Stránka 2 z 2

Napsal: 11 pro 2020, 22:13
od Hubert_79
Tohle jde napříč. Ty ostřiky jim nejspíš vyrábí nějaký OEM výrobce... Vždyť co bys na tom chtěl vymýšlet.

Napsal: 11 pro 2020, 22:18
od Kvicala_r
No jo. tak zrovna auta od F moc nemusím (Ford/Fiat a France).
Jenže to bude asi teda problém i německé produkce.
Tohle sem slyšel, že je problém i těsnění v palivovém systému a BIO pro auta do cca r.v. 2000. Po výměně rozleptaných těsnění už pak prý pohoda. Já tankuju do starších chrochtáků stejně jen Vervu, nebo EuroOil bez tch nechutných vylepšení

Napsal: 12 pro 2020, 12:24
od Sadra17
Kvicala_r píše:To je takový svinstvo ta kapalina, nebo úplně sračkovní materiál pístku?
svinstvo jsou ty nejlevnější kapaliny :wink: často nevhodné pro plasty

Napsal: 12 pro 2020, 17:32
od Artaban001
Jelikož muselo auto kvůli výměně motorku ostřikovače na hever a novej motorek stál kolem 350KČ, jsem se mohl na obrušování pístku vybodnout. Jedna z děr se ucpala a zatím co v autě bzučel už motorek nový, tak tenhle dosloužil jako čerpadlo na destilovanou vodu na vozíku k dolívání baterií v práci.

Napsal: 12 pro 2020, 18:22
od Killroy
Měl jsem stejnej problém u citrouše a někde jsem vyčetl i způsob opravy toho pístku. Nicméně nestojí za to se s tím zlobit a s nezaručeným výsledkem. Za pár stovek jsem to vyměnil. Celoročně používám pouze zimní kapalinu, více či méně naředěnou dílem DV.

Napsal: 12 pro 2020, 18:29
od Artaban001
To se shoduje. Jak Citroen, tak celoročně zimní směs - neředěná.

Napsal: 13 pro 2020, 00:50
od EKKAR
S tou zimní směsí celoročně, jen v létě s vyšším podílem vody jsem si to myslel taky - jenomže v létě to dělalo neskutečný šmouhy po skle z toho, jak po nárazu do čelního skla prolítnul hmyzákům hlavičkou jejich zadeček. S letní směsí se dají rozprsknutý tělíčka umejt, se zimní se akorát rozmrdají po skle. Oni výrobci do těch letních směsí přidávají saponátovou složku proti mastnotě, která v zimě není potřeba, když hmyzáci nelítají. A bez bublinek se rozprsknutej a ještě často navíc přischlej hmyzák umejt nedá, musí se následně odmáčet a drbat dolů ze skla mechanicky ...

Napsal: 13 pro 2020, 01:14
od Kvicala_r
Killroy píše:Nicméně nestojí za to se s tím zlobit a s nezaručeným výsledkem.
No vidíš, a já si říkal že to jednak opravím hned bez shánění nového motorku a doufal, že už to snad znova nenabobtná, když sem ubral hmoty.
S novým se stane pravděpodobně rychle totéž. Rozdělat to jde celkem snadno, je to jen secvakly. Jen to chce trochu ohřát horkovzduchem (nebo raději fenem).

Při pohledu na takové skvosty se divím, že lítají letadla a dostal se člověk do kosmu.

Napsal: 13 pro 2020, 10:42
od rnbw
Zjavne to ide urobit aj lepsie - mam Mazdu z roku 1998 a cerpadla ostrekovaca funguju obe (su tam dve, aj dve nadrzky - jedna vpredu, druha vzadu).

Napsal: 13 pro 2020, 12:56
od Lukas-Peca
Na formanu mám problém spíš s tím, že čerpadlo při delším nepoužívání zarezne. Zajímalo by mě, jaký vliv na to má složení kapaliny a jak moc škodí, když tam žádná kapalina není. Přes zimu auto vůbec nejezdí a je v tom nalitá zimní.

Jinak zmiňované ostřikovače světel mám, dokonce funkční. Od motorku vede regulérní zahradní hadice. Motorek se spouští ostříknutím skla při zapnutých světlech. Má časové relé, takže se zapne jen asi na 1 s. I tak ale stihne vycucnout tak půl litru kapaliny :)

Napsal: 13 pro 2020, 13:44
od Sadra17
Lukas-Peca píše: Zajímalo by mě, jaký vliv na to má složení kapaliny a jak moc škodí,
u mě byla schopná po pár letech rozežrat plastový světla a to na ně skoro nestříká 8O 8O