tedy těm, co jsou (zjednodušeně řečeno) zadáni v systému a platí podání fakturou.

Napsal: 26 lis 2020, 15:54
od Kvicala_r
jjilek píše:
Kvicala_r píše: A za tebe snad někdo z pošty něco někdy vypsal? Tady místo vypisování kravin ...
Tak to jsi s ČP hodně zaostal. Mám zákaznickou kartu, v PC se v klidu u stolu přihlásím, vypíšu všechny údaje podobně jako v Zásilkovně, vytisknu si sám štítek...
Věř, že nezaspal. Apku i kartu sem zkoušel. Hledal sem tak adresu k doručení někde v Praze v té jejich super apce. Reportoval myšlenku, jak to vyhledávání zlepšit, protože na tohle fakt nervy nemám. Z helpline mi odpověděli: Víte to je těžké, tu apku nám dělá externí firma...

Štítek si musíš tisknout - proč bych měl, když zásilkovna to má jako standard? Takže zlepšit to stále ještě jde :)

Napsal: 26 lis 2020, 15:56
od jjilek
Také jsem měl problém, ale po chvilce jsem na ten fígl už přišel (zatím jen na PC). Ostatně úplně stejně to hledá úředník na poště. Asi je to nějak navázané na nějakou celostátní evidenci adres.

Napsal: 26 lis 2020, 15:58
od Kvicala_r
Jo na PC to bylo možná lepší. Jenže telefon mám v ruce často. Kompa musím pustit a sednout si k němu. Telefon sedí "se mnou" :)
Prostě každé má nějaké plus a rád bych aby obě instituce našly to nejlepší z toho všeho a tak to udělaly. Joo růžový ten svět ale není :)

Napsal: 26 lis 2020, 16:41
od PavelFF
Pardon za OT, ale nedávno nám pošťačka hodila do schránky lístek "Přes veškerou snahu se vás nepodařilo zastihnout doma.Dojděte si pro zásilku na poštu". Byli jsme doma 4 lidi celý den kvůli virovi. Veškerá snaha spočívala v nenápadném plížení ke schránce, abychom ji náhodou neodchytili. Docela mě to pobavilo.

Napsal: 26 lis 2020, 17:04
od Rellik
PavelFF: Já ji tak jednou pošťačku načapal. Mám PC u okna a tak mám přehled k do k nám jde. Zastavila na ulici a šla rovnou s tím modrobílým papírem do schránky, ani nezvonila... Pak mi měli dojít nějaké větší balíky rozvozem a i když sem byl doma a to auto viděl projíždět (dle sledování to doručovali ten den den), tak ani nezastavil. Neměl jsem tedy ani ten papír... Jen v trasování zásilky byla poznámka - Adresát nezastižen, balík uložen na poště té a té... To se stalo 2x za měsíc...
Reklamoval jsem doručení už při prvním balíku, tak jsem dostal info, že to vyšetřovali ale nic nevyšetřili. U druhého jsem to taky reklamoval a to už napsali že se tedy zmíněný řidič přiznal a byl potrestán. Nejspíš stylem bububu, dávej tam aspoň ten papír... Nechci nikomu dělat zle, pokud si zaplatím balík s doručením domů, a musím jít stejně na poštu, tak to není OK.
A tady bych přešel k tématu "Zásilkovna". Od té zkušenosti s ČP, zasílám a pokud to jde, tak i přijímám balíky výhradně ze Zásilkovny. Do 3 dnů je to vždy na dané pobočce, kterou mám momentálně ten ob jeden barák vedle, takže naprostá pohoda. Zásilky můžu sledovat a po přijetí potvrzovací SMS jsem tam za minutu... Posílání balíků je taky v pohodě... Stačí se zaregistrovat na jejich webu, vypsat údaje o zásilce a odnést na pobočku. Nic se neplatí. Za podanou zásilku platí příjemce (pokud se nedohodnete jinak a peníze mu nějakým způsobem nevrátíte)... Já tak odesílal jeden balík, teď v sobotu. Jen mi paní v obchodě, řekla, že to odjede až v pondělí. V úterý už byl balíček doručen... A to bylo přes půl republiky...
Za mě zásilkovna OK!

Napsal: 26 lis 2020, 17:29
od termit256
Postu proste vubec nevyuzivam. Pokud uz opravdu neni zbyti, objednam to vzdy na dobirku a kdyz hodi jen papir, na nejake chozeni na postu kaslu a balik neprevezmu. Jestli naklady na takove nedoruceni nese posta nebo eshop je mi fuk, pokud je majitel eshopu takovej blb, ze nema jinou moznost dopravy, at si to zaplati.

Na barak nam primontovali alzabox. Tehle firme jsem se kvuli jejich protivne reklame vyhybal obloukem, ale uz par let nemam televizi takze mne ten jejich skret uz nevytaci a asi tam zkusim obcas neco objednat.

Napsal: 26 lis 2020, 18:14
od Sandal
Alzabox je v poho. Nevýhoda je pro malý lidi, protože když ti to daj nahoru a kolikrát i dva balíky do jedný schránky, tak ten zadní nemáš šanci vyndat protože je skoro ve dvou metrech a 60cm hluboko.

Napsal: 26 lis 2020, 18:21
od Sadra17
podobný boxy už má i zásilkovna :wink: takže nějaká otevírací doba pobočky nehraje roli